حمید سجادی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: من شخصاً کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی کنم، ولی منتظریم که کارشناسان کشتی و خود فدراسیون تحلیل و دلایل خود را بیان کنند.

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است‌. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: درباره قرارداد هم همین اطلاعات منتشرشده را داریم. ما بزودی جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال داریم. این قرارداد برای تعداد ماه‌های محدود است و مبلغ آن هم که اعلام شده، اطلاعات تکمیلی بیشتری نداریم.

سجادی در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی خود از نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران، تصریح کرد: من شخصاً کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی کنم. منتظریم که کارشناسان کشتی و خود فدراسیون تحلیل و دلایل و سخنان خود را بیان کنند. برای همان سه مدالی که به دست آمد هم خسته نباشید می‌گوییم.

وزیر ورزش یادآور شد: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند که مدال طلا هم بین مدال‌ها باشد اما فکر می‌کنم که حتماً قضاوت و کارشناسی و تحلیل به عهده کارشناسان امر است. منتظریم که تحلیل آنان را بشنویم تا طی دوسال آتی بتوانیم سهمیه‌های المپیک را بگیریم و تمام امیدمان به المپیک پاریس است تا به اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

سجادی در پایان گفت: در وزارت ورزش هم معاونت ورزش قهرمانی و هم کارشناسان در حال تحلیل هستند اما اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم، فکر می‌کنم که درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    شریک دزد و رفیق قافله
  • M IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    مسبب اصلی
  • gaber IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    سالها آرزو میکردیم شخصی ورزشی بیاید تا احاطه کامل به ورزش داشته باشه ایکاش نمیامدی . چرا چون ورزش دو و استقامت هم در همه رشته ها هست تمرین کردن هست محیط ورزشی هست .کلا نمیدانی ؟ مصاحبه قبلی هم همینگونه بودی چیزی نمیدانی برای جوانان چکار کردی ؟ میدانی؟ کاش چوب خشکی بودی .یارو گفت طرف خوبه یا بد چوبی را وسط فرش اتاق انداخت گفت اگر صدایی از این درآمد از او این صدا هم در نیامد کلا نچسب و خالی از روح .شما اضافه در ورزشی باور نکنی این هم از مصائب روزگاره
  • حامد بروزن جابر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    جابر,حاضری دستیارش بشی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی