اتهام سنگین به رئیس فدراسیون/ هزینه کردن بودجه فدراسیون برای میهمانی و خوشگذرانی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال  اسپانیا با یک رسوایی جدید رو به رو شده است.

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال  اسپانیا با یک رسوایی جدید رو به رو شده است.

روبیالس البته همواره نامش با جنجال و رسوایی همراه بوده است. پیش از این او مجبور شده بود از خود در برابر اتهامات فساد در ماجرای همکاری با جرارد پیکه و انتقال بازیهای سوپرجام اسپانیا به عربستان دفاع کند و اکنون دپارتمان مبارزه با فساد فدراسیون فوتبال اسپانیا مجددا از او تحقیق می‌کند.

روزنامه اسپانیایی ال موندو در گزارشی نوشته روبیالس به میزبانی مهمانی‌های خصوصی در کلبه‌ای در منطقه گرانادا متهم شده است. او از پول فدراسیون برای تأمین مالی این مهمانی‌ها استفاده کرده که گفته می‌شود در آن «۸ تا۱۰ دختر جوان» حضور داشته اند. این هزینه‌ها از بودجه فدراسیون و در مهیمانی که اعضای نزدیک به روبیالس نیز در آن حضور داشتند تحت پوشش یک رویداد کاری انجام  پرداخت شد.

طرف متهم کننده و شاکی این ماجرا، خوان روبیالس، عموی لوئیس روبیالس است که پیش از این عضو اعضای فدراسیون بود اما در سال ۲۰۲۰ خودش در انتخابات ریاست فدراسیون با لوئیس رقابت کرد. رسانه‌های اسپانیایی به همین دلیل عنوان دعوای خانوادگی را برای این جنجال به کار برده اند.

در میان اظهاراتی که خوان انجام داده او همچنین برادرزاده خود را متهم کرده که ماموران خصوصی را برای تعقیب دیوید آگانزو، رئیس انجمن بازیکنان اسپانیا استخدام کرده و به او گفته است که باید «راهی برای خارج کردن پول از فدراسیون بیابد. این ماموران خصوصی که به دنبال آگانزو بودند، تحت قرارداد یک شرکت حقوقی هستند که با فدراسیون فوتبال اسپانیا قرارداد همکاری دارد.

این امر لوئیس روبیالس را دوباره در بحران فرو برده است، زیرا او به دنبال پاک کردن نام خود از چندین اتهام مشکوک دیگر نیز است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا اتهامات مطرح شده را «تاسف آور خواند و قاطعانه آنها را رد کرد» و گفت این اتهامات از جانب یکی از کارمندان سابق «با انگیزه‌های کینه توزانانه» مطرح شده است.

فدراسیون اصرار داشت که میهمانی مورد ادعا «یک جلسه کاری» بود که خوان روبیالس رئیس فدراسیون هم در آن حضور داشت و ملکی که جلسه در آن برگزار شد توسط یکی از حاضران درجلسه و نه با بودجه فدراسیون اجاره شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «نه در آن تاریخ و نه در هیچ زمان دیگری یک یورو به جلساتی که مرتبط با اداره فدراسیون نیستند اختصاص داده نشده است».

این فدراسیون در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که چندین تن از مقامات فدراسیون از خوان روبیالس به دلیل تهمت و افترا شکایت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    از رسوایی های خودتان بنویسید !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی