نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خشم ستاره جدید و نیمکت‌نشین تیم/ مربی من را فریب داد و به من خیانت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانک کسیه هافبک سرشناس بارسلونا و پیشین میلان احساس می‌کند ژاوی او را فریب داده است.

فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، ظاهراً به دلیل کمبود زمان بازی در باشگاه جدیدش احساس «فریب‌خوردگی» می‌کند. روزنامه اسپانیایی ال ناسیونال در این مورد نوشته این بازیکن ۲۵ ساله به دلیل این شرایط به شدت از ژاوی سرمربی بارسا ناراحت است.

کسیه در تابستان پس از جدایی از میلان در یک انتقال آزاد به بارسلونا نقل مکان کرد. او مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپا قرار داشت اما در نهایت بلوگرانا را انتخاب کرد. این بازیکن ساحل عاجی ۲۲۳ بار برای میلان در پنج فصل بازی کرد و به آنها کمک کرد فصل گذشته اولین قهرمانی خود در سری آ را در یک دهه گذشته کسب کنند. او یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان آزاد تابستان به حساب می‌آمد اما خیلی زود به جمع غول‌های کاتالونیایی پیوست و انتظار داشت یک بازیکن ثابت در ترکیب بارسا باشد.

با این حال، کسیه تا کنون یک بازیکن نیمکت‌نشین و جانشین در بارسلونا بوده و تنها ۱۲۷ دقیقه در ۵ بازی در تمام رقابت ها بازی کرده است. او در ۹ دقیقه پایانی شکست بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ وارد زمین شد و این گزارش ادعا می‌کند که این هافبک احساس می‌کند ممکن است در انتخاب خود اشتباه کرده باشد. با توجه به اینکه بازیکنانی مانند پدری، گاوی، فرنکی دی‌یونگ و سرخیو بوسکتس در حال حاضر در خط میانی از او جلوتر هستند، کسیه باید فعلاً صبور باشد.

او احساس می کند از سوی ژاوی سرمربی تیم فریب داده شده و این مربی به او خیانت کرده است چرا که پیش از پیوستن به بارسا به او قولهای دیگری داده شده بود و حالا اتفاق دیگری رخ داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی