نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
۰ |
۵
هفته دوم لیگ اروپا/ شیاطین و گرگ‌ها برمی‌گردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته نخست لیگ اروپا، منچستریونایتد و رم شکست خوردند و حالا تن‌هاخ و مورینیو امیدوارند تیم‌شان در هفته دوم جبران کنند.

منچستریونایتد و رم که در هفته نخست لیگ اروپا بازنده بودند، در هفته دوم باید به مصاف رقبایی از مولداوی و فنلاند بروند.

شریف – منچستریونایتد؛ شروع بد، ادامه خوب...

در روزهایی که منچستریونایتد شروع بدش در لیگ برتر را با بردهایی ارزشمند مقابل لیورپول و آرسنال جبران کرده بود، به یک‌باره در لیگ اروپا هم نخستین بازی را در اولدترافورد مقابل رئال‌سوسیداد باختند تا دردسر دیگری برای اریک تن‌هاخ و تیمش ایجاد شود. اگرچه با توجه به نام و آوازه منچستریونایتد انتظار می‌رود این نتیجه به زودی جبران شود، ولی باید منتظر واکنش شیاطین‌سرخ بمانیم. یونایتد که سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را هم داشته، هیچ‌وقت به مصاف شریف تیراسپول نرفته و به طور کل مقابل هیچ تیمی از کشور مولداوی قرار نگرفته. در سمت مقابل شریف فقط مقابل تاتنهام که تیمی انگلیسی بوده بازی کرده و هردو بازی را هم باخته. اما شریف با شکست رئال‌مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. آیا کلانترهای زرد و مشکی‌پوش، شیاطین‌سرخ را هم به دام می‌اندازند؟

رم – اچ‌جی‌کا؛ بازگشت گرگ‌ها به اصل خودشان!

شروع هوب رم در فصل جدید سری A ایتالیا زیر سایه شکست سنگین مقابل اودینزه با ۴ گل و سپس شکست در اولین بازی لیگ اروپا مقابل لودوگورتس رفت. در واقع روزهای نخست سپتامبر برای تیم ژوزه مورینیو کابوس‌وار سپری شد و باید برای جبران زودتر دست به کار شوند، در غیر این صورت نتایج مثل فصل قبل ضعیف و ناامیدکننده خواهند شد. رم برای نخستین مرتبه به مصاف اچ‌جی‌کا خواهد رفت. این تیم فنلاندی که بازی نخستش را هم به رئال‌بتیس در خانه باخت. رم تا به‌حال نه به مصاف تیم‌های فنلاندی رفته و نه اچ‌جی‌کا. این تیم ۳۱ مرتبه قهرمان لیگ فنلاند شده و امیدوار است مقابل رم نتیجه‌ای تاریخی رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی