دستیاری کی‌روش برای من بازگشت به عقب است/ فقط سرمربیگری تیم ملی را می‌خواهم!
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بازی ملوان و فولاد که لغو شد شایعه‌ای در شهر پیچید و گفتند چون باشگاه فولاد جواد نکونام را به تیم ملی نداده است با لغو این بازی خواستند تیم فولاد را تحت فشار قرار دهند. البته موضوع کمی عجیب بود.

شگفتی این ماجرا آنجا بود که به باشگاه ملوان و زمین معروف به سن سیروس مجوز برگزاری بازی دادند اما حالا با اولین بارش‌های رو به پاییز زمین از شرایط مسابقه خارج شده است. از طرفی مدیران و مالک ملوان مصاحبه می‌کنند و درمورد شرایط خوب زمین و میزبانی می‌گویند. حتی هیات فوتبال گیلان شرایط را مطلوب ارزیابی می‌کند. میرشهاب مومنی، نایب‌رئیس هیات فوتبال گیلان در این مورد  می‌گوید: «نمی‌دانم چه داستانی است یا چه داستانی می‌خواهند بسازند اما ما می‌گوییم زمین آماده بود. پیش از این در این زمین مسابقاتی انجام شد و زمین مشکلی ندارد. ضمن اینکه در سال‌های قبل هم لیگ برتر در زمین‌های بدتر از این بازی برگزار کرده است.»

همین موضوع ما را به سوی باشگاه فولاد سوق می‌دهد. آیا واقعا داستانی پشت‌پرده لغو این بازی است که به بیانیه اخیر باشگاه فولاد درمورد عدم همکاری با تیم ملی مربوط می‌شود. علوی مدیر تیم فولاد  می‌گوید: «من نمی‌دانم که چنین تصمیمی دخیل است یا نه ولی عجیب است. ما طبق برنامه‌ای که اعلام شد به انزلی رفتیم از میزبانی تیم ملوان راضی بودیم و چون ناظران به ما گفتند بازی لغو شده برگشتیم. ما اصلا اذیت نشدیم.»

 پشت‌پرده مخالفت فولاد با جدایی نکونام

چه موضوعی پشت‌پرده مخالفت باشگاه فولاد با جدایی جواد نکونام و پیوستن به تیم ملی است که این شایعات از پس آن بروز می‌کند. وقتی پیگیر ماجرا می‌شویم شایعه عجیب‌تری از پس این اتفاق به گوش‌مان می‌رسد. برخی در این باره چیزهایی می‌گویند که هم شنیدنی است و هم عجیب. اینکه توافق در این بین حاصل شده و جریاناتی وجود دارد که به‌زودی نکونام را به تیم ملی ملحق می‌کند.شنیدیم هرچند در ظاهر مسئولان باشگاه فولاد اعلام کردند با جدایی جواد نکونام از تیم فولاد و انتقال او به تیم ملی مخالفند اما این ادعا برای آرام کردن جو در بین هواداران فولاد است. بعد از اینکه فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد از جواد نکونام به‌عنوان تنها دستیار ایرانی این مربی نام برد. این ادعای فدراسیون فوتبال بلافاصله با واکنش هواداران فولاد و رسانه‌های مرتبط با این تیم همراه شد و با این انتقال مخالفت کردند.

از این رو باشگاه فولاد بلافاصله در بیانیه‌ای مدعی شد اجازه انتقال این مربی را نمی‌دهد. در این خصوص شنیدیم مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از اعلام نام نکونام موافقت باشگاه فولاد را گرفته بودند ولی از آنجا که مخالفت‌هایی با این مربی شد و هواداران باشگاه فولاد موضع گرفتند این باشگاه نیز بلافاصله با این انتقال مخالفت کرد.

 سکوت نکو برخلاف موضع‌گیری درباره استقلال

جالب است که فدراسیون فوتبال نه‌تنها نکونام را به‌عنوان دستیار کی‌روش انتخاب کرد که او را گزینه بعدی سرمربیگری تیم ملی عنوان کرد. درنتیجه آنچه شنیدیم گویای توافق نهایی فولاد خوزستان با فدراسیون است. از آنجا که مسابقات لیگ تعطیل است و در جام‌جهانی هم برگزار نمی‌شود نکونام می‌تواند در مقطعی مناسب کی‌روش را همراهی کند و پس از آن هم نفر اول تیم ملی شود.

این‌طور به نظر می‌رسد که به‌زودی باشگاه فولاد از موضع خود کوتاه آمده و با بهانه‌هایی همیشگی همچون مصلحت ملی و این قبیل مسائل با جدایی نکونام موافقت کند. پیش از این نکونام دستیاری کی‌روش را تجربه کرده است و تیم موفقی با هم بودند از این رو بعید است که این مربی همکاری مجدد را نپذیرد. مخصوصا حالا که موضع سکوت در پیش گرفته است. پیش از این نکونام برای نیامدن به استقلال و حتی عدم همکاری با فدراسیون فوتبال ایران خود شخصا مخالفتش را اعلام کرده بود اما در این مورد به‌خصوص سکوت کرده و شاید این سکوت از رضایت اوست.

محمد علوی، مدیر تیم فولاد در اقدامی قابل پیش‌بینی در این مورد به «فرهیختگان» می‌گوید: «من نمی‌دانم مقابل این اخبار چه باید بگویم. باشگاه فولاد من و همکارانم هستیم و من چنین چیزی نشنیده‌ام. آنچه باشگاه در بیانیه‌اش اعلام کرده همان موضع واقعی باشگاه است و براساس آن نکونام را به تیم ملی نمی‌دهیم.»

از این رو است که می‌گویند دو هفته مانده به جام جهانی نکونام به تیم ملی ملحق می‌شود تا هم در کنار کی‌روش باشد و هم به تعهدش به تیم فولاد عمل کرده باشد!

 کی‌روش با نکونام در ارتباط است

کشمکش باشگاه فولاد و فدراسیون فوتبال اینجا تمام نمی‌شود؛ چراکه بعد از بیانیه باشگاه فولاد و مخالفت با جدایی این مربی فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نشان نداد و به شکلی که انگار نه خانی رفته و نه خانی آمده پیگیر امور خود شد. این موضوع وقتی جذابتر می‌شود که می‌فهمیم کی‌روش با نکونام در ارتباط است و لیست جدید تیم ملی با مشورت او اعلام شده است. اتفاقا به واقعیت خیلی هم نزدیک است؛ چراکه لیست جدید بسیار هوشمندانه و از دل لیگ بیرون آمده و ظرافتی دارد که به سلیقه نکونام نزدیک است.

این خبر در این روزها تنها خبری بود که ما را متعجب نکرد؛ چراکه نکونام پیش‌تر هم گفته بود که بعد از جدایی کی‌روش از تیم ملی با او در ارتباط است. از این رو اگر آنها همچنان در ارتباط باشند و او از مربی جوان ایرانی مشورت بگیرد اتفاق عجیبی نیست. بازگشت کی‌روش به تیم ملی اما در بد زمانی رخ داده است و نکونام چالش لیگ قهرمانان آسیا با فولاد را در پیش دارد. موقعیتی ایده‌آل و شرایطی خوب در بهمن‌ماه پیش روی اوست. شواهد این‌طور به نظر می‌رسد که صعود تیم فولاد از این مرحله و حضور در یک‌چهارم نهایی بسیار محتمل است. نکونام قبلا عنوان کرده بود فولاد شرایط جاه طلبی او را دارد و قبلا پیشنهاد استقلال و حتی تیم ملی را رد کرده بود و دستیاری اسکوچیچ را مزاحی بیش ندانست.

از این رو وقتی صحبت از قرارداد ۳ ماه کی‌روش با تیم ملی به میان می‌آید این ذهنت قوی ایجاد می‌شود که نکونام با وجود همه تعهدی که به تیم فولاد دارد روند جاه طلبانه‌تری را می‌تواند با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تجربه کند و این شاید به دلیل همان وجهه خوبی که در فوتبال بین‌المللی دارد برایش سکوی پرتاب خوبی باشد و او را به آرزویش که سرمربیگری تیم فوتبال ایران است برساند.

دستیاری کی‌روش برای من بازگشت به عقب است/ فقط سرمربیگری تیم ملی را می خواهم!

 دستیاری کی‌روش برگشت به عقب است

پرونده حدس و گمان‌ها درمورد چالش تیم ملی و نکونام به همین جا تمام نمی‌شود. وقتی خبر آمد که بعد از جام‌جهانی تیم ملی را به نکونام می‌دهند تا او به‌عنوان سرمربی این تیم را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند چالش جدیدی به وجود آمد. حالا فرصت خوبی بود تا این مربی بار دیگر شانس خود را در میدانی بزرگ‌تر امتحان کند، اما تکلیف فولاد چه می‌شود؟

خبردار شدیم باشگاه فولاد قبل از اینکه با جدایی جواد نکونام از این باشگاه مخالفت کند با این مربی در این مورد صحبت کرد. در همان زمان نکونام به این باشگاه اعلام کرد که خود مدعی نفر اول نیمکت تیم ملی است و با همه ارادتی که به کی‌روش دارد نمی‌خواهد بار دیگر دستیار او شود. نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.

در نتیجه همین اظهارات نکونام، باشگاه فولاد بعد از یک روز سکوت خبری بالاخره نسبت به درخواست فدراسیون فوتبال به مربیگری نکونام در تیم ملی واکنش نشان داد و طی بیانیه‌ای با جدایی این مربی مخالفت کرد.

این مخالفت البته موقتی است و نکونام گفته است درصورتی‌که در جام ملت‌های آسیا خواهان همکاری با او باشند و وی را به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کنند نمی‌تواند از این پیشنهاد چشم‌پوشی کند و فولاد هم نباید مانعش شود. به این ترتیب و با توجه به اینکه پیشتر نیز گفته شده بود قرار است بعد از جام‌جهانی تیم ملی را به نکونام بسپارند، باشگاه فولاد باید به فکر جانشین این مربی جوان باشد.

این اتفاق درصورتی رخ می‌دهد که کی‌روش قراردادش را بعد از جام جهانی تمدید نکند و فرصت برای سرمربیگری جواد نکونام وجود داشته باشد. با این مخالفت ممکن است جایگاه نکونام در بین اهالی فدراسیون متزلزل شده و دیگر تمایلی به همکاری با او نداشته باشند؛ چراکه وی دعوت به دستیاری کی‌روش را نپذیرفت و همین موضوع فدراسیون‌نشین‌ها را نسبت به وی خشمگین کرد. با این حال وقتی می‌شنویم در ادامه قرار است نکونام سرمربی باشد و کی‌روش مدیر فنی، می‌بینیم که پازل‌ها از قبل چیده شده و معادلات درست از آب درمی‌آید. اینجاست که معنی سکوت فدراسیون فوتبال شفاف‌تر می‌شود.

آنچه جالب است اینکه نکونام با سابقه بیشترین بازی ملی، تجربه حضور در لالیگا و تجربه مربیگری پله‌پله از لیگ یک و تا لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آن هم با جام‌های رنگارنگ و صعودهای جذاب گزینه خوبی برای آینده تیم ملی است.

علوی در این مورد به ما می‌گوید: «نکونام به تیم فولاد تعهد دارد و ما با او برای ادامه راه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. طبیعی است که دیگر تیم‌ها و حتی فدراسیون فوتبال خواهان او باشند اما او به باشگاه فولاد تعهد دارد و به این تعهد پایبند می‌ماند. هر اتفاقی رخ دهد با هماهنگی دو طرف است و بین باشگاه و این مربی تعامل خوبی برقرار است.»
نکونام قطعا سرمربیگری تیم ملی را می‌خواهد، حالا چه امسال چه در آینده. او می‌داند نیمکت تیم ملی بالاخره از آن او خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • دکتر US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    توهم بر ندار عزیزم ...خیلی حالا حالا ها باید شاگردی کنی عزیزم
    • سهراب محموتی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      آنهایی که به وحیدهاشمیان رای دادن طرفدار اسکوچیچ ند و جعلپولیسیند خاطرخواه هاشمیان نیستندلنگیها با اینکه می‌دانند جواد بهتره اما چون جعلپولیسیند به جواد رای نمیدن
    • ابرام US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      ((قندلی دیگر پدید آمد خدایا رحمتی)) ================================================================================================= بعد «قندل» چشم ما روشن به هفت خطی دگر ... روز از نو چالشی نو تاج و الوانی دگر ================================================================================================= گوییا تخمی دو زرده کرده ای زا ن رو این چنین ... باد در غبغب نموده می زنی سا زی دگر ================================================================================================= افتخار است خدمت میهن بهر رنگ و لباس... شخص اول یا کمک در نقش اشخا صی دگر ================================================================================================= تو ببین اکنون تو را خوا هند در بنگال و هند؟ ... این چنین گم کرده ای خود را زنی ساز دگر ================================================================================================= عا قبت یک « قندلی» دیگر شوی از بهر ما ... با ر الها خشک فرما تخم «قندل» ها دگر
    • ابرام US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      ((قندلی دیگر پدید آمد خدایا رحمتی)) ================================================================================================= بعد «قندل» چشم ما روشن به هفت خطی دگر ... روز از نو چالشی نو تاج و الوانی دگر ================================================================================================= گوییا تخمی دو زرده کرده ای زا ن رو این چنین ... باد در غبغب نموده می زنی سا زی دگر ================================================================================================= افتخار است خدمت میهن بهر رنگ و لباس... شخص اول یا کمک در نقش اشخا صی دگر ================================================================================================= تو ببین اکنون تو را خوا هند در بنگال و هند؟ ... این چنین گم کرده ای خود را زنی ساز دگر ================================================================================================= عا قبت یک « قندلی» دیگر شوی از بهر ما ... با ر الها خشک فرما تخم «قندل» ها دگر
    • ابرام US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      ((قندلی دیگر پدید آمد خدایا رحمتی)) ================================================================================================= بعد «قندل» چشم ما روشن به هفت خطی دگر ... روز از نو چالشی نو تاج و الوانی دگر ================================================================================================= گوییا تخمی دو زرده کرده ای زا ن رو این چنین ... باد در غبغب نموده می زنی سا زی دگر ================================================================================================= افتخار است خدمت میهن بهر رنگ و لباس... شخص اول یا کمک در نقش اشخا صی دگر ================================================================================================= تو ببین اکنون تو را خوا هند در بنگال و هند؟ ... این چنین گم کرده ای خود را زنی ساز دگر ================================================================================================= عا قبت یک « قندلی» دیگر شوی از بهر ما ... با ر الها خشک فرما تخم «قندل» ها دگر
    • ابرام US ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      ((قندلی دیگر پدید آمد خدایا رحمتی)) ================================================================================================= بعد «قندل» چشم ما روشن به هفت خطی دگر ... روز از نو چالشی نو تاج و الوانی دگر ================================================================================================= گوییا تخمی دو زرده کرده ای زا ن رو این چنین ... باد در غبغب نموده می زنی سا زی دگر ================================================================================================= افتخار است خدمت میهن بهر رنگ و لباس... شخص اول یا کمک در نقش اشخا صی دگر ================================================================================================= تو ببین اکنون تو را خوا هند در بنگال و هند؟ ... این چنین گم کرده ای خود را زنی ساز دگر ================================================================================================= عا قبت یک « قندلی» دیگر شوی از بهر ما ... با ر الها خشک فرما تخم «قندل» ها دگر
    • ابرام US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      چرا پا سخ سئوال بنده را ندادید ؟ حضرت استاد ما را منتظر گذاشتید !!
    • درد شما پرسپولیس یا پیروزی نیست،سوزشه! IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      خطاب به سهراب مموتی! آخه کیسه کش دوزاری، تو مطالب رو نمیخونی یا سوزش باعث شده درست نظر ندی؟ نکونام خودش در حد سرمربی تیم ملی هست و به قول خودش ستیاری یعنی بازگشت به عقب و بین منصوریان و وحید هاشمیان باید گفت وحید برای دستیاری بهتره... چطور اونهایی که به هاشمیان رای دادن طرفدار سرورت هستند ولی اونایی که به منصوریان رای دادن چی؟ آدم انقدر کوته فکر و عقده ای نوبره و احتمالا جزو کیسه تنان هستی! با معذرت از هوادار فهیم استقلال.
  • ذوب آهن IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نکو و کی‌روش هردو بدرد تیم ملی نمیخورن فقط دوتا شکست یک مساوی وبرگشت به تنظیمات ۸سال پیش الان پنجاه ساله کشور درجامیزنه تیمشم روش
    • مدیری IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      حتما توقع داری با خلیل زاده وکنعانی تبار و میلاد سر لک فوتبال بااعتبار اروپا وآمریکا رو فتح کنی نهههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    جهنم، ادم واسه تیم ملی کشورش ناز می کنه؟
    • تمیروف IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      نه ناز نمی کنه! مثل علی دایی
  • حامی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    آقای نکونام اینقدر زود خودتو تموم نکن برادر جان با تیم ملی یه بازی نتیجه نگیری کارت تمومه و هجمه ملت باعث اخراجت میشه مثل قلعه نویی پس بهتره چند سالی بزاری مهر سرمربی گریت تو تیمای دیگه هوا بخوره تا بتونی به این سمت فک کنی
  • اشکان IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    با اخلاق کی روش نه نکونام و نه هیچ مربی کاربلد دیگه ای کنار نمیاد اول و آخرش همون مارکار آقاجانیان یا تو همین تیپ شخصیت‌ها میاد، ببینید کی گفتم
    • تمیروف IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      کریم باقری یا یحیی گل محمدی یا علی دایی رو کاش بیارن برای دستیارش
  • امیر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    یک خصلت تمام مربیان کم سواد ایرانی این است که عارشان می آید در کنار یک مربی خارجی مدتی تجربه پیدا کنند و بعد به نیمکت تیم ملی فکر کنند. توقع دارند خیلی فوری بشوند سرمربی تیم ملی.
    • تمیروف IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      اصلا اینجور نیست اتفاقا سر و دست میشکنند، فقط این‌که نکونام جاش الان توی فولاد خیلی خوبه و اگه بیاید در تیم ملی! لنگی ها خوردن یک توپ به تیر دروازه یا یک اوت شدن توپ رو هم به نکونام نسبت می دهند نه آقای کی‌روش و کلا برای این هجمه ها آمادگی دارند. در کل ایکاش همان امثال گل محمدی، کریم باقری یا دایی بیایند بشوند دستیارش به هرحال این‌ها کم آدم هایی نیستند و بسیار هم مدعی هستند
    • حجت IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      سلام امیر جان اینطوری نیست، این آقا مشخصه ی رفتاری داره ک هیچکس تحملشو نداره، علی کریمی، نکونام، نمازی و...... فک کنم قضیه اینه
  • کیون IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    اولآ در حال حاضر بهترین گزینه کی‌روش است اگه نکونام هم خودش بالا گرفته ودستیار نمیشه نباید جانشین مشخص کنه اونم مربی پرحاشیه وزبان بازی مثل منصوریان بهترین گزینه دستیاری کی‌روش مهدوی کیا وجلال حسینی ،یا حسینی مربی پیکان است وچون کی‌روش رو بازیکنای تیم شناخت داره بهترین گزینه است که در جام جهانی در مقابل تیم‌های قوی کیسه توپ نشیم
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    بهترین گزینه دستیاری کی‌روش حمید مطهری مربی نساجی یا مازیار زارع یا ربیعی مربی مس است که تو حاشیه نیستند وباندباز هم نیستند
    • تمیروف IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      استیلی یا کریم باقری از همه بهتر هستند
    • رضادشتابی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      فقط باید به نظراتت خندیدقهقهقهقه,,,,,ت
  • پوارو IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    درسته که جواد فقط یه نیم فصل اونم وقتی فوتبالش تموم شده بود برای سه چرخه سواران بازی کرد و یه نیمچه کیسه کش حساب میشه ولی برعکس بقیه کیسه کشا یه نیمچه عقلی داره و تقریبا درست میگه گرچه پیراهن سرمربی تیم ملی براش خیلی خیلی گشاده .
    • دریکوند IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      تربیت مدتهاست از اردوی لنگ فراریست
    • تمیروف IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      انشالله که گل‌محمدی، کریم باقری، علی دایی یا علی پروین می‌آیند که بشوند دستیار کی‌روش. تا شما ها حتی اینقدر از نه گفتن نکونام هم نسوزید!
  • محمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    باش تاصبح دولتت بدمد.خوب متوجه شدی.نه اینکه مارکارآقاجانیان وپیمان اکبری باآنهمه سابقه باسرمربیان فوتبال ووالیبال سرمربی شدند؟بهروزعطایی دستیارولاسکوبودنه پیمان اکبری.
    • تمیروف IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      این مارکار آقاجانیان حالا چه سابقه ای داره واقعا
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    مارو یاد میثاقی میندازه، استاد استاد میکرد، بعد دیدیم براحتی جاشو گرفت
  • Farid US ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    Vaghean! !? Hichkas ham na aghat tou? Vaghean bavaresh shode? Albate az federasion bi daro peikare baed nist
  • . IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    از فولاد به سرمربیگری تیم ملی! دقیقا مصداق شهر هرت!نه که فولاد در فینال جام جهانی بازی کرده حالا سرمربیش هوس تیم ملی کرده.نکونام سرمربی گری تیمهای پایه ی باشگاهای کشور هم از سرش زیادیه چطور یه همچین ادمی و با چنین سابقه ای احساس میکنه دستیاری کیروش براش کوچیکه و باید خودش راسا سرمربی تیم ملی باشه از اون ویارهایی هست
    • دریکوند IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      میشه بگی کی سوابقش از ایشان بهتره ؟بیشترین بازی ملی,بازی در سه جام جهانی،بازی در معتبرترین لیگ دنیا و گل زدن به بهترین تیمهای جهان،صعود به لیگ برتر با تیم لیگ یکی،کسب سه جام در دو سال فقط بخشی از افتخارات نکونامه حدس می زنم فقط چون به اردوگاه تیم شما تعلق نداره چنین حرف می زنی
    • حسن IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      با صحبتت کاملا موافقم ولی در ایران هر چیزی ممکنه! همونطور که اسکوچیچ از صنعت نفت و خونه به خونه رسید به سرمربیگری تیم ملی
  • منوچهر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    از جواد نکونام کلا خوشم نمیاد شلوغ کن و حرفه ای با یک نیمکت مشمئز کننده ( طبق گفته اکثر تیم های لیگ ) اما دو تا تصمیم امسال گرفته که نشون میده بسیار باهوشه و جای پیشرفت زیادی خواهد داشت اول قبول نکردن پیشنهاد استقلال ( که مربیگری تیم قهرمان فشار سنگینی داشت ) و بعدی رد کردن پیشنهاد دستیاری کیروش ( البته اگه تا آخر قبول نکنه ) ، آفرین به این اعتماد به نفس و تصمیم عاقلانه
  • امید IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    توحقت سرمربی گری لیگ اسکانیاس😅
  • فرهنگ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    طمع کار از هول حلیم میفته توو دیگ. افتادی توو دیگ دادا. سوختی.
  • فرهنگ IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    اصلا مربیان دفاعی ضد فوتبال مثل نکونام نمی خواهیم. کی روش هم خودش استثنا و داری اسم و رسمه که در جام جهانی ازش حساب می برند، و هم چونکه در این گروه سیاسی قرار داریم و دیر شده بود، برای این جام جهانی قابل قبوله.
  • محسن آبی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    باز هم نظرات بی منطق و سوزش لنگی ها شروع شد . باشه بابا هاشمیان لنگی رو میندازن کنارش
  • شیش در چار IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    با چه رزومه ای؟ باید در این فوتبال رو گل بگیرن که یکی مثل تو منتظره سرمربی تیم ملی شه...چکش ضد فوتبال
    • نیکزاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      قول می دم کار به جایی می رسه شماها منتقد کی روش بشین کی روش فقط اواخل با برانکو لج افتاد و گرنه دمش گرم همون روزای اول بود شاخ رحمتی رو شکست و از تیم ملی انداختش بیرون بعدش که مجتبی جباری ناز می کرد که فوری مقابلس ایستاد،شمایین الکی فاز می دین
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    تو در اندازه این حرفها نیستی . مگر چه مقام بزرگ و قابل توجهی در کسوت مربیگری در ایران یا خارج بدست آورده ای ؟ . کسی هستی که با ارتباط با مقامات بالادستی و مسئولین و زیر آب زنی اسطوره های این مملکت ( مثل علی کریمی ) توانستی یک مدتی کناردست کیروش بنشینی که حتی خوابش را هم نمیدیدی. تو حتی لیاقت کمک مربیگری یحیی گل محمدی را هم نداری چه برسه به کیروش.
  • سید IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    مگر قحط الرجال است !!! جواد چه روزنه ای دارد شاگرد قلعه نوعی و گل محمدی نمیشه !
  • جمشید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    اینو یکم تحویلش گرفتن شاخ شده در حد تیم ملی نیسی جناب
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    خخخخخخخخ خدا شادت کنه نکو خیلی خندیدیم روح سید کریم شاد باشه جاشو گرفتی خنده ولکن نیستخخخخخخخخخخخخ آخیش خندیدیم وای بازم ولکن نیست خخخخخخخخ
  • احمد GB ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    خواهشا حفظ حرمت كنيد نكونام با اينكه جوان هست ولي از مفاخر فوتبال ما هست كاپيتان تيم ملي هميشه با جون و دل در خدمت تيم ملي بود اهل حاشيه نبوده افتخار در لاليگا يك مريي موفق اشنا به زبان و فوتبال مدرن و از همه مهمتر با بازيكنان تبم ملي بسيار دوست و همزبون اينقدر با هوش هست افتخار جام جهاني را كه نصيب خيلي ها نشد از دست نميده خصوصا كه اين تيم نتيجه ميگيره بعدش هم قطعا يك روزي سر مربي تيم ملي ميشه وافتخار بردن جام ملتها هم نصيبش ميشه و فراموش نكنيد موفقيت قدم به قدم بدست مياد اميدوارم هوشمندانه عمل كنه
  • ... IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نکونام اصلا فکر نکنم حتی در حد دستیاری تیم ملی باشی.چرا انقدر شما و هم دوره ای هات توهم میزنین.به شماها تیمو بدن تو هر بازی ده صفریم.کمتر جک بگین.کمی توانمندیهاتونو ببرین بالا بعد بشینین حرف بزنین. برگشت به عقب خخخ شما نام ببر کجا برگشت به جلو داشتی .تو چه تیمایی.بخدا تیم محله جاتم بهتو.ن بدن نمیتونین از پسش بر بیاین
  • پرسپولیسی باغیرت IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نکونام فقط بدرد توپ جمع کن میخوره
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    تو فقط در حد همون تیم فولادی نه بیشتر.نیمچه کیسه کش.ظاهرا توهم هم بین دوچرخه سواران مسری شده
  • بهرام IT ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نخیر آقا جان نکونام کی هست که سرمربی تیم ملی بشه،اگه کیروش ماندنی هست همون کیروش باید سرمربی تیم ملی باشه حتی در جام ملتهای آسیا همون کیروش باید باشه......
  • Ali IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    فقط یک مطلب که نوشته بود نکونام جام های رنگارنگ آورده !!کو؟؟؟کی؟؟؟کجا؟؟
  • Ali IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    کاربری به نام تمیروف درچند کامنت امیال و عقده های درونی خود را آشکار میکند وهرکدام هم یک نوع کمبودش را نمایش میدهد یک چنین فردی حاضر است در آبی که خودش لجن کرده باسر شیرجه بزند و شنا که چه عرض کنم غواصی کند درست مانند بزرگوارانی که برای بدست آوردن روزی خود از دریا بدون وسایل غواصی به عمق آب میروند تا سنگ های قیمتی برون آرند اما کاربر تمیروف برای ارضای حس خودخواهی خودش و تنفر از دیگران است که در منجلاب خودساخته به گمان خودش شادمانه می زید .
  • حامد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    بهترین گزینه دستیاری کی‌روش حمید مطهری مربی نساجی یا مهدوی کیا هست
  • ارتور IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    بهترین گزینه دستیاری کی‌روش مهدوی کیا یا حمید مطهری ویا سید جلال حسینی است
  • اصغر IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    درسته نیمچه کیسه هست جواد نکو ولی از مفاخر فوتبال ایران هست ازاسکوچیچ که بهتره خوشتیپ باشخصیت و..... البته اگر کیسه کشا اورو ازآن خودشون نکنن چون جواد از آکادمی پاس هست نه کیسه 🤭🤭🤭
  • امیر از مشهد BR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نکونام بشه سرمربی تیم ملی؟ خخخخخخخخ چه جوگیر شده. خخخخخخخ یه شبه که نمیشه راه صد ساله رو طی کنی نکو. یه بار دستیار کیروش بودی فوری جوگیر شدی پریدی واسه جایگاه سرمربی تیم ملی؟؟!!!!!!!! حالا حالا کار داری و فعلا باید شاگردی کنی. اگه هم بنا باشه یه ایرانی، بعدا سرمربی تیم ملی بشه، علی دایی و امیر قلعه نویی، گزینه های بهتری نسبت به نکونام هستن. انصاف و عدالت نیست که با داشتن علی دایی و امیر قلعه نویی، صندلی اول تیم ملی رو یه شبه بدیم دست نکو.
  • فربد US ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    خوابشو ببینی آقا جواد! از شما گنده‌تر زیاد هستن.
  • نقش جهان IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    لطفاحسودی ورنگی نگاه نکنید نکونام بهترین سرمربی بین ایرانیاس
  • مینا IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    هنوز خاک نخورده سرمربی میخواد بشه....
  • Mazaher IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    دیاموند جان کاروانسرای را‌جابجا‌کنن هیچی نیست،اگر ایتالیائی کنار مجیدی نبود،مطهری کنار گلمحمدی،...کنار سرمربی پارسال سپاهان و...وحتی توتولو کنار عطائی والیبال(بزرگترین خیانتی که عطائی بخاطر بی اخلاقی خودش به والیبال ایران و این جوانان تیم والیبال کرد که ایکاش یکی رسیدگی میکرد نه حمایت،عطائی بدون توتولو هیچی بود،دیدید و تجربه کردید،)پس در اصل کمک خوب مهم هست وگرنه...،امیدوارم یکبارتشریف ببرید و ببینید از نزدیک تا دقیقا متوجه بشید اینها بدون نفر اصلی در سایه و اکثرا بدون شناسائی هیچی نیستن...مگه با بازی در تیمهای اروپائی یا تیم ملی یا...به همین راحتی میشه سرمربی البته من فقط شد.
  • Milad IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    بنظرم کسی که اینقدر با غرور وادعا درمقابل کسی که به قول خودش تومربیگری هرچی داره از کیروشه وازهمه مهمتر درمقابل تیم ملی کشورش و مردمش حاضرنشه همکاری و کمک کنه واین همه ادعا و غرور و شرط و شروط برایه تصاحب تیم ملی بزاره به درد جرز دیوارم نمیخوره قبل اینم من نظرم اینه که هاشمیان که شخصیت سالم وبی حاشیه ای داره و بهترین مدرک مربیگری دربین گزینه های فعلی ولیگ ایران رو داره بهترین انتخاب برایه تیم ملیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی