تکلیف یک جای خالی پرسپولیس مشخص شد/ یحیی باز هم بازیکن جدید می‌خرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد عالی خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شد. از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شیرزود تمیروف، رامین رضائیان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس با فضایی کاملاً متفاوت، لیگ برتر فصل جاری را آغاز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۶ دیدار ابتدایی خود عملکرد بسیار خوبی داشتند و  توانستند ۱۴ امتیاز کسب کنند تا قبل از تعطیلات در صدر جدول قرار بگیرند و تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی شوند.

عملکرد عالی خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد. پرسپولیس در لیست خود یک جای خالی دارد و چون نقل و انتقالات به پایان رسیده می‌تواند در هر زمانی که خواست، بازیکن آزاد جذب کند. پرسپولیس درحالی می‌تواند یک بازیکن آزاد بخرد که این بازیکن حتما باید ایرانی باشد.

تکلیف یک جای خالی پرسپولیس مشخص شد/ یحیی باز هم بازیکن جدید می خرد؟

سهمیه خارجی پرسپولیس با حضور هنانوف، گولسیانی، لوکادیا و دیاباته پر است و این تیم نمی‌تواند خارجی دیگری به ترکیب خود اضافه کند. آنطور که شنیدیم یحیی تا نیم فصل اصلا قصدی برای جذب بازیکن جدید ندارد و قرار نیست بازیکنی به لیست پرسپولیس اضافه شود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قصدی برای جذب بازیکن آزاد دیگر ندارد و  او می‌خواهد تیمش را با همین بازیکنان  در دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به میدان بفرستد و اگر نیاز به بازیکن جدید داشت، در نقل و انتقالات زمستانی بتواند نفر جدیدی را به تیمش اضافه کند. بنابراین گل محمدی هیچ درخواستی برای جذب بازیکن آزاد دیگر نداده است و اقدامی برای خرید بازیکن در هفته‌های پیش رو نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی ES ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    عالشاه بازیکن تکنیکی هسش اما متاسفانه زیاد مصدوم میشه پرسپولیس باید یکنفر جایگزین عالیشاه داشته باشه یکی مثل عالیشاه بخره وهنانوف بدرد نمیخوره
  • کیسه افکن IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    به نظر من اون یک جای خالی را باید نگه دارند برای عیسی کیسه سوراخ کن چون نیم فصل اضافه بشه با شم گلزنی که داره قدرت تیم بالا خواهد رفت
  • کیون IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    اون یک جای خالی را میتونه برا نورافکن یا مهردادمحمدی یا الکثیر نگه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی