نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمید استیلی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

احسان اصولی پس از دیدن حمید استیلی، از استودیو شبکه خبر خارج شد و از حضور در برنامه انصراف داد.

حمید استیلی مدیر مستعفی تیم ملی فوتبال کشورمان مهمان برنامه مجله فوتبال بود. او در این مصاحبه که با واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال و ترک استدیو شبکه خبر مواجه شد، به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*استیلی در رابطه با اخراج اسکوچیچ باید بگویم ما اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکردیم. اگر کسی را می‌خواهیم نگه داریم و اگر نمی‌خواهیم از او تشکر کنیم. نحوه برداشتن و ارتباط برقرار کردن با آدم‌ها و مربیان خیلی مهم است. علیرضا امامی فر دکترای ورزش دارد، اما خیلی راحت از مرکز ملی فوتبال او را برکنار کردند. مشکلی بابت انتخاب‌ها و برکناری‌ها نیست. هر مدیری می‌آید می‌تواند مربی و مدیر خود را بگذارد، اما صحبت من درباره نحوه برخورد است.

*تا یک روز مانده به انتخابات قرار بر این بود که قرارداد اسکوچیچ به صورت یورویی پرداخت شود، اما در آستانه انتخابات گفته شد که قرارداد او به صورت ریالی پرداخت می‌شود. از او خواسته شد در بانک یک حساب باز کند. در نهایت قرار بر این شد که پول به حساب یکی از دوستان واریز شود و این دوست ما از طریق صرافی ۶ میلیارد تومان که قسمتی از قرارداد اسکوچیچ است را به او پرداخت کند. در آن تاریخ نشد که این پرداخت انجام شود و در نهایت این اتفاق به بعد از انتخابات موکول شد. پس از انتخابات هم موکول شد به هفت هشت روز بعد و همان روزی که هیئت رئیسه درباره سرمربی تیم ملی جلسه داشتند. ما آن روز به اسکوچیچ گفتیم که پول را به این حساب بریزیم، اما دراگان گفت نه دیگر به این حساب نریزید. با این حال مسئولان فدراسیون پول را با وجود مخالفت اسکوچیچ به آن حساب ریختند. دلیلش هم این بود که می‌ترسیدند اسکوچیچ شکایت کند.

جنجال باورنکردنی در استدیو شبکه خبر/ سخنگوی فدراسیون با دیدن حمید استیلی صداوسیما را ترک کرد/ فدراسیون با حضور کی‌روش در عمل انجام شده قرار گرفت!

*او حدود ۱۰ ماه حقوق و پاداش‌ها را نگرفته بود. من با پرهیزکار دبیر فدراسیون تماس گرفتم تا به بانک نامه بزند و این پول را به حساب فدراسیون بازگردانند. بانک هم گفته به دلیل اینکه مبلغ زیاد است ما روزی یک میلیارد می‌توانیم برگردانیم. سه میلیارد تاکنون ریخته شده و سه میلیارد هنوز مانده و در حساب است. در قرارداد اسکوچیچ بندی وجود دارد که هر زمانی که فدراسیون بخواهد با او قطع همکاری کند باید حقوق پنج ماه آینده را به حسابش واریز کند با اینکه قراردادش تا سال ۲۰۲۳ است. اسکوچیچ هنوز از فدراسیون طلب دارد و قرار شد دستمزد دستیارانش هم در اردوی اتریش پرداخت شود.

*بعید می دانم این ماجرا دردسرساز شود. اسکوچیچ یک انسان اخلاق مدار است و می‌خواهد این موضوع حل شود.

*فدراسیون در عمل انجام شده قرار گرفته است، زیرا کی روش هنوز قرارداد نبسته و ممکن است هر خواسته‌ای داشته باشد و فدراسیون نمی‌تواند دیگر مخالفت کند.

*پس از جلسه هیئت رئیسه به سخنگوی فدراسیون زنگ زدم و گفتم که اسکوچیچ کنار من است اگر قرار است او برکنار شود  همین حالا بگویید، زیرا او کار را تعطیل کرده. اصولی هم به من گفت که نه چنین چیزی نیست و اسکوچیچ به کارش ادامه می‌دهد و هیچ صحبتی در جلسه درباره بازگشت کی روش زده نشده.

جنجال باورنکردنی در استدیو شبکه خبر/ سخنگوی فدراسیون با دیدن حمید استیلی صداوسیما را ترک کرد/ فدراسیون با حضور کی‌روش در عمل انجام شده قرار گرفت!

جنجال عجیب در شبکه خبر

پس از صحبت‌های استیلی، مجری برنامه اعلام کرد که احسان اصولی سخنگوی فدراسیون هم قرار بود در برنامه حضور داشته باشد و تا چند دقیقه قبل از آغاز برنامه هم در استودیو حاضر بود، اما وقتی دید که استیلی هم در برنامه جضور دارد از حضور در برنامه انصراف داد و اینجا را ترک کرد. سپس یک ویدیو از پشت صحنه و دقایقی پیش از آغاز برنامه پخش شد که مسئولان برنامه در حال راضی کردن اصولی برای حضور در برنامه هستند، اما اصولی حاضر نشد در برنامه حاضر شود و از مواضع خود دفاع کند.

استیلی هم گفت: به من گفته شده بود که امشب قرار است احسان اصولی در رابطه با صحبت‌های من حرف بزند و پاسخ دهد و من هم تصمیم گرفتم به برنامه بیایم و از خود دفاع کنم وگرنه من دوشنبه شب گذشته، حرف هایم را زده بودم. ما قصد نداریم کسی را تخریب کنیم و فقط نقد می‌کنیم. دیشب هم وقتی من گفتم که چرا بازیکنان تولد اسکوچیچ را تبریک نگفتند برخی از بازیکنان به من زنگ زدند و گفتند که به صورت تلفنی با او حرف زدیم و تولدش را تبریک گفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • email@gmail.com IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    مشخصه كه چرا مردم ايران در 43سال گذشته هر روزشون بدتر از ديروز شده است چون توسط افرادي معلوم الحال و بي خاصيت و بيسواد اداره شده كه تنها به فكر مال اندوزي و كسب قدرت و ثروت بيشتر براي خودشون بوده و اميدوارم خدا به داد نسل آينده كشور ايران با حضور اين موجودات فرازميني برسه.
    • کوهمره_جروق IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      دقیقا موافقم.یکی مثل تاج و ساکت و باقی شرکا.بدبختیش این هست که تاج و دارودسته اش هیچوقت سیرمونی ندارند.
    • آنالیزور DE ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      استیلی و شرکای دلال و پکیج فروشش ، بد تایمی از هم پاچیده شدن و از شمردن پولهای پورسانت جا موندن . حق دارن ، فکر میکردن کار تمومه و میرن جام جهانی و تفریح و تجارت برقراره. یهو ابرهای بالا سرشون رو باد برد و ضرر کردن .
  • سیاوش IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    استیلی تا حدودی درست می گوید، چرا اخراج کردید مهم نیست، این حق فدراسیون است ولی "نحوه" کنار گذاشتن مهم است. شما می توانی به شاگردی بگوی: به تمرگ! بنشین! یا لطفا بنشین! همه یک معنی دارد، حرف اصلی هم نحوه بیرون کردن است. متاسفانه عزیزی خادم و بعد ماجدی نتوانستند در این مدت فدراسیون و حاشیه ها را خوب اداره کنند و از کسانی که واجد شرایط هستند سود ببرند، در نتیجه تاج و دوستانش در هئیت ریسیه و فدراسیونهای شهرستان زمان را غنیمت شمردن و وارد معرکه شدند. بقول جباری و چند نفر دیگر، معلوم بود تاج می برد! دوستانی هم که جریان ویرا قبل از جام جهانی 1998 را بحث می کنند، شرایط آن زمان و بقیه مسائل فرق می کرد. خدا بخیر کنند این مشکلات را !!
    • ع م IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      اینطور صحبت ها شگرد افرادیه که هر تصمیمی اتخاذ بشه یه حرفی علیهش دارن. اگر آداب مورد انتظار امثال استیلی رو رعایت میکردن باز هم بهانه دیگری میاورد.
  • فرهنگ IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    چرا پولی که به حساب اسکوچیچ نشسته بود را برگردوندید!؟ مگه برای جلوگیری از شکایت نبود!؟ میگی با اخلاقه و شکایت نمی کنه آیا تضمین می کنی که مثل کروات ها و خارجی های دیگه معطل و شکایت نکنه و اصل و رقم های سنگین جریمه را هم نگیره!؟ بانک چرا خلاف کرد!؟
    • ساسان IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      بزرگوار درست متوجه نشدی‌ به حساب یک شخص دیگه واریز کردن نه اسکوچیچ ...
  • ستاره سرخ IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    کی هست این بابا ؟؟؟؟ از کجا جفت پا پریده وسط فوتبال ؟ معلومه جایی که اسطوره ای مثل حمید استیلی باشه جای این سفارشی های تازه بدوران رسیده نیست
  • میلاد سرخ GB ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    درود بر شما آقای استیلی چنان آبرویی از داردسته دزدان و کلاهبردارانی مثل تاج و کیروش و اصولی وووووووو بقیه بردی که تا مد تها مجبورند پشت نامرد دروغگویی مثل کیروش قایم شوند امیدوارم هرگز این باند کثیف به اهف پلید خود که موفقیت تیم ملی در قطر است نرسند شرم بر آن تیم ملی که روی پستیها و نامردیها بنا شود
  • امیر از مشهد CA ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    آقای استیلی تو رو خدا دست از سر فوتبال ملی و تیم ملی ایران بردار. آقا شما خوب، بقیه همه بد. حالا هم آقای کیروش اومده، بذارید کارش رو انجام بده. هر شب، هر برنامه فوتبالی که نگاه میکنم، می بینم استیلی رو آوردن. کیروش اومد، تا هیچ بازیکنی، با پارتی و نفوذ و زد و بند، وارد تیم ملی نشه. کیروش عالی. به امید موفقیت تیم ملی ایران.
  • ع‌ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    این‌‌اقای‌اصولی‌مشهدی و‌از‌رانت ‌چه‌کسی‌استفاده‌کرده‌و‌به‌فدراسیون‌رسیده خدا‌داند‌و‌پشتش‌از دولت‌و‌مجلس‌گرم‌که‌اینقدر منم‌منم‌میکنه‌اصلا‌این‌اقا‌فوتبالی‌نیست‌
  • فربد US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    کی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی