نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
۱ |
۵
راهنمای خرید و معرفی سرویس خواب کودک و نوجوان
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

فروشگاه آپادانا کودک نمایندگی تهران برند آپادانا میباشد که در بازار مبل خلیج فارس واقع شده است و در زمینه معرفی و فروش سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه –سرویس سیسمونی – تخت خواب نوزاد فعالیت می کند ماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

راهنمای خرید و معرفی سرویس خواب کودک و نوجوان

برای خرید سرویس خواب جنس آن را در نظر داشته باشید و تلاش نمایید حتما سرویس خوابی با کیفیت خریداری نمایید اگر می خواهید کیفیت را در کنار هزینه متناسب داشته باشید فروشگاه آپادانا کودک ، سرویس خواب متنوعی را به شما عزیزان معرفی می نمایید. فضا اتاق و تعداد فرزندان را در وقت انتخاب در نظر داشته باشید .

خرید و هزینه سرویس خواب کودک و نوجوان

تخت خواب نوزاد یا کودک شامل انواع تخت خواب کودک تا نوجوان میشود و چون کیفیت خواب کودک مستقیما در رشد او تاثیر دارد، توجه به مدل و راحتی سرویس خواب به ویژه تخت خواب، اهمیت زیادی دارد. جنس و دوام و مقاومت بالا و ایمنی، گزینه هایی هستند که در انتخاب تخت خواب میبایست موردتوجه قرار گیرند. تخت خواب کودک میبایست طرح و رنگ جذابی هم داشته باشد که خوابیدن در آن برای کودک لذت‌بخش باشد. تخت خواب کودک می‌تواند یا فقط شامل ۱ تخت ساده باشد یا مجهز به میز، کمد، کشو و شلف و … باشد که یکی از چیزهایی که در این انتخاب موثر میباشد، متراژ منازل میباشد.

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک شامل تخت، کمد و کمد ویترین دار می شود. سرویس خواب کودک میبایست از متریال با کیفیتی مثل چوب و ام دی اف ساخته شده و رنگ آن ضد حساسیت باشد. این سرویس خواب ها معمولا در رنگ سفید و یا رنگ های شاد تولید میشوند.

مدل سرویس خواب کودک پسرانه

سرویس خواب کودک پسرانه شامل تخت، کمد لباس و ویترین اسباب بازی میشود. شما میبایست با توجه به جنسیت فرزندتان و این موضوع که تا چه سنی قرار میباشد از آن سرویس استفاده بکند، اقدام به خرید نمایید.

اگر فرزند شما پسر میباشد می توانید سرویس خواب او را از رنگ ها یا تم های مورد علاقه خود که برای فرزندتان متناسب می دانید خریداری نمایید.

مدل سرویس خواب کودک دخترانه

سرویس خواب های کودکها معمولا در طرحهای فانتزی و قشنگ و باکیفیت تولید می شوند، برای کودک دخترتان هم می توانید با توجه به سلیقه و پیشنهاد خود سرویس خواب را خریداری کرده و اتاق کودکتان را برای او آماده نمایید.

سرویس خواب کودک و نوجوان متنوع در فروشگاه آپادانا

خرید سرویس خواب در اشکال مختلف سبب میشود تا خیال شما از بابت کیفیت و مقاومت آن راحت باشد و بدانید که این سرویس خواب قرار نیست به این زودی ها کیفیت خود را از دست دهد.

سرویس خواب نوزاد و بچه گانه

سرویس خواب بچه یا نوزاد سرویس خوابی می باشد که برای دوران کودکی از سنین بدو تولد  تا شش سالگی قابل استفاده می باشد. این سرویس خواب ها معمولا مدل های فانتزی و رنگ های شادی دارند تا متناسب سلیقه و روحیات کودکان باشند. نوع مدل و متریال استفاده شده در این سرویس خواب ها اهمیت زیادی دارد زیرا می بایست امنیت و آرامش کودک به طور کامل رعایت شود.

سرویس خواب نوجوان در فروشگاه آپادانا کودک

سرویس خواب نوجوان شامل تخت، پاتختی، میز آرایش یا میز کامپیوتر میشوند این سرویس خواب ها در ۲ مدل دخترانه و پسرانه با طرحهای مختلف تولید می شوند. برخی از سرویس خواب ها ۲ طبقه می باشند. علاوه بر آن در برخی از سرویس خواب ها شما میتوانید کمد هم سفارش بدهید.

سرویس خواب نوجوان پسرانه

شما میتوانید برای نوجوان خود با توجه به علایق و سلیقه او سرویس خواب متناسب خریداری نمایید. سرویس خواب را میتوانید از مدل های فانتزی یا اسپرت برگزینید. اگر قصد دارید از سرویس خواب برای سال های زیادی استفاده نمایید مدل های اسپرت را برگزینید چرا که برای هر سنی مناسبند ولی اگر می خواهید فقط برای دوره نوجوانی فرزند خود سرویس خواب بخرید دست شما برای انتخاب آن باز میباشد.

سرویس خواب کودک و نوجوان پسرانه و دخترانه

سرویس خواب نوجوان دخترانه

سرویس خواب های دخترانه مدل های فانتزی و زیبایی دارند این سرویس خواب ها با کیفیت و مدل های مختلف تولید شده و موجود هستند. شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود مدلی متناسب را برای فرزندتان برگزینید.

سرویس خواب نوجوان ارزان

هزینه بالا نشان از کیفیت مطلوب دارد اگر می خواهید وسیله ای را یکبار خریداری کرده و سال ها از آن استفاده نمایید طبیعتا میبایست یکبار قیمت زیادی را متحمل بشوید ولی بدانید که این قیمت بی دلیل نبوده و سال ها شما را از خرید دوباره بی نیاز میکند.

تخت و کمد کودک و نوجوان

از آنجایی که بچه های خیلی زود بزرگ میشوند، خانواده ها ترجیح می بدهند تختی را خریداری کنند که فرزندشان در سنین بالاتر هم بتواند از آن استفاده بکند. از این رو تخت های کودک نوجوان مورد استقبال قرار گرفته است چرا که قابلیت زیاد شدن طول دارد و تا سنین نوجوانی قابل استفاده است.

مدل تخت و کمد کودک پسر

بیش از مدل تخت به کیفیت و اندازه و استاندارد بودن آن توجه نمایید تا کودک شما بر روی تخت خریداری شده خواب آسوده و راحتی را تجربه بکند. برای انتخاب برترین و زیباترین مدل هم همه چیز به شما بستگی دارد، به اینکه شما یار دارید کودکتان در چه محیطی رشد بکند و بزرگ شود.

سرویس خواب کودک و نوجوان پسرانه و دخترانه


مدل تخت و کمد کودک دختر

بیش خانواده ها برای دختران تخت و کمدهای فانتزی تری نسبت به پسران خریداری می کنند. ولی برای خرید و تزیین اتاق کودک بیش تلاش نمایید محیط را برای استراحت و رشد و نمو او آماده نمایید.

سوالات متداول :

۱- چرا در سایر فروشگاه ها هزینه نسبت به فروشگاه آپادانا کودک بالاتر می باشد؟

فروش اینترنتی و کاهش قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی سبب کاهش هزینه ها شده میباشد و فروش بصورت مستقیم انجام میشود.

۲- نحوه فرستادن سرویس خواب کودک نوجوان به سراسر ایران چطور است؟

سرویس خواب نوزاد به سراسر ایران بوسیله باربری مخصوص سرویس خواب فرستاده می شود.

۳- چگونه از کیفیت کارها و شرکتی بودن سرویس خواب کودک نوجوان مطمئن شویم؟

تمامی سرویس خواب های کودک نوجوان موجود در سایت آپادانا کودک شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند و سرویس خواب کارگاهی عرضه نمی شود.

۴- سرویس خواب کودک نوجوان شامل چه چیزهایی می شود؟

سرویس خواب نوجوان شامل تخت ۱ نفره، ۱ پاتختی و میز تحریر شده و سرویس خواب کودک شامل تخت، کمد و کمد ویترین دار می شود. شما میتوانید سایر اجزا سرویس خواب نوجوان مثل کمد را هم به همراه آن سفارش بدهید.

۵- از چه چوبی در سرویس خواب کودک استفاده می شود؟

متریال استفاده شده برای هر سرویس خواب کودک نوجوان متفاوت میباشد و پایان سرویس خواب ها با متریال درجه ۱ همچون چوب روس، ام دی اف ارائه میشوند.

۶- نحوه درج سفارش به چه صورتی می باشد؟

شما میتوانید بصورت حضوری و اینترنتی درج سفارش تون رو انجام بدهید، در نوع اینترنتی جزئیات محصول به تایید شما رسیده و بعدا سفارش شما درج میگردد.

فروشگاه آپادانا کودک

فروشگاه آپادانا کودک نمایندگی تهران برند آپادانا میباشد که واقع در بازار مبل خلیج فارس  واقع شده است و در زمینه معرفی و فروش سرویس خواب نوزاد ، کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه – سرویس سیسمونی – تخت خواب نوزاد فعالیت میکند و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم میباشد.

آدرس: چهارراه یافت آباد.بازار مبل خلیج فارس.طبقه دوم واحد۶۲  -- فروشگاه آپادانا کودک

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۶۷۵۲۶۳

نشانی سایت: https://apadanakoodak.com

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خاکپور IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    بسیار عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی