نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برنامه تمرینی بازیکنان استقلال اعلام شد/ ساپینتو از راه نرسیده خواستار برگزاری جلسه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور جدید تمرینات استقلال از عصر امروز در زمین تمرین همیشگی آبی پوشان آغاز می شود.

آبی پوشان استقلال پس از ۵ روز استراحت، بعد از برد دلچسب سه بر یک مقابل حریف مازندرانی در ورزشگاه آزادی، از ساعت ۱۷ و ۳۰ امروز و در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب دور جدید تمرینات خود را آغاز می کنند.

اعضای تیم استقلال از امروز به مدت دو هفته فرصت دارند تا خود را برای دیدار بعدی در هفته هفتم آماده کنند. شاگردان ساپینتو باید خود را برای مسابقه مقابل تیم امیر قلعه نویی یعنی گل گهر سیرجان آماده کنند که با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر و یک پله بالاتر از استقلال قرار دارد.

کسب برد در این مسابقه که در خانه حریف برگزار می‌شود، هم از نظر امتیازی و هم از نظر جایگاه جدولی می تواند اهمیت ویژه ای برای آبی پوشان تهرانی داشته باشد.

تیم استقلال در ۶ مسابقه گذشته تا اینجا یک شکست(مقابل سپاهان)، سه پیروزی(مقابل ملوان، مس کرمان و نساجی) و دو مساوی(با پیکان و نفت مسجد سلیمان) داشته و با ۱۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

اخبار رسیده از اردوی استقلال حاکی از این است که سرمربی پرتغالی استقلال امروز بعد از پایان تمرین یک جلسه مهم نیز با اعضای کادر فنی و سرپرستی این تیم برگزار خواهد کرد.

قرار است در این جلسه در رابطه با نحوه برگزاری تمرینات استقلال در روزهای آینده بحث و تبادل نظر می شود. یکی از موضوعات مهم در رابطه با برگزاری تمرین در روز اربعین (یعنی فرداست) که امشب مشخص می‌شود استقلال فردا تعطیل خواهد بود یا نه.

ضمن اینکه سرمربی استقلال با توجه به تمرین امروز بعد ازظهر آبی‌پوشان و در نظر گرفتن وضعیت بدنی شاگردانش درباره شرایط یک یا ۲ نوبتی بودن تمرینات در روزهای آتی تصمیم‌گیری می‌کند.

لازم به ذکر است؛ سرمربی استقلالی‌ها ساعاتی پیش به تهران برگشته و از همان پرتغال قرار این جلسه را با کادر مدیریتی تیم و همکارانش گذاشته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی