شوخی عجیب درباره رویارویی با هم‌تیمی سابق/ مواظب باش به او پاس گل ندهی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس مولر بار دیگر با روبرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود؛ اما این بار با پیراهن‌های مختلف.

رویایی بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که بازیکنان بایرن مونیخ در جلسات تمرینی شروع به شوخی با همدیگر بکنند. و توماس مولر که همیشه به شوخ‌طبعی مشهور است در کنفرانس پیش از بازی گفت: «مانه در ۱۰ روز گذشته به من می‌گفت مراقب باش اشتباهی به لواندوفسکی پاس ندهی! البته که شوخی می‌کند. ما باید بازی خودمان را انجام بدهیم و تمرکز زیادی روی لواندوفسکی نداشته باشیم. ارتباط ما در زمین در طول این سال‌ها پیشرفت زیادی کرده اما الان بازیکنان انعطاف‌پذیر زیادی داریم و فقط همین یک مرد ثابتمان را نداریم. حریفان نمی‌دانند مهاجم فیکس ما کیست، و ما باید کاری کنیم که این حرکت نتیجه بدهد.»

بارسلونا این بار طور دیگری به مصاف بایرن می‌رود و می‌خواهد تحقیر فصول قبل را دیگر تکرار نکند. مولر هم نسبت به توانایی‌های آنها محتاط است و می‌گوید: «ما باید در دوئل‌ها برنده شویم و وقتی توپ را از دست بدهیم باید فعالانه بازی کنیم. اخیرا در بوندسلیگا حریفانی داشتیم که خوب دفاع می‌کردند. به نظرم بازی مقابل بارسلونا زیبا خواهد بود و همه از تماشای آن لذت خواهند برد.»

بایرن مونیخ آنقدر در بوندسلیگا غیرقابل توقف بوده که شاگردان یولیان ناگلزمن متهم شده‌اند به اینکه فقط به لیگ قهرمانان اروپا اهمیت می‌دهند. این نکته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که ببینید قهرمان آلمان در سه بازی اخیر در لیگ داخلی کار را به تساوی کشانده است، و حتی مولر معتقد است که لیگ قهرمانان انگیزه بیشتری برایشان ایجاد می‌کند.

او تایید کرد: «مسابقه‌هایی هستند که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، مانند بازی‌های لیگ قهرمانان در سن سیرو یا مقابل بارسلونا. این انگیزه اضافی است. بازیکنان می‌توانند آن مترهایی که در بوندسلیگا نمی‌دوند را در لیگ قهرمانان بدوند. گاهی اوقات اینگونه است و وقتی بهترین تیم‌های اروپایی با هم مسابقه می‌دهند همه انگیزه خیلی زیادی دارند.

البته می‌دانیم که بارسلونا شروع فوق‌العاده‌ای در این فصل داشت. آنها گل‌های زیادی به ثمر رساندند. من آنها را دوست دارم. ما محدودیت‌هایمان را کنار خواهیم زد تا بازی را برنده شویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی