خیلی چیزها باید تغییر کند/ به همه احتمالات فکر می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست ۱-۰ بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ به وضوح نشان داد بایرن در بحران است.

شکست ۱-۰ بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ به وضوح نشان داد بایرن در بحران است. یولیان ناگلزمن سرمربی جوان بایرن مونیخ پس از شکست غافلگیرکننده تیمش در دربی باواریا، مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته است. این مربی ۳۵ ساله بعد از بازی اعلام کرد که برخی چیزها باید در تیم قهرمان رکورددار آلمان تغییر کند.

به نظر می‌رسد زمان صحبت‌های خوب در بایرن بالاخره به پایان رسیده است. پس از شکست ۱-۰ در دربی باواریا مقابل آگزبورگ، حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی، ستاره‌های این تیم را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که از این پس «دیگر بهانه ای وجود ندارد»!

برای یولیان ناگلزمن نیز، دیگر روند عادی طبق معمول وجود ندارد. سرمربی بایرن بعد از بازی کمی گیج به نظر می‌رسید و تاکید کرد که به زمان نیاز دارد تا بتواند با آرامش در مورد شرایط فعلی تصمیم‌گیری کند: «من به همه چیز فکر خواهم کرد.»

ناگلزمن بلافاصله پس از بازی اعلام کرد که این شکست عواقبی در پی خواهد داشت: «امروز هیچ بازیکنی را به عنوان بازیکن خوب انتخاب نمی‌کنم. روند منفی اخیر خوب نیست. خیلی چیزها باید تغییر کند. من در مورد آن فکر می‌کنم و سپس خواهیم دید که اوضاع چطور پیش می‌رود. من به همه چیز فکر خواهم کرد، به خودم، به موقعیت تیم، به همه چیز.»

با توجه به تعطیلات ملی پیش رو، این مربی ۳۵ ساله تقریبا دو هفته فرصت دارد تا آخرین بازی بایرن در بوندسلیگا را تحلیل کند. بازیها برای آنها در ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) ادامه می‌یابد، زمانی که آنها از بایر لورکوزن در خانه خود میزبانی می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی