نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
۲ |
۴
ماجرای کشتی‌گیر طلایی ایران که برای صربستان افتخار آفرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی ارسلان برای تیم ملی کشتی فرنگی صربستان مدال طلا کسب کرد تا نامش حسابی بر سر زبان‌ها بیفتد.

محمد بنا خیلی اعتقادی به مسابقات انتخابی ندارد و در مورد علی ارسلان هم این اتفاق افتاد به طوری که او اصلا در مسابقات انتخابی شرکت نکرده و یا اگر شرکت هم کرده بود عنوانی کسب نکرد که رسانه‌ای شود. جالب این که او خیلی بی سروصدا از ایران رفت و کمتر کسی حتی از جامعه کشتی فکر می‌کرد او به صربستان برود و طلا بگیرد.

روزی که ارسلان از ایران رفت محمد بنا اصلا هیچ واکنشی نشان نداد چون اعتقاد چندانی به او نداشت و ارسلان هم اصلا در حد تیم ملی نبود اما بهرحال این کشتی گیر توانست به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی صربستان درآید و امسال در شرایطی که صرب‌ها میزبان بودند و کلی طلا درو کردند، یکی از طلاها را به نام خود ثبت کند. این نکته را نباید فراموش کرد که بسیاری از انتخاب‌های محمد بنا درست بوده و بهرحال او هم احتمال دارد اشتباه کند اما این بی انصافی است که یک اشتباه او را ببینیم و کلی از انتخاب‌های درستش که منجر به افتخار آفرینی برای ایران شده را نبینیم.

ارسلان هم شاید حق داشت که برود و البته در این مورد نمی‌توان قضاوت کامل تری انجام داد چون باید حرف دل او را هم شنید اما روزی که از ایران رفت فدراسیون کشتی و شخص بنا هیچ واکنشی نشان ندادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر از مشهد FR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    مشکل کشتی، اول مربوط به شخص علیرضا دبیر هستش. ضعیف ترین رییس فدراسیون. اصلا شایستگی این جایگاه رو نداره. علیرضا دبیر، دنبال پست و مقام و روضه و مرگ بر امریکا و کارت بسیج و این چیزاست. بهتره بره دنبال همین ها. اصلا به درد ریاست فدراسیون نمی خوره.
  • اهورا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    خوش به حالش..خود را از این منجلاب و فساد حکومتی و نابرابری نجات داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی