استقلال با ساپینتو به جایی نمی‌رسد/ حسن یزدانی به جای تمرین فقط به جشن و میهمانی می‌رفت/ کی‌روش را آوردند ۱۱ نفره دفاع کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت استقلال همچنان امیدی به استقلال و سرمربی پرتغالی‌اش ندارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این تیم و همچنین انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهاراتی را مطرح کرد. او البته در این میان منتقد عملکرد حسن یزدانی هم بود.

شش هفته از لیگ برتر گذشته است. نظرتان در مورد عملکرد استقلال در این هفته‌هایی که گذشت، چیست؟

من با توجه به بازی‌هایی که از استقلال دیده‌ام به این نتیجه رسیدم که ساپینتو بازیکنانش را نشناخته است. من تعجب می‌کنم چطور از یامگا در خط دفاعی استفاده می‌کند؟! نکته اینجا است که ساپینتو هم فقط ادا و اطوار در می‌آورد و با این اوصاف نباید خیلی به آینده استقلال خوشبین بود.

به نظر می‌رسد که تا اینجای کار اصلاً نحوه عملکرد ساپینتو را نپسندیدید!

هنوز ایشان کاری نکرده که بپسندم یا نپسندم! ایشان گفته که من با استقلال سه چهار جام می‌آورم. من به ساپینتو می‌گویم یک جام برای استقلال بیاور بقیه جام‌ها پیشکش شما.

نظرتان در خصوص بازگشت آقای کی‌روش به تیم ملی چیست؟

در یک جایی خواندم که دستیار کی‌روش گفته بود از اردیبهشت ماه دنبال این بودند که با ما قرارداد ببندند. برای من جالب است که چطور می‌شود در فوتبال ما همیشه دنبال مربی‌های بیکار هستند. ویلموتس بیکار بود، همین آقا که آمد بیکار بود و هر جا که رفت چند ماه بعد کنارش گذاشتند. البته تقصیر کی‌روش نیست، تقصیر مدیران ما است که او را برمی‌گردانند. کی‌روش هشت سال در فوتبال ما بود یک بار مقام آورد؟! موقعی که رفت به همه توهین کرد و حالا آمده می‌گوید ایران خانه من است. متأسفانه یک طوری هم برخورد می‌کنند انگار فقط این آقا تیم ملی کشور ما را به جام جهانی برده است! قبل از او سه مربی ایرانی ایران را به جام جهانی بردند.

این بار هم هاشمیان و کریم باقری باعث شدند که تیم ملی به جام جهانی برود. حالا اما دوباره کی‌روش با نظر آقایان برگشته و امیدوارم تیم ملی کشورمان موفق باشد. البته یک مسأله‌ای را باید در مورد کل ورزش بگویم، اینکه با یک قهرمانی و موفقیت به خواب می‌رویم و غافل می‌شویم از تلاش رقیبی که خودش را برای جدال بعدی آماده می‌کند. نمونه بارز آن کشتی حسن یزدانی بود! دیدید چطور به تیلور باخت؟ تیلور خودش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حسن یزدانی باعث قهرمانی‌اش در جهان شد چون دفعه پیش که به حسن باخت رفت برنامه‌ریزی کرد تا نتیجه بگیرد، اما یزدانی چون مشاور خوبی نداشت بعد از شکست تیلور بیشتر در جشن‌ها و میهمانی‌ها بود تا اینکه برای بازی‌های جهانی برنامه‌ریزی کند.

این نگاه اشتباه و مشاوره‌های غلط در تمام ورزش ما از جمله فوتبال وجود دارد و همین مسأله باعث می‌شود که در خواب فرو برویم. کی‌روش را هم مسئولان فدراسیون برگرداندند تا یازده دفاع در جام جهانی بچیند تا شاید ما شکست سنگین از رقبا نخوریم. این تنهاتدبیر آنها برای آوردن کی‌روش بود.

بهتر است حرف‌هایمان را در خصوص سرنوشت استقلال در لیگ بیست و دوم به پایان برسانیم. به نظر شما استقلال با آقای ساپینتو موفق می‌شود؟

اعتقاد من این است که استقلال با ساپینتو به جایی نمی‌رسد! همان‌طور که گفتم او بازیکنان خود را نشناخته است. یامگا بازیکنی بود که تیم استقلال را فصل پیش نجات داد و سبک بازی‌اش من را یاد غفور جهانی می‌اندازد، اما این بازیکن را ساپینتو در دفاع حبس کرده است. این نکته نشان می‌دهد که او بازیکنانش را نشناخته است و با این نگاه استقلال را به جایی نمی‌رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • 6 IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    جونم حسن اقا. كلا ساپي رو فيتيله كرد خخخخ
    • لنگ کثیف IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      حسن روشن درباره شیر مرغ تا جون آدمیزاد صحبت می کنه خخخخ
    • پیروزیچی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      ما این حسن روشن رو میدیم به پیروزی که ببره تو کادرش و خیلی براش خوب میشه.
    • لنگ حقیر IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      لنگیها مجازی هم جون دارند خخخخخخخخخخخخخخخخحخخخخخخ
  • علیرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آقای روشن کمک نمی کنی حداقل ساکت شو واینقدر بااین مصاحبه های بی ارزش و حاشیه ساز حواس ساپینتو و کادر فنی رابهم نریز.
    • خشايار TR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      اخه ساپينتو حواس داره كه روشن بريزدش بهم
  • اس اس کبیر ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    استقلال وقتی پیشکسوتی مثل توداره معلومه که به جایی نمیرسه.تیم های دیگه پیشکسوت دارندماهم پیشکسوت داریم.
  • سید IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    جناب روشن تمرینات یه روز حسن یزدانی یکسال تمرین و تغذیه و....شما هست ! شما فقط می تونی به تیمت که مربی اش در بازی ملوان بعد ازگل اول استقلال حالت و حرکت دست ساپینتو را فقط ببیند خطاب به داور که از دید همه حتی مسئولین پنهان مانده ..همین حرکت آل کثیر در بپرسم لیس پناهش با چشم انجام داد که حرکت ساپینتو ده برابر بدتر از حرکت آل کثیر بود ..اگر این گزارش می رفت ای اف سی حداقل شش ماه محروم !! کمیته (عنزباتی) ما خواب خوابند در ضمن یه دعوای با داوران داشت یحیی ۷ جلسه ساپینتو اصلا ندیدند این تیم با این مربی هیج جا نمی رسد همون که فرمودی !!! یکبار دیگر حرکت ساپینتو بعد گل اول به ملوان فقط ببینید آیا در شان این مربی دوران دیده هست والله مربیان ما جان هستند در ضمن سجادی فقط تماشا کرد ... خوب بود مربی پرسپولیس این کار نکردند وگرنه چهار تا چشم از هر نفر پیدا می شد !!!!!
    • ا.شهرضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      اگه یک پیشکسوت منطقی و بدون چاپلوسی تیم استقلال داشته باشه ،قطعٱ همین حسن روشن هست ،حالا هواداران وبرخی پیشکسوتان استقلال بیشترازچندماه قبل حق رابه روشن میدندکه ازچندماه قبل منتقدومخالف حضور کی روش بود،و استقلالی ها فکر میکردند.... بواسطه لابی وفشار هواداران و پیشکسوتان استقلال به باندفاسد تاج برای اخراج اسکوچیچ ظلمی که به این مربی شد الان دامن‌گیر خوداستقلالیهاشده وبایدگفت خود کرده راتقدیرنیست
    • حسین IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      لنگیها متوهم خاموش
  • اس اس کبیر ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    این سیدداره چی میگه یه نفرجلوش بگیره..ا
  • کامی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    راست میگه دیگه حالا یه بازی نساجیه داغونو برده الکی امیدوار نشین این ساپینتو هیچی بارش نیست از فوتبال شیشمم نمیشیم با این ساپی، باید اسکوچیچو بیاریم
    • عادل IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      تو راست میگی ،چیزی بارش نیست که مربی این همه تیم اروپایی بوده،فقط یحیی و حمید بلان بارشونه با سابقه مربیگری در صبای قم و پدیده
  • مجید IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    سلام حسن روشن چرا فاز منفی میدی هنوز شش هفته نگذشته هنوز اول راهیم انشالله که موفق میشود
  • کاپیتان غفوری IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    استقلال دشمنی بالاتر از این بشر نداره. تو آخه چی از فوتبال میفهمی که هرسال حرف میزنی.
  • امير IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    واقعا سطحو ببين😂😂يامگا تو تيم قبليش دفاع راست بوده.اتفاقا خيلي بهتر بازي ميكنه.چون فوتبالش راه ميفته و نياز به حركت رو به جلو داره،
  • علی خ ES ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آقای روشن عزیز،خسته نشدی از این همه انتقاد،بی خیال شو
  • احمد GB ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اقای روشن برات متاسفم کاش حرف بی ربط هم مالیات داشت کیروش ۸ سال کاری نکرد مگه تو این مدت رنکینگ اول اسیا نبودیم مگه قهرمان افریقا را نبرد و بت قهرمان یورو ۲۰۱۶ مساوی نکرد مگه گل سالم عرت الهی به اسپانیا مردود نکرد مگه شیلی قهرمان کوپا امریکا نبرد مگه سوم مشترک جام ملتها نیاورده ۴۶ سال هست با انواع و اقسام مربی خارجی و داخلی بهترین ستارگان فوتبال رنگ فینال اسیا ندبدید لابد انتظار داشتی جام جهانی برات بیاره چقدر بی انصافی همش حسادت همین ساپینتو قهرمان جام حذفی را سه تا زده و با صدر ۳ امتیاز اختلاف داره بیشترین ضرر از داوری دیده بازی با پیکان همه دیدند نه کیروش نه ساپینتو هبچی بلد نیستن فقط شما که ۵ دقیقه نمیتونی انگلیسی حرف بزنی میدونی هنوز ۴ تا از پرو ۳تا از هلند یادمون نرفته همون کره ای که جان کندی بازی دو برصفر تو تهرون مساوی کرد چهار بار از کیروش باخته چرا دست از سر تیم ملی و استقلال بر نمیداری بسم اله یه تیم دست بگیر خودتو نشان بده دودصد گفته چون نیم کردار نیست
    • امین IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      با کی روش ما بیشتر اوت دستی میگرفتیم، خب دیگه
  • حمید کلباسی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    کم گوی و گزیده گوی چو در ؛ تا ز اندک تو جهان شود پر . خوش به حال حسن روشن که کارشناس همه ورزشهاست!
  • ساپینتو IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    من خیلیم خوب ترکیب تیممو شناختم . لطفا بهم فرصت بده تا نیم فصل حسن آقای روشن !
  • سید IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    زنده باد حسن آقای روشن. پیشکسوت با فهم و شعور
  • بارکارول IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    کاش یاد بگیریم در مورد بقیه اینقدر راحت قضاوت نکنیم. کاش یاد بگیریم فوتبالیمون در مورد فوتبال و کشتی گیرمون در مورد کشتی حرف بزنه.
  • فرهاد کوه کن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آقا حسن دایی عزیزم ،تا الان یه گل سالم سه امتیازی و یه پنالتی برای استقلال گرفته نشده و اگه خدایی بگیم استقلال امسال قشنگتر از پارسال بازی میکنه.در مورد حسن یزدانی باید بگم از تعجب تا ساعت ۲ خوابم نبرد از سال ۲۰۱۳ تا الان همه کشتی هاشو دیدم این اولین باره که مفت باخت.
  • تاج کبیر IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    حسن آقا درسته که با حرفات موافت نیستم.ولی عشق فقط خودتی.هنوز در قلب هوادارهای واقعی تاج جا داری.اونایی که بهت توهین میکنند هوادار استقلال نیستند.حیف اسم هوادار که بخواد روی این آدم های دورو باشه.حرف یه مشت بچه مهم نیست.
  • رابین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    من به عنوان یک پرسپولیسی از سبک بازی استقلال لذت میبرم با مربیش و اصلا کاری به این کارشناسان درپیت ایرانی که گ... هم سرشون نمیشه ندارم چه پرسپولیسی و چه استقلالی اینا یک عده دزد هستن کخ به فکر منافه خودشون هستن هر اهل فوتبالی میدونه که قهرمانی درپیتی زودگذر هست استقلال ۳ سال اینطور بازی کنه هجومی شناور و با موقیتهای زیاد فوتبال روز دنیا از سال بعدش هم قهرمان آسیا هم ایرانه فوتبال یاد بگیرین نه جام درپیتی لیگ ما لیگی که لوکادیا نمیتونه استارت بزنه ولی ۴ گل میزنه نشان از آماتور بودن لیگ ماست و نشانه حرفه ای بودن خارجیها که ایستاده با تجربش گل میزنه
  • شاپور IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    درود بر حسن آقای روشن که همیشه بدون واهمه حقایق را بازگو میکنه تنها بازیکنی در تاریخ بوده همیشه پشت کسی قائم نشده وحقیقت رو گفته ولو برعلیه تیم مش باشه باید فوتبالیست‌های دیگه از حسن آقا یاد بگیرند زمان بازیگریش هم بدون رقیب بود انشالله همیشه سلامت باشه این دو عشقند روشن ،پروین
  • حمید IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    درود بر حسن آقا روشن که همیشه حرف حق را می زند ولو برا خیلی‌ها خوش نباشد
  • امین IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    آقای حسن روشن شما از کشتی و حسن یزدانی چی میدونی که قضاوت می کنی حسن رو، همین حسن ۸ تا مدال جهان و المپیک داره چرا درباره چیزی که نمیدونی نظر می دی ؟
  • حسین p IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    آقای روشن لطفا دست بردارید از این کاراتون هر مربی که میاد استقلال شما باهاش مخالفید اگه قدرت اینو دارید در استقلال کاره ای بشید این کارو بکنید وهر مربی که دوست دارید بیارید در غیر این صورت لطفا حاشیه درست نکنید
  • محسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    حسن یزدانی پارسال یه دوره مصدومیت سنگین داشته. ضمنا همین حسن یزدانی برای سربلندی مردم ایران، ریشهاش سکه ای ریزش کرد. کدومتون یه افتخار در حد حسن یزدانی دارید که به جز تیلور همه کشتی گیرهای جهان بهش ده بر صفر میبازن؟
  • ایرج JP ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    اوه اوه ... چقدر بی غرض !!! حسن یزدانی به جشن و مهمانی می رفته ! تو همون جشن و مهمونی ها بوده لابد که رکورد ۶۰ ساله تعداد مدال ها رو شکسته !!! الان هم که نقره بدست آورده لابد کم است !
  • فرهاد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    باسلام،بقول معروف دو صد گفته چون نیم کردار نیست،اقای روشن لطفا شما مربیگری یک تیم رو بگیرید تا تفکرات کارشناسی شما اجرایی بشود،حرف زدن خیلی آسون می باشد
  • هااالک IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    حالا این نیاد در مورد پهلوان حسن حرف نزنه نمیشه !! آخه تو چی از کشتی میفهمی حسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی