پیام دلگرم کننده برای بانوان؛ حضورتان در آزادی ممنوع نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه رییس کمیسیون اخلاق ورزش کشور که زیر نظر کمیته ملی المپیک فعالیت می‌کند به مهدی تاج شا ئبه ممنوعیت حضور زنان در استادیوم آزادی را قوت بخشید.

در این نامه رییس کمیسیون اخلاق ورزش کشور نسبت به هنجارشکنی از سوی برخی از تماشاگران خانم در استادیوم آزادی گله کرد و خواستار رسیدگی به این وضعیت و بهبود شرایط شد. همزمان با انتشار این نامه در فضای مجازی و هم چنین فضای رسانه ای شایعات و شائبه‌هایی به وجود آمد از این پس حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی ممنوع می‌شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت، در این باره گفت: از فحوای نامه رییس کمیسیون اخلاق ورزش کشور به مهدی تاج چنین برداشتی استخراج نمی‌شود. ضمن اینکه مجوز حضور تماشاگران خانم در استادیوم آزادی ازسوی نهادهای بالادستی صادر شده است و در نامه رییس کمسیون اخلاق ورزش کشور تنها به رعایت موازین در استادیوم آزادی تاکید شده است که از این پس به طور حتم مرتبطین با این امر در وظیفه خود دقت عمل بیشتری به خرج می‌دهند.

فیفا مدت‌هاست روی حضور بانوان ایرانی در استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های لیگ برترتاکید دارد و در فصل جاری سرانجام مقدمات این امر برای تماشاگران استقلال و پرسپولیس صادر شد و به نظر می‌رسد در آینده تماشاگران خانم موفق به حضور در دیگر استادیوم‌های کشور هم می‌شوند.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی