نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
۳ |
۴
لوکادیا با پرسپولیس تمدید نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنا بر درخواست هواداران و برخی پیشکسوتان پرسپولیس، این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد یورگن لوکادیا رفته است.

درخشش مهاجم خارجی پرسپولیس سه امتیاز مهم را برای این تیم از مسجد سلیمان به همراه داشت و شاگردان یحیی توانستند صدر را پس بگیرند. او با زدن ۲ گل در این دیدار و ۴ گله شدن توانست به تنهایی به صدر جدول لیگ برتر برسد.

پس از درخواست هواداران برای تمدید رضا درویش مصاحبه کرد و گفت: «لوکادیا خودش را یک ایرانی می‌داند و در این زمینه ما مشکلی نداریم. حالا پنج هفته از لیگ گذشته و تا نیم فصل پیش می‌رویم تا شرایط آرمانی که ما از ایشان توقع داریم خیلی باقی مانده است. یقینا بعدها شما ایشان را خواهید دید که بسیار بازیکن باارزشی است و کادرفنی تمایل به همکاری با ایشان داشتند، اگر تمایل داشتند حتما ادامه می‌دهیم.»

اما یک منبع موثق به ما خبرداد: لوکادیا یک فوتبالیست حرفه ای است و هرگز در شروع فصل آن هم در لیگ برتر ایران، حاضر به تمدید قراردادش نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرج از کرج IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    فشاری شده میگه تمدید نمیکنه🤣🤣🤣
  • فرناز جک تری دی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اون منبع حرف مفت میزنه
  • gaber IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    حالا بگذارید یک نیم فصل کار کنه ببینید از کدام طرف بهانه ها شروع میشه و چطور لوکادیا تا پایان همینگونه گل میزنه بعد درخواست تمدید کنیم . بهترین هست ولی تا اینجا . ارزو دارم بامبول بازی در نیاره و باشگاه را رها نکنه و قرارداد محکمی بسته شده باشه اگر خوب بود قرارداد بهتری باید ببنده و حرف من و شما خالی از عقل و معرفت هست . او و باشگاه میتونن کنار بیان ؟ با این بی پولی فکر نکنم خدا کنه درویش مانند انصاریفرد نباشه .و بدهکاری و پشت سر انداختن بدهی ها به بازیکنان را بدلیل بی پولی بهانه نکند .ای خدا میشه یکبار یک کسی مدیر باشگاه بشه و طلبها را بدهد که دغدغه نداشته باشیم؟ مردم که با بورس و مستقیم نمیتونن کمک کنن خدا کنه صندوق باشگاه هم خالی نشه . دیگه چی مانده از تفریحات سالم جز فوتبال و کشتی و والیبال. هیچی همه بروند تو خلوتگاهها هرچی میتونند دود هوا کنند و تفریح کنند یا نشئه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی