تمجید از ستاره آبی‌ها بعد از گل زلاتانی/ او می‌تواند تیمش را قهرمان لیگ قهرمانان کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریو فردیناند ادعا می‌کند که گل پیروزی‌بخش درخشان ارلینگ هالند در برابر بوروسیا دورتموند ثابت می‌کند که این بازیکن نروژی می‌تواند منچسترسیتی را به قهرمانی اروپا برساند.

ارلینگ هالند که در ماه جولای با مبلغ ۵۱ میلیون پوند از دورتموند به سیتی نقل مکان کرد، در دقیقه ۸۴ یک گل باورنکردنی به ثمر رساند تا شاگردان پپ گواردیولا چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۱ تیم بوندسلیگایی را شکست دهند. و ریو فردیناند که به‌عنوان کارشناس برای شبکه بی‌تی‌اسپرت کار می‌کند، اصرار دارد که این گل (که گواردیولا آن را با نبوغ یوهان کرویف مقایسه می‌کند) نشان می‌دهد که او می‌تواند سیتی را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

فردیناند گفت: «آنها راهی برای برنده شدن پیدا کردند که قبلا نداشتند. احتمالاً زلاتان ایبراهیموویچ تنها بازیکنی است که می‌توانست آن ضربه را به گل تبدیل کند. هالند بازیکنی است که می‌تواند تفاوت ایجاد کند و به سیتی کمک کند تا قهرمان لیگ قهرمانان شود. او فقط به یک فرصت نیاز دارد تا گل بزند.»

گواردیولا پس از پایان بازی گفت: «عجب گلی! به یاد دارم زمانی که در بارسلونا بودم، کرویف چنین گلی مقابل اتلتیکو به ثمر رسانده بود و داشتن او خوب است، مانند یوهان.»

پس از اینکه دس کلی، خبرنگار بی‌تی‌اسپرت، بعد از پایان بازی از هالند در مورد مدافعین دورتموند که سعی داشتند به او فضا ندهند سوال کرد، هالند پاسخ داد: «آنها به وضوح می‌دانند چطور من را متوقف کنند، من را متوقف نکردند، من گل زدم. اما بله، آنها خوب بازی کردند و واقعاً خوب بودند. من مطمئن بودم که در کل بازی من را دنبال خواهند کرد زیرا ادین (مربی دورتموند) من را به خوبی می‌شناسد. دورتموند امروز واقعاً خوب بود اما در نهایت این سه امتیاز پیروزی است که مهم است.»

هالند که اظهار داشت دیدن هم‌تیمی‌های سابقش خیلی خوب است، وقتی از کنار آنها در تونل عبور می‌کرد به شوخی به کارکنان و بازیکنان دورتموند گفت: «کتکم نزنید».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی