نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لیونل مسی - راجر فدرر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن به فدرر اسطوره بازنشسته تنیس ادای احترام کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال به راجر فدرر، اسطوره تنیس ادای احترام کرد و راجر فدرر را به خاطر دوران حرفه‌ای باورنکردنی‌اش مورد تحسین قرار داد.

ستاره سوئیسی در روز پنجشنبه در یک پست در شبک‌های اجتماعی اجتماعی اعلام کرد که از تنیس حرفه ای کناره‌گیری می‌کند. جام لیور در لندن آخرین تورنمنت ATP فدرر خواهد بود.

او در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نوشت: «همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، سه سال گذشته من را با چالش هایی در قالب جراحات و مصدومیتها مواجه کرده است. من سخت کار کرده‌ام تا به آمادگی کامل برگردم اما ظرفیت‌ها و محدودیت‌های بدنم را هم می‌دانم و پیام آن در این اواخر برای من واضح است. من ۴۱ ساله هستم. در طول ۲۴ سال بیش از ۱۵۰۰ بازی انجام داده‌ام. تنیس با من سخاوتمندانه‌تر از آنچه که تصور می‌کردم رفتار کرده است، و اکنون باید تشخیص دهم که زمان پایان دادن به دوران حرفه‌ای من فرا رسیده است.»

در پی این خداحافظی سیلی از ادای احترام به فدرر به راه اتفاد. لیونل مسی یکی از بزرگان ورزشی از سراسر جهان بود که برای برنده ۲۰ گرند اسلم آرزوی زندگی شاد پس از بازنشستگی کرد.

مسی در پیام خود نوشت: «نابغه ای بی نظیر در تاریخ تنیس و الگویی برای هر ورزشکاری. با آرزوی بهترین ها در مرحله جدید زندگی، دلتنگ دیدنت در زمین تنیس خواهیم شد چرا که همیشه از تماشای عملکردت لذت می‌بردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی