در تیم کی‌روش از ۶ ماه قبل هم‌اتاقی‌ها هم مشخص بود/ سرمربی تیم ملی بی‌احترامی کند با ۵۰ میلیون پرسپولیسی طرف است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

پرسپولیس با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ باقی ماند و توانست موضقعیت خودش را در جدول تثبیت کند. در خصوص این بازی و شرایط پرسپولیس در این فصل با سپهر حیدری پیشکسوت و کاپیتان سابق پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس بازی سختی را مقابل نفت مسجد سلیمان  برد. در خصوص این دیدار چه صحبتی داری؟

من واقعا باید یک تبریک به رضا مهاجری بگویم که تیم بسیار خوبی را ساخت. نفت یکی از سخت‌ترین رقبای پرسپولیس در این فصل بود و نمایش بسیار خوبی جلوی ما داشت. حتی در بعضی از دقایق بازی پرسپولیس را تحت فشار گذاشتند ولی خداراشکر در نهایت ۳ امتیاز برای ما شد.به نظرم پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشت و اهمییت این ۳ امتیاز در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

عملکرد خط دفاعی را چطور دیدی؟

در اینکه ترکیب فوق العاده‌ای داریم ، شکی نیست. علیرضا بیرانوند بدون شک بهترین گلر آسیا است و از وقتی آمده خیالمان از بابت دروازه راحت شده است. مدافعان بسیار خوبی هم داریم که حتی در ۴ بازی ابتدایی گلی دریافت نکردیم. با این حال در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان کمی‌نگران خط دفاعی شدم. در این بازی چند بار مدافعان ما جا ماندند و به حریف موقعیت گل دادند. به نظرم خط دفاعی و خط میانیی ما در کارهای تدافعی باید کمی‌سخت گیرتر باشند.

لوکادیا هم درخشش فوق العاده‌ای داشت. نظرت در مورد او چیست؟

به نظرم این فقط ۳۰ درصد توانایی‌های لوکادیاست. در اینکه گلزن قهاری است و جایگیری‌های عالی دارد، شکی نیست. با این حال من فکر می‌کنم هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی را ندارد و بدنش سنگین است. شما شک نکنید بدن لوکادیا وقتی آماده شود، به هیچ تیمی‌رحم نخواهد کرد و خیلی بیشتر از این برای پرسپولیس گل خواهد زد. قشنگ معلوم است که لوکادیا کلاس بالایی دارد و یک مهاجم سطح بالا محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم تا چند هفته دیگر او به مرز آمادگی کامل خواهد رسید و اشک خیلی‌ها را در خواهد آورد. در حال حاضر هم آقای گل لیگ است و من فکر می‌کنم می‌تواند به راحتی آقای گل شود. ضمن اینکه با رسیدن دیاباته و البته حضور مهاجمانی مثل عبدی و پاکدل ، مشکل خاصی در این فصل در خط حمله نخواهیم داشت.

آینده این پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

تیم ما امسال فوق العاده است و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. با این حال هنوز جا دارد که در هفته‌های آینده از این هم بهتر شود و قطعا نمایش‌های بهتری هم از پرسپولیس خواهیم دید. من فکر می‌کنم امسال قهرمانی برای پرسپولیس است و تیمی‌جز پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارد. در واقع تیم‌های دیگر را در حد و اندازه‌های پرسپولیس نمی‌بینم و به امید خدا در پایان فصل جشن قهرمانی خواهیم گرفت. قهرمانی فقط برازنده پرسپولیس است و اجازه نخواهیم داد که جام قهرمانی به تیم دیگری برسد.

در مورد برکناری اسکوچیچ و بازگشت کیروش چه صحبتی داری؟

من واقعا از برکناری اسکوچیچ ناراحت و غمگین شدم. در سخت‌ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت و خیلی راحت ما را به جام جهانی برد. بهترین نتایج را بدست آورد و آمارش فوق العاده بود. درست نزدیک جام جهانی او را برکنار کردند تا ثابت کنند، بعضی از ما چقدر بی معرفت و قدرنشناس هستیم. با یک دستمزد پایین بهترین نتایج را گرفت ولی اخراجش کردند. رفتند مربی را آوردند که نه تنها در ۸ سال حضورش هیچ دستاوردی نداشت، دو تیم را هم از جام جهانی محروم کرد و باعث شد، مصر و کلمبیا  جام جهانی نرسند. بازگشت کیروش بازگشت به عقب کامل است ولی خب الان دیگر انتقاد فایده‌ای ندارد و دوستان کاری را که نباید انجام می‌دادند را انجام دادند. در همه جای دنیا ، مربیان هستند که تیم‌ها را به جام جهانی می‌برند ولی در ایران این ما هستیم که کیروش را به جام جهانی خواهیم برد. باز هم می‌گویم این اتفاق اصلا خوب نبود و کیروش باید روزی هزار بار از ما تشکر کند چون او را به جام جهانی می‌بریم و اجازه حضور در بزرگترین ویترین و بهترین رویداد فوتبالی دنیا را به او می‌دهیم. ولی متاسفانه می‌بینم که به جای کیروش ، خیلی‌ها از داخل ایران از او تشکر می‌کنند که او آمد و هدایت تیم ملی را قبول کرد.

نظرت در خصوص نفرات  دعوت شده  به تیم ملی چیست؟ بازیکنی بود که می‌توانست در این لیست قرار بگیرد؟

من فقط امیدوارم شایسته‌ها دعوت شوند و گزینش کیروش مثل دوره‌های قبلی جام جهانی نباشد که بعضی از آقایان از ۶ ماه قبل از شروع جام جهانی حتی می‌دانستند هم اتاقی آن‌ها در برزیل یا روسیه چه کسی است. هرچند بعید می‌دانم کسی که ذاتش به این شکل است را بشود تغییر داد و فکر می‌کنم همین روند را هم در این مقطع ادامه دهد. از ته دلم آرزو می‌کنم هیچ بازیکن شایسته‌ای پشت خط نماند و به حقش برسد.

به نظرت کیروش در جام جهانی موفق خواهد شد؟

همه ما تیم ملی کشورمان را دوست داریم. فعلا اتفاقات طوری رقم خورده که متاسفانه کی‌روش دوباره سرمربی تیم ملی شده و ما هم باید در آستانه جام جهانی به تیم ملی روحیه بدهیم و انرژی مثبت بفرستیم. امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی کسب کند و اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد. یک نکته‌ای را هم باید در پایان بگویم. از آنجاییکه کی‌روش چشم دیدن موفقیت کسی را ندارد و قبلا هم این موضوع را ثابت کرده ، ممکن است دوباره رفتارهای زشتش را تکرار کند، هرچند دیگر آن برو بیای قبلی را نخواهد داشت.

امیدوارم رفتارش را تغییر دهد وگرنه دوباره مثل دوره قبلی هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها را وارد حاشیه خواهد کرد. مخصوصا باید حواسش به رفتاری که با پرسپولیس و هوادارانش می‌کند باشد. اگر بخواهد دوباره اتفاقات گذشته را در قبال پرسپولیس تکرار کند، قطعا با ۵۰ میلیون پرسپولیسی طرف خواهد بود که اینبار جواب قاطعانه و محکم‌تری نسبت به قبل به او خواهند داد. فقط امیدورام کیروش تغییر رویه و تغییر رفتار دهد و حاشیه‌ای ایجاد نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۹
  • دکتر US ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آقای حیدری حاشیه برای تیم ملی درست نکن ...هر کسی حاشیه برای تیم ملی توی این شرایط درست کن خائن به مردم و کشورش است
    • شهرام IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اگر هوادارای پیروزی بزارن توهین هم نمیشه آقای حیدری! اون بنده خدا یه مشکلی با برانکو داشت که حالا برانکو نیستش بعد قرار نیست این هم مثل اسکوچیچ باشه و همه رو از پیروزی بیاره! عجیب نبود از تیم قهرمان لیگ اینقدر کم بازیکن دعوت بشه! خلاصه اینکه چون الان چندتا بازیکن خط خورده اینو شخصی در نظر نگیرید چون تیم ملی ناعادلانه چیده شده بود الان یکمی متعادل شده و آقای کی‌روش هم مربی قاطعییه مثل بقیه نیست که شما لشکر مجازی راه بندازید که مثلا بیاد روش تاثیر بزاره!!!
  • علی اکبر IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    کی روش رو آجورلو، رفیق صمیمی تاج آورد چون در فصل نقل و انتقالات موفقیتی نداشت پس باید بازیکنان شایسته پرسپولیس رو از تیم ملی دور کنه
    • سهراب محموتی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اگه بازیکنان جعلپولیس شایسته بودن چرا پول بيت المال به پای لوکادیا ودیاباته پیر خرج کردید غیرازاینه تا تاکتیک نداشته و برنامه نداشتتونو توجیه کنه با یحیی موقشنگ
    • لنگی DE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اگر اینجوره که درود بر سردار آجورلو
  • گرگانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    تیم ملی و پرسپولیسی ها مثل کعانی زادگان شجاع نورالهی طارمی سرلک ..بردن جام جهانی اون وقت کیسه کشا کجا بود گل سرسبدشون چسبیده به نیمکت بود
    • 4444 IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      حتما هم با اتوبوس بردند
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      داش مشدی مگه هر بازیکنی از تیم لنگ بگذره لنگی حساب میشه
  • رامین IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگه شما هم به سرمربی تیم ملی توهین کنید با50میلیون استقلالی طرفین..
  • هادی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    عجیبه اون دعوا رو که پلانکو دلالوویچ شروع کرد گفت بازیکنان پرسپولیس اضافه وزن میگیرن ، توی اردوها هم که از پرسپولیسی ها دعوت می‌کرد کی روش، یادمون نرفته پرسپولیسی ها تمام تلاششون کردن تیم ملی زمین بخوره از هو کردن کی روش و تشویق سرمربی حریف توی آزادی تا اونجا که گفتن تیم ملی ما پرسپولیسه ، الانم هنوز کی روش نیومده دعوا راه انداختن
  • علی US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بدم میاد پیشکسوت ها مثل هواداران نظر میدن، کیروش 8 سال گذشته دستاوردش این بوده که تیم رو رنک یک آسیا گذاشته تا اینطوری تو قرعه کشی مقدماتی با یک غول دیگه آسیا هم گروه بشیم، دیگه از ژاپن و کره بهتر نیستیم که با اون زیر ساخت هاشون نتونستن تو 8 سال پیش قهرمان آسیا بشن. بنده پرسپولیسی هستم، ولی دوست ندارم پیشکسوت های ما مثل هوچیگرا حرف بزنن، باید منطقی بود کیروش قشنگ مهندسی بلده، همه چی نظم داره تو کارش
  • جمشید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    نمی دونم این کجای فوتبال این مملکت است که راجع به همه چیز نظر می دهد،حالا دقیقه ۹۷ یک گل زدی و پرسپولیس قهرمان شده،تا می تونی راجع به پرسپولیس اظهارنظر کن تو که چهارتا بازی ملی نداری حق نداری این مدلی اظهارنظر کنی
    • شاهین IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      این سرور تمام استقلالی ها است.. تنها پیشکسوت پرسپولیس هست که از این تیم دفاع می کند . 15
    • مهدی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      این بنده خدا همسرش توی اینستاگرام میچرخه و از خودش معروفتره بهرحال سپهر خان هم باید یه جایی خودشو نشون بده و از همسر محترمشون عقب نمونن دیگه،اینم ادای پیشکسوتای متعصب پرسپولیسو درمیاره.
  • رسول IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    همین حرفای زشت متوهمانه شماها به اصطلاح پیشکسوتا باعث حاشیه برای تیم ملی میشه. هنوز طرف نیومده دارید شر درست میکنید. اخه مشکل کیروش با گل محمدی مثلا چی میتونه باشه؟ خدا شما متوهمای توطعه شر به پاکن رو شفا بده همتون انگار عقلتون رو از دست دادین
  • ابرام US ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    حرف های بی سر وته و بی پایه و اساس دردی از هیچ کس دوا نمی کند . مصر علیرغم حذف از جا م جهانی٬ بشدت خواستار عقد قرارداد با کیرو ش بود ولی او نخواست که مجدداََ به مصر باز گردد. اعتبار کیروش بحدی است که چنا نچه هر نتیجه ای در جا م جهانی با ایران بگیرد٬ که امید واریم بهترین باشد٬ باز در سطح جهانی و در با لا ترین سطوح خواهان زیا دی خوا هد داشت .
  • علی رضا sss IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    از نظرات این بازیکن ،می توان فاصله حرفه ای گری و آماتور بودن رو به خوبی احساس کرد
  • عاقل IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سپهر کاملا حرف حق و زد. امیدواریم کیروش شایستگی و شخصیت فوتبال ایران و زیر سوال نبره. گرچه با این مدیریت امتحان پس داده فدراسیون فوتبال توقع کار خوب داشتن توقعی کاملا بی جاست.
  • حسین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چقدر پست و حقیرید که تیم ملی کشورتون رو به تیم باشگاهی میفروشید، شرف، غیرت، عرق ملی برا اینا تعریف نشده، عملا مربی تیم ملی رو تهدید می کنه، انواع و اقسام توهین ها رو به کیروش می کنن بعد میگن کیروش به ایرانی ها بی احترامی کرده، کیروش دستاوردش اینه که به فوتبال ما نظم داد.
    • مسعود IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      یه مربی میارید طوری قرارداد می بنده که تکون بخورن پوست فدراسیون کنده است و به ناچار مجبورند هرچی گفت بگن چشم. یه مربی میارید قراردادشو طوری میبندید که یه طرفه قابل فسخ باشه و مدام کیفیتشو زیر سوال می برید و هر لحظه احتمال حذفش هست بازیکنش که این وضعوببینه معلومه از مربی فرمان نمی بره. اسکوچیچ اگرم بود شرط میبندم یه جوری بازیکنا با تبانی تو بازی های دوستانه اخراجشو قطعی میکردند. ولی دیگه هی صحبت نظم و ... رو نکنید که آدم خنده اش میگیره
  • محسن موسویان IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اخه چرا چرت وپرت میگی مصر توبدترین شرایط بود کیروش به فینالرسوندش تو مقدماتی هم با پنالتی نرفت جام جهانی الانم مصردوس داره قراردادببنده باهاش فقط بدی کیروش اینه که مقتدره ونمیزاره ارازل دور تیم جمع شن اسکوچیچج انقدر ک بقیه ناراحتن غمگین نیس چون پولشو گرفته خدایی اسکوچیچ با کیروش قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آریا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سپهر حیدری چند تا بازی ملی داره؟
    • امید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اونموقع که عقیلی جلال بنگر صادقی پژمان منتظری بودنداین سپهررو کسی نگاشم نمیکرد
  • آرش IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    متاسفانه با این رویه و با وجود مخالفت اکثر کارشناسان جناب تاج بر امدن ایشان اصرار کرد تا اینچنین اتفاق ناخوشایندی با توجه به خصوصیات ادمی مثل کیروش بوجود بیاد و در این جو مسلما خیلی احساس دلبستگی به این مدیریت و به این تیم نخواهیم داشت
  • صادق IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    گذشت زمانی که به بحرین 6 تا میزد، تازگیا از اکوادور 6 تا خورده، تیمی که بزرگترش طارمی باشه و تصمیم بگیره ،با رمز دروغ بخاطر مردم ، فاتحش خوندست. رختکن رو از دست اسکوچیچ دراوردن، کی روش هم فقط بخاطر نظمی که داره خوبه ، هیچ وقت تو تاریخ تیم ملی به این نچسبی نداشتیم، طرفدار اسکوچیچ نیستم اما تیمی که بازیکناش ابراش تصمیم بگیرن تیم ملی نیست ، مثل صدا و سیما (رسانه میلی)میشه تیم میلی.(تیم داشت اوت میشد قلب تاج گرفت ، رفت جام جهانی شفاء عاجل گرفت)
  • کسری IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    به نظرم کسانی که منتقد کیروش هستند شاید فوتبالیست یا فوتبالدوست خوبی باشند ولی هیچگاه یک مدیر و سرپرست نبوده اند که بفهمند فوتبال ایران بیش از یک مربی نیاز به یک مدیر داشت که کیروش بود. مدیریت همیشه با برخورد خوب و دوستانه و تعارف جلو نمیره و باید در مقاطعی مقتدر بود . منتقدین کیروش هیچ وقت مدیر خوبی نخواهند شد در هیچ جایگاهی.
  • رضا US ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    در عوض حمایت ۸۰ میلیون استقلالی رو داره
  • سپهر حیدی بی سواد IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    واقعا نمیدونم با چه رویی میاد حرف میزنه این ادم اقا مصر که رتبه ش بالای 20 بود رو تا فینال قاره بود و دوم شد اگه یه ذره فوتبال رو دنبال کنی میفهمی مصر از قبل مقدماتی رو خراب کرده بود و فقط امیدوار بود توی پلی اف بتونه بره بالا که اونم خورد به سنگال یه بازی مساوی گرغت یه بازی تو پنالتی باخت... مصری ها هم راضی بودن حتی بعدش دوباره درخواست دادن به کی‌روش یه مشت ادم نادون تو این مملکت هستن میگن تو ایران چه دستاوری داشت یادشون رفته تیم ملی با دایی چجوری تحقیر شد جلوی عرب ها و نتونست بره جام جهانی دو تا جام جهانی پشت هم رفتیم اولی با بازکن های پیر و پاتال دومی با تیمی که خودش ساخت و اغلبشون رو مجاب کرد برن خارج تا رشد کنن و الان نتیجه ش سردار و طارمی شده که ستاره شدن واسه خودشون همین طارمی نبود اسکوچیچ هسچ کاری نمیتونست بکنه تو مقدماتی در ضمن ما 8 سال از کره یدونه گل نخوردیم اما اسکوچیچ دو تا بازی افتضاح جلوی کره داشت به شکل بدی ار تیم دوم الجزیره باخت و شانس آورد بیشتر گل نخورد آقای حیدری یه با عقلت تصمیم بگیر نه با تعصب و چشم کور. من پرسپوليسی ام ولی اولویت این مملکت تیم ملیه
  • فرزین IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اولا که سپهر حیدری پیشکسوت ذوب آهن است نه پرسپولیس ثانیا آخه تو چی از فوتبال می فهمی که راجع به کی روش نظر می دی و از همین الان شروع کردی به تضعیف تیم ملی. دهنتو ببند بذار کی روش کارش رو انجام بده.
  • ع م IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    همیشه میگم کاش اسکوچیچ باقی میموند تا میدیدم در جام جهانی چه افتخاری کسب میکنه. اینا واقعاً از حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی احساس امنیت داشتن؟
  • کاوه IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سلام و ادب و احترام . بنده پرسپولیسی ام شدید. اما آقای حیدری حق نداره به کی روش توهین کنه . چون تیم ملی مهمتر از باشگاهه . چون نماد پرچم ایرانه . واسه حیدری متاسفم. کی روش به تیم ملی ما نظم داد. منکر زحمات اسکوچیچ نیستم اما نظم و سیاست نداشت . باید قبول کرد . التماس تفکر
  • محسن IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    پیشکسوت پیروزی خخخخخخخخخ
  • رضا NL ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    50 میلیون پرسپولیسی؟!!! از کجا دراورده دروغ به این بزرگیو؟!!!
    • gaber IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      اشتباه گفت ولی لوکادیا ۳ برابر محبی رای آورد و فکر نکنم استقلالی واقعی که نمیخواد روحیه محبی خراب بشه مسلما به لوکادیا رای نمیده که انصاف هم نیست بنابر این طبق نظر سنجی ما ۳ برابر شما هستیم از کجا؟ خبر ورزشی که شما هم اعتماد کردید و نظرت را در خبر ورزشی مینویسی
  • لرستاني تيغ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    حالا صحبتهاي اين بنده خدا زياد هم مهم نيست. توقع تحليل فني و كارشناسي نداشته باشيم. در فوتباليستها تعداد عوام بي دانش فني زياده و در در مباحث تخصصي گاهي از هواداران هم عقب ترن! ولي انتشار اين نظرات زرد در يك روزنامه رسمي و خوشنام كمي عجيبه! اين حرفها جاش در پيجهاي هواداري نوجووناست. حيدري حتي نميدونه هفتاد درصد بازيهاي كلمبيا باقيمانده بود كه كيروش از اين تيم رفت. يا مصر كه فوتبالش جزو بيست تيم اول آفريقا نبود به فينال جام ملتهاي افريقا رسيد و جلوي سنگال در راه جام جهاني در ضربات پنالتي مغلوب شد. هواداران نيم بند فوتبال هم بيش از اين آقا و هم پالكيهاش سواد و اطلاعات فوتبالي دارن. هر چند گاهي نون در همين تجاهلاست!
  • رضا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اخه چند روز قبل مدعی شده بودی 40 میلیون پرسپولیسی این 10 میلیون را ازکجا آوردی خخخخخخخخخخخخخ
  • وحید IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چقدر راحت دروغ میگن این آقا پنجاه میلیون هوادار کجا بود ؟ هشتاد میلیون هستیم نصف ملت نمیدونن فوتبال چی هستش
    • لنگی جام ندیده IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اینجور جاهاست که لنگی بودن جرم نیست، بیماریست... این آقا و هم پیاله هاش عقده قهرمان نشدن توی آسیا رو با 20ملیون و 30 ملیون و حالاهم 50میلیون طرفدار میخان جبران کنن حتی به سایت های رسمی کنفدراسیون و فیفا و آمار بازیهای رسمی هم کار ندارن که متفق القول استقلال رو پرتماشاگرترین تیم آسیا معرفی میکنن.
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگر پرسپولیسی ها بخوان حاشیه درست کنن برای تیم ملی و هارتو پورت کنن، ما 40-50 میلیون استقلالی جواب قاطعانه و محکمی به اونها خواهیم داد تا بدونن هیچى نیستن و خائن به وطن محسوب میشن، مخصوصا سپهر حیدری حواست باشه با ما طرفی، تیم ملی ما خط قرمز ماست
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    حرف های جالب سپهر حیدری که بارها خودم تو نظرات عین جملات نوشت.👈 در همه جای دنیا ، مربیان هستند که تیم‌ها را به جام جهانی می‌برند ولی در ایران این ما هستیم که کیروش را به جام جهانی خواهیم برد👏👏👏
    • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      مخصوصا اینجاش که میگه:باز هم می‌گویم این اتفاق اصلا خوب نبود و کیروش باید روزی هزار بار از ما تشکر کند چون او را به جام جهانی می‌بریم و اجازه حضور در بزرگترین ویترین و بهترین رویداد فوتبالی دنیا را به او می‌دهیم. ولی متاسفانه می‌بینم که به جای کیروش ، خیلی‌ها از داخل ایران از او تشکر می‌کنند که او آمد و هدایت تیم ملی را قبول کرد. 👏👏👏
    • اکبر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      برو به فکر تیمت فجرسپاسی باش کاکو
  • نوید پیروزی چی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    کاش از روش روحیه دادن معروفتون استفاده کنی برای تیم
  • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    شماببین چند میلیون توایران طرفدارفوتبالن بعدبگو50میلیون شمانهایت نهایت14/15میلیون طرفداردارید
  • لنگی جام ندیده IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    میگن ملانصرالدین یه چوب دستش بود میگفت اینجا وسط کره زمین هست، گفتن چجوری ادعات رو ثابت میکنی گفت بیا متر کن... حکایت بعضیاس
  • امین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    50 میلیون رو خوب اومدی :))))
  • خ IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    مربی بدی نیست ولی همه رو از بالا نگاه میکنه این خیلی تو ذوق میزنه
  • امیرحسین IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    واقعا حرفای سپهر حق بود این دفعه ما کیروشئ می بریم جام جهانی هنوز از در نیومده یه مشت بنجل مثل رامین رضائیانو جایگزین یه عده بازیکن آماده کرد
  • طاهر موسوی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    ۱. سپهر حیدری چند بازی ملی دارد؟ ۲. سپهر حیدری در پرسپولیس چند بازی داشته؟ ( چند فصل ؟ ) ۳. سپهر حیدری غیر از آن گل دقیقه ۹۷، کدام دستاورد داشته؟ ۴. سپهر حیدری الان مربی هست؟
  • مهدی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آقای تاج داردنامردی می کندهرچه بازیکن پونجردرسپاهان هستن دعوت می کندولی بازیکنان سرورتان رانه مثل اسماعیلی فر
  • سجاد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    پنجاه میلیون! چی میزنی عزیزم؟ نهاااایت استقلال پرسپولیس پونزده میلیون هوادار داشته باشن.
    • Ali IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      آقا سجاد حتما مأمور سرشماری و جداسازی پرسپولیسی ها و طرفداران استقلال و سایر تیم ها هم خودت بودی ،یک نفری چطوری این معجزه ی هزاره سوم راایجادکردید؟؟؟ نکنه جادوگری؟؟؟جادوگرهم باشی نمی توانی چنین با دقت که فقط مخصوص خودت است آمار طرفداران پرسپولیس و استقلال را بگویی!!! راستی بقیه طرفدار تو هستند ؟؟؟
  • Ali IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آقایان طرفدار استقلال چیه؟؟؟چرا اینقدر پکر شدید ؟؟؟آهان به خاطر حرف آقای حیدری ؟؟ آقایان مگر حرف های آقای محمد نوری که فقط چندتا مسابقه آنهم نه به صورت فیکس برایتان بازی کرده را به همین زودی یادتان رفت ؟؟؟؟ اینقدر ناراحت نباشید برعکس راحت باشید چرا؟؟؟ چون این خصلت تمام ایرانی هاست ،مثال میزنم تا به قول آن سریال که میگفت افتاد؟؟ برایتان بیفتد،همه ی ما وقتی منتظر یک نفر ازدوست تا افراد خانواده و فامیل هستیم چند دقیقه منتظر شدیم و طرف باعجله خودش را به محل دیدار رسانده آنوقت همه ی ما بدون درنگ میگیم کجا بودی یک ساعته من اینجا منتظرت بودم و هستم همین !!!
  • 4444 همیشه آبی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    با چه کسی عکس میندازی؟ با چه کسی زندگی میکنی؟
  • رامین تاج IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    این از سمت سرخا ممد نوری از سمت آبیا کلا رد دادن
  • ذکریای رازی DE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    زمانی که , که دریچه فرهنگ ایرانی و اخلاق و منطق وعقل و چشم و گوش در مغز کوته یک تعداد افراد ( مانند "این آقا پیشکسوت" و امثال او...) کاملآ کورو بسته شده و فقط غرور کاذب آنان را در برمیگیرد , در نهایت نتیجه آن, این زبان دراز و بی پروا و پر از توهین و حسادت و عقده و کینه توری و چرت و پرت های دیگر آنان است و بس! این دیگر کوته فکری اخلاقی و منطق وعقل درمغز هم نیست و از ان هم فرا تر رفته , بلکه یک بیماری مضمن است, که باید فوری درمان شود !!!
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    خب ویترین موضع پیروزی چی ها در مورد کیروش رو هم دیدیم.ممنون اقای حیدری که رک حرفاتو زدی. طرف نیومده کیروش و به رگبار بسته بعد میگه خب الان وقت انتقاد نیست.مصر و کلمبیا چند دوره هست که جام جهانی نبودن چرا الان باید باشن.کیروش مصر و که به زور از گروهش بالا میومد نایب قهرمان افریقا کرده اونم پنالتی باخته . حرف های حیدری اوج سوزش اقایون از اومدن کیروش بود. چیه میترسین بازیکن های پکیجی تونو دعوت نکنه؟
  • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سپهر جون بخواب پتو یخ کرد
  • سعید IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    شما کجای فوتبال هستی که نظرمیدی
  • زهرا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    درود برسپهر سر طلایی و پرسپولیس قهرمان آریایی
  • اخمد GB ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اقاي حيدري بي سوادي خودتو خوب نشون دادي وازه بهترين نتايج به كسيكه با باخت تيم برده جلم جهاني اطلاق نميشه خصوصا كه هم به كره باخت هم تو تهران عقب افتاد در حاليكه كيروش ٤ بار كره را برد و بدون باخت بود اكه هنوز نهضت سواد اموزي هست شركت كن تفاوت بهترين در زمان مقايسه دو چيز را ياد بگيري بگذربم كيروش تا دقيقه نود جلو ارژانتين و مسي مساوي بود ايشون دقيقه نود از لبنان عقب بود اره وقتي بساط دلالي تو تيم ملي استيلي راه بندازه معلومه شماها ناراحتي از اخراج دلال كروات تيم ملي مال ٨٠ ميليون هست از سيستان تا تمام نقاط دنيا نه واسه دل شما
  • امیر IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    این چرا مث بچه های کوچولو حرف میزنه،آقای حیدری چرا فتنه ایجاد میکنی من به عنوان یه پرسپولیسی اولویتم حمایت از تیم ملی بعدم پرسپولیس هست چرا باید به حرفای ناپخته تو گوش بدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی