نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
ناراحتی شدید ۲ بازیکن استقلال/ تمرین کنیم مصدوم می‌شویم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خط خوردن از اردوی تیم ملی برای سفر به اتریش بد جوری موجب ناراحتی دو بازیکن استقلال شده است.

در حالی که بعد از اعلام لیست تیم ملی مهدی مهدی پور در تمرینات استقلال حاضر شد تا آمادگی اش را حفظ کند مهدی قایدی و محمد محبی دو بازیکن بوشهری استقلال در دو جلسه از تمرینات این تیم غیبت کرده اند. آنها در حالی از حضور در تمرین استقلال البته با کسب اجازه از ساپینتو سر باز زده اند که در صورت انتخاب در لیست تیم ملی باید راهی اتریش می شدند و به تمرینات خود ادامه می دادند و در این بین مشخص نیست بین تمرینات استقلال و تیم ملی چه تفاوتی دارد که آنها تصمیم به استراحت گرفته اند!

به نظر می رسد این تصمیم کارلوس کی‌روش موجب ناراحتی شدید آنها شده است! آنها در حالی از لیست تیم ملی برای بازی با اروگوئه و اتریش خط خورده اند که در هفته‌های اخیر ارایه‌گر بازی‌های خوبی در برابر تیم استقلال بودند، اما برخی از مهاجمان دعوت شده به اردوی تیم ملی که بیشترشان لژیونر هستند در هفته‌های اخیر اصلا عملکرد قابل قبولی نداشتند!

به نظر می رسد محمد محبی و مهدی قایدی به خاطر این تصمیم کارلوس کی‌روش از نظر روحی به هم خورده اند و برای اینکه به انگیزه بهتری در تمرینات تیم حاضر شوند مرخصی گرفته اند تا با پرداختن به مسایلی غیر از فوتبال این روزها را سپری کنند. طبیعتا اگر با این شرایط روحی و روانی در تمرین استقلال شرکت می کردند احتمال مصدومیت آنها وجود داشت. 

این نکته ای است که آنها برای گرفتن مرخصی از ساپینتو مطرح کرده اند و سرمربی پرتغالی نیز با درخواست این بازیکنان موافقت کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    با شرایط بد روحی تمرین می کردن مصدوم می‌شدن ؟ :))
  • کیسه است IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آخه کیسه کش رو چه به تیم‌ملی !!!!!
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آخه شما برین جام جهانی ؟؟؟؟؟؟؟ خودتون خنده تون نمیگیره ؟ شما ؟؟؟؟؟
  • منوچهر NL ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    کیروش کبیرتونه کیسه کشا ، روی حرفش حرف نزنید ، ساکت باشید
  • سرخابی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    با یه بازی خوب جلوی نساجی میخواستین جای طارمی رو بگیرید ! صادقی با اون عملکردش خط خورد فرداش برگشت سر تمرین تیمش . باز خوبه کی روش این کار رو کرده که اگر اسکوچیچ بود فرداش اعدامش میکردین!
  • کیسه سوز IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    عه عه عه یعنی ساپی مو قشنگ و تیم کیسه تمریناشون اخه ؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی