نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۳
واکنش عجیب دبیر به اشتباه زارع؛ می‌خواستم او را خفه کنم/  ۸ مدال یزدانی شوخی نیست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد امیرحسین زارع و اشتباهات او انتقاد کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از دعوت آمریکا برای حضور در جام جهانی خبر داد که قرار است در این کشور برگزار شود. 

دبیر در این باره اظهارداشت: آقای جاش مسئول جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکاست که امروز با ما جلسه داشت و قبل از کشتی سرلک دعوت نامه را داد اما من چند شرط گذاشتم. به خاطر اتفاقات سال گذشته که آنها برای مبارزه دوستانه به چند کشتی گیر و مربی ما ویزا نداد گلایه کردیم اما او خیلی در جریان نبود الان هم گفتم این دعوت‌نامه جام جهانی است نه دوستانه بنابراین اگر ویزا ندهند تیم را اعزام نمی‌کنیم. تعارف نداریم نباید در سفارت آنها در صف بایستیم. زمانی شخصی ویزا می‌گیریم اشکالی ندارد اما باید جایگاه تیم حفظ شود. ما هر زمان آنها را دعوت می‌کنیم احترام می‌گذاریم. 

وی با بیان اینکه آمریکا برای جام جهانی سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میزبانی گرفته، خاطرنشان کرد: رقابت بین ما و آمریکا بود اما آمریکا ۸۰۰ هزار دلار داد که میزبان شد. انشالله ما هم در آینده به این میزبانی برسیم. آنها نیاز دارند ایران به مسابقات برود و با توجه به حضور تماشاگران ایرانی و اسپانسرها می‌توانند چند برابر این پول را دربیاورند. 

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص غیبت روسیه از مسابقات جهانی، یادآور شد: از من پرسیدند روسیه نیست خوشحالید گفتم نه این کشور ابرقدرت است. در رقابت آدم رشد می‌کند من ناراحتم، آمریکا هم نباشد ناراحت می‌شوم. فکر می‌کنید المپیک را چرا گذاشتند به این خاطر که جنگی در دنیا نباشد و کشورها خودشان را در این رقابت‌ها نشان بدهند.  

دبیر در ادامه صحبت‌هایش درباره مسابقات امشب، گفت: یزدانی کارهایش را کرده، آنالیز داشته و آماده است. ۸ مدال شوخی نیست و امیدوارم مردم هم برای کشتی‌گیران دعا کنند. نخودی هم مدالش قطعی شده و باید برای رسیدن به جایگاه بالا بهترین‌های جهان را ببرد. زارع را می‌خواستم روز گذشته خفه کنم! به او المپیک گفتم می‌تواند طلا بگیرد باور نکرد و اینجا هم بچه‌بازی درآورد. خودش دو دستی مدال طلای جهان را دور انداخت اما برایش درس شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    چقدربدم میاد از این دبیر، نمونه ای از یه دستمال کشه واقعیه
  • نقش جهان IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    منم میخوام توراخفه کنم واقعاتسبیح دست گرفتی جلودوربین جلو یه نماینده آمریکایی که دعوت نامه دادبه ایران برامسابقات جهانی هی تسبیح میچرخونی اینکارا چیه شما توخونتون صبح تاشب تسبیح دست بگیرذکر بگوثوابم داره ولی هرچیزی جاداره آقای دبیر
    • ساسان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      تسبیح به دست گرفتن و ذکر گفتن و ... چه مشکلی داره !؟ خیلی هم باحاله، اینا اسمش تفاوت های فرهنگی هستش.
    • سعید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      به عملکر دبیر اینکه خوب بوده یا نبوده کاری ندارم ولی شما نگاه کن تصویر فوق برا ورزشگاه هستش در گوشه ای با تسبیح صلوات و ذکر میگه برا پیروزیورزشکار کشورش نه هنگام مذاکره جهت کسب میزبانی. ولی جدای ازین خرفا واقعا زاره بی تجربگی کرد راحت قهرمانیشو از دست داد با اینکه تو این وزن حرف اول رو میزد انشاالله سالهای بعد چند قهرمانی میاره حتما.
  • مهران IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    بی شخصیی بنام دبیر براش متاسفم
  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    الان یزدانی باخت اما چیزی ک جالبه لحظه ورود و کارشناس و گزارشگر ما (چون تیلور نفس عمیق کشیده پس ترسیده و باخته از هم اکنون) گزارشگر ک دیگه واقعا شورش درآورده نمیدونم چرا همه چیزو گردن داور میندازه این گزارشگر بیسواد
    • عاشق کشتی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      اخه چرا الکی ......میزنی تو گزارشگران کشتی متخصص تر از هادی عامل هست؟ گزارشگره داور بوده مربی بوده کشتیگیر بوده میخوای خیابانی شیرین ملاجو رو بزاریم جاش🤣
  • درگاهی FI ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    دبیر بیشتر بهش میخوره تعزیه بازی کنه ... نفش شمر بی حیا
  • یکی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    ولا منم میخواستم خفه اش کنم😐🤌 بعدش کاش رییس فدارسیون فوتبالم مثل شما بود این وضع فوتبال ایران نبود.🤌
  • حمید IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    دبیر عشقه مثل شیر داره برا کشتی مملکت می‌جنگه دوست داشتید یکی مثل فلانی رییس فدراسیون باشه فقط بخوره و ببره و آدمایی مثل ویلموتس بیاره سرمایه کشور رو به باد بده؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی