مستند جدید آمازون برای یک تیم ملی دیگر/ «همه یا هیچ»؛ برای قهرمان جام‌جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون تیم ملی آلمان را به عنوان موضوع مستند بعدی «همه یا هیچ» انتخاب کرده و آماده‌سازی این تیم برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را دنبال خواهد کرد.

تیم هانسی فلیک آخرین تیمی خواهد بود که برنامه پشت صحنه آمازون خود را دریافت می‌کند، و این برنامه پیامدهای ناامیدکننده آلمان در یورو ۲۰۲۰ و خود جام‌جهانی اواخر امسال را دنبال می‌کند. این مستند قرار است در بهار ۲۰۲۳ اکران شود و اگر آلمان در زمستان امسال قهرمان مسابقات شود، دوربین‌ها بازگشت این تیم به صدر جهان و گرفتن ستاره پنجم را ثبت خواهند کرد.

فلیک پس از اعلام این خبر گفت: «تیم آمازون مشتاقانه از ما حمایت می‌کند و بینش‌های انحصاری زیادی در مورد فرآیند کارهای ما ارائه می‌دهد. این مستند هدف ما برای برگشتن به قله جهان را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که چقدر برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. بزرگترین چالش ما هنوز جام‌جهانی است. چالش‌برانگیز و احساسی است و امیدوارم در پایان با موفقیت همراه باشد. ما می‌خواهیم با این روند همراه باشیم و مستند را برای هوادارانمان فراهم کنیم.»

تیم ملی آلمان پس از رقابت موفقیت‌آمیز برزیل در کوپا آمریکای ۲۰۱۹، دومین تیم ملی خواهد بود که مستندش ساخته می‌شود. این مجموعه شش قسمتی از مراحل پس از حذف آنها در مرحله گروهی آخرین تورنمنت آغاز خواهد شد و (امیدوارانه برای هواداران) با بالا بردن جام ۲۰۲۲ توسط تیم به پایان می‌رسد.

مستند جدید آمازون برای یک تیم ملی دیگر/ «همه یا هیچ»؛ برای قهرمان جام‌جهانی

مارک لپتیت، کارگردان و تهیه‌کننده مستند، توضیح می‌دهد: «وقتی که نیکو هافمن به همراه اولیور بیرهوف با این پروژه به سراغ ما آمدند، یک چیز واضح بود: تیم ملی آلمان یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال است و «همه یا هیچ» برند مستند ورزشی در جهان است. این یک افتخار است که جذابیت بازی و پشت صحنه عملکردهای تیم ملی آلمان در بزرگترین رقابت جهان را گرد هم بیاوریم. ما به همراه تیم خلاقمان همه چیز را ثبت می‌کنیم و از صراحت و اعتماد تیم قدردانی می‌کنیم. ما بینندگان را به سفر در مسابقات و فراز و نشیب‌ها می‌بریم و تصویری را ترسیم می‌کنیم که شاید قبلاً ندیده باشید. ما مشتاقانه منتظر ماه‌های آینده هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مانشافت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    ایشالا ستاره پنجم ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی