هشدار سرمربی تیم ملی به دو بازیکن سرخپوش/ شرایط شما ایده‌آل نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت دو بازیکنی که در باشگاه خود نیمکت نشین هستند را به تیم ملی دعوت کرده اما به آنها هشدار داد.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از اینکه هری مگوایر و لوک شاو از منچستریونایتد را در آخرین فهرست خود قرار داد، به آنها هشدارهایی نیز داد.

مگوایر و شاو از جمله سه بازیکن یونایتد بودند که در فهرست ۲۸ نفره انگلیس برای دو بازی در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا و آلمان قرار گرفتند. سه شیرها روز جمعه ۲۳ سپتامبر به سن سیرو می‌روند و سه روز بعد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ ملتها در ومبلی به مصاف آلمان می‌روند.

دین هندرسون که در حال حاضر به صورت قرضی در ناتینگهام فارست حضور دارد نیز توسط ساوتگیت به تیم دعوت شد. مصدومیت اخیر مارکوس راشفورد، او را از حضور در تیم ملی محروم کرده است، در حالی که جیدون سانچو با وجود عملکرد دلگرم‌کننده‌اش تا اینجای فصل در منچستریونایتد، جایگاه خود در تیم ملی را از دست داده است.

اعلام ترکیب انگلیس معمولاً با یک کنفرانس مطبوعاتی همراه است، اما به دلیل مرگ ملکه انگلیس این بار به جای کنفرانس مطبوعاتی، بیانیه ای از ساوتگیت منتشر شد.

ساوتگیت گفت: «در حالی که توضیح برخی از تصمیماتمان در مورد انتخاب بازیکنان مهم است، ما برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی کامل را مناسب نمی‌دانستیم، در حالی که ممکن است توجه مردم را از جایی که در این زمان باید در آن باشد منحرف کند.»

 مگوایر و شاو دو بازیکن سرخپوشان منچستریونایتد در فهرست ساوتگیت قرار گرفتند، با وجود اینکه این زوج در ترکیب اصلی مورد علاقه اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد حضور ندارند. سرمربی تیم ملی انگلیس با اذعان به این وضعیت، در آستانه جام جهانی قطر پیام هشداری برای این دو مدافع ارسال کرد.

او گفت: «واضح است که ما تعدادی بازیکن از جمله بن چیلول، لوک شاو، هری مگوایر و کالوین فیلیپس داریم که دقایق زیادی در باشگاه خود بازی نمی‌کنند. این شرایط ایده آل نیست، اما ما احساس می‌کنیم که آنها بازیکنان مهمی برای ما بوده اند و همچنان می‌توانند باشند. شرایط عالی نیست، اما هنوز بازیهای زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمهایشان قبل از قطر وجود دارد و آنها نیز باید خود را نشان دهند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    تازه خوشحال بودیم که شانس آوردیم به مگوایر میرسیم! مگه می‌تونه دعوتش نکنه، مگوایر باید باشه🤪
    • ... US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      موافقم! باید به ساوتگیت پیغام بزنیم که مگوایر باید حتما حتما باشه، یار دوازدهم تیم ملی‌.
    • ... US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      ... اگه مگوایر باشه، انگلیس ده نفره بازی می‌کنه، ایران دوازده نفره.
  • عجب US ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    دلیل اصرار به این دلقک بازیو متوجه نمیشم.عمدا و موزیانه تیترو جوری بزنی که مخاطب سایت اشتباه برداشت کنه و بیاد خبر بیربط رو ببینه و بره.که چی بشه؟دلیل؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی