نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بی‌توجهی ژاوی به دوستان قدیمی/ جایی در تیم من ندارید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا توجهی به بازیکنان قدیمی تیم دارد و آنها را نیمکت نشین کرده است.

به نظر می‌رسد که ژاوی ارناندس، سرمربی بارسلونا، حتی در دیدار برابر الچه هم قصد استفاده از جرارد پیکه و جوردی آلبا را ندارد.

بارسلونا روز شنبه در هفته ششم لالیگا به مصاف الچه خواهد رفت تا آخرین بازی پیش از وقفه دیدارهای ملی را برگزار کند. بسیاری باور دارند که این فرصت مناسبی برای ژاوی است تا به استفاده از سیستم چرخشی ادامه دهد و از نیمکت درخشانی که دارد استفاده کند تا به هیچ بازیکنی فشار نیاید.

جرارد پیکه و جوردی آلبا دو بازیکنی هستند که فرصت زیادی برای بازی از ابتدای فصل پیدا نکرده‌اند و شاید بازی برابر الچه فرصت خوبی برای ژاوی باشد که بتواند از این دو بازیکن استفاده کند. این در حالی است که سرمربی بارسا پیش از این هشدار داده بود که تنها بازیکنانی که بهتر از بقیه باشند در ترکیب تیمش به میدان می‌روند و از نظر او، در حال حاضر شانس بازیکنان دیگر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا بیشتر است.

اما با توجه به این که وقفه دیدارهای ملی در پیش است، شاید بی‌اعتمادی ژاوی به این دو بازیکن که دوستان و همبازیان قدیمی خود او محسوب می‌شوند ادامه‌دار شود و آنها حتی فرصت بازی در دیدار برابر الچه را هم نداشته باشند.

بازیکنان ترکیب اصلی بارسا این فرصت را دارند که در این بازه زمانی کمی از فوتبال باشگاهی فاصله بگیرند و استراحت کنند و این کار را برای حضور کاپیتان‌های بارسا که در این فصل به نیمکت تبعید شده‌اند سخت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی