انگیزه بالای یک ستاره برای جام جهانی/ یک پرسپولیسی ۲ روز زودتر به کمپ تیم ملی رفت
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اولین نفری است که تمریناتش را در مجموعه پک شروع کرده است.

در شرایطی که بازیکنان لیگ برتری دعوت شده به اردوی تیم ملی، از چهارشنبه در مرکز ملی فوتبال، تمرینشان را استارت خواهند زد، علیرضا بیرانوند از امروز در پک حاضر شده تا به صورت اختصاصی، تمرین کند.

او در روزهای تعطیلی تمرینات پرسپولیس، به مرکز ملی فوتبال رفته و تمرین کرده تا نشان دهد که چقدر برای حضور در دومین جام جهانی متوالی‌اش انگیزه دارد و امیدوار است با بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی، پیراهن شماره یک هم به او برسد و او بدون نگرانی، در جام جهانی قطر بازی کند.

علی بیرو در اردوی تهران باید با سیدحسین حسینی و پیام نیازمند رقابت کند و در اتریش هم احتمالا امیر عابدزاده به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد. باید دید با توجه به موضع گیریهای حمایتی اخیر عابدزاده از اسکوچیچ، آیا او به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد یا اتفاق دیگری می‌افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد GB ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    عابد زاده دروازه بان خوبيه ولي عالي نيست با اون گل مفتي كه تو لبگ پرتغال خورد و اشتباهاتي كه رو گل كره و الجزاير داشت دعوت بشه خيلي شانس اورده مشكل امير اينه كه بيش از حد ميخاداعتماد به نفس نشون بده و غزور هم چاشني كارش شده بايد اين نقيصه را بر طرف كنه ولي قطعا فيكس تبم ملي حقش نيست و هيچ مربي جرات نداره بيرانوند با تجربه و با كارنامه خوب تو جام جهاني ورجام ملتها را نيمكت نشين كنه
  • پوارو IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اونوقت یه مشت کیسه کش خجسته اعتقاد دارن دروازه بان آبکش کیسه باید فیکس تیم‌ملی باشه خخخخخخخخ بشین سر سه چرخه پا بزن و ماست بخور کیسه کشششششس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی