نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس الان بایرن مونیخ ایران است/ جنس تیم گل محمدی برای قهرمانی جورتر از بقیه تیم‌هاست/ بازیکنی که یک دهم ناصر محمدخانی استعداد داشت لژیونر شد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پرسپولیس فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و درجام حذفی در کمال ناباوری مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد اما بدتر از آن واگذاری قهرمانی به استقلال بود.

پرسپولیس در پایان هفته ششم، صدرنشین لیگ برتر کشورمان شده و بالاتر از سایر تیم‌ها ایستاده است. خیلی‌ها معتقدند این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهترین نسبت به سایر تیم‌ها داشت و دلیل موفقیت و صدرنشینی پرسپولیس نیز همین موضوع است. عباس کارگر پیشکسوت خوش صحبت و با اخلاق پرسپولیس نیز در این رابطه صحبت‌های جالبی دارد که در زیر می‌خوانید:

همین ابتدا می‌خواهیم بپرسیم صدرنشینی پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

به نظر من این پرسپولیس با این نفرات یک جورهایی مثل بایرن مونیخ درآلمان و بوندس لیگا شده است!

چطور؟

بایرن مونیخ یک سیاستی در آلمان دارد و بهترین‌های تیم‌های دیگر را می‌خرد. با این سیاست بایرن قوی می‌شود و هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی قهرمانی این تیم را بگیرد. پرسپولیس هم چند بازیکن خوب در فصل نقل و انتقالات به طور مثال سه بازیکن از سپاهان خرید. سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی خیلی توانسته اند به موفقیت این تیم کمک کنند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی چه طور؟

اتفاقا می‌خواستم به این سه بازیکن هم اشاره کنم. بیرانوند که بهترین گلر سال‌های اخیر ایران بوده و به خانه خودش برگشته است. پورعلی گنجی و صادقی هم که بارها علاقه خود به رنگ قرمز و پرسپولیس را نشان داده اند و خوشبختانه خیلی هم زود در تیم جا افتادند. این تیم با این بازیکنان و سایر نفرات مدعی اصلی قهرمانی است.

پس شما هم معتقدید پرسپولیس امسال خوب بسته شده است؟

شک نکنید! این تیم خیلی خوب در فصل نقل و انتقالات خودش را تقویت کرد و حالا باید قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود. پرسپولیس فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و درجام حذفی در کمال ناباوری مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد اما بدتر از آن واگذاری قهرمانی به استقلال بود. طرفداران پرسپولیس نمی‌توانند قهرمانی رقیب را هضم کنند همان طور که هوادار رئال مادرید دوست ندارد تیم بارسلونا قهرمان شود. به همین خاطر می‌گویم این تیم باید به جبران فصل گذشته این بار دبل کرده و قهرمانی حذفی و لیگ برتر را جشن بگیرد.

پرسپولیس الان بایرن مونیخ ایران است/ جنس تیم گل محمدی برای قهرمانی جورتر از بقیه تیم هاست/ بازیکنی که یک دهم ما استعداد داشت لژیونر شد!

علی پروین ابتدای فصل گفته بود بعد از هفته پنجم می‌گویم کدام تیم قهرمان می‌شود و بعد از هفته پنجم هم عنوان کرد پرسپولیس قهرمان خواهد شد. شما چه زمانی به این باور رسیدید یا اینکه...؟

من بعد از اتمام نقل و انتقالات شانس قهرمانی را به پرسپولیس دادم. خوشبختانه بعد از پایان نقل و انتقالات تابستانی، این تیم یک فروارد حرفه ای و گلزن به اسم یورگن لوکادیا خرید که تا به حال نشان داده ارزش هر رقمی‌که به او پرداخت می‌شود را دارد. با این بازیکنان بزرگ و شناخته شده من از همان اول مطمئن شدم پرسپولیس می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

فکر می‌کنید کدام تیم بتواند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد؟

من خیلی راحت و بی تعارف بگویم هیچ تیمی در لیگ برتر نمی‌تواند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد و فقط خود پرسپولیس است که می‌تواند مانع قهرمانی این تیم شود!

بیشتر توضیح می‌دهید؟

اختلافات داخلی، بدقولی مالی یا به عبارتی بهتر مشکلات مالی، قهر و استعفا دادن‌های بی مورد و کلا حاشیه می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند وگرنه هیچ تیمی حریف این تیم نیست.

البته هنوز پرسپولیس با استقلال و سپاهان اصفهان بازی نکرده که عیار واقعی این تیم مشخص شود؟

شما باید به بازیکنان، نتایج و گل نخوردن‌های این تیم هم توجه کنید. من منکر توانایی سپاهان، استقلال، فولاد خوزستان و حتی گل گهر سیرجان نمی‌شوم. همه این تیم‌ها مدعی و قدرتمند نشان داده اند اما جنس تیم یحیی گل محمدی برای قهرمانی جورتر از بقیه تیم‌هاست.

پرسپولیس الان بایرن مونیخ ایران است/ جنس تیم گل محمدی برای قهرمانی جورتر از بقیه تیم هاست/ بازیکنی که یک دهم ما استعداد داشت لژیونر شد!

شما فصل گذشته انتقاداتی به استعفا یا صحبت‌های یحیی گل محمدی در نشست‌های خبری داشتید. الان به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس هم آرام تر شده باشد. قبول دارید؟

من چند سال برای پرسپولیس با افتخار بازی کردم. منتی هم نمی‌گذارم ولی من و هم نسلان من بدون پول و با هزار مشکل مالی که خودمان داشتیم در این تیم توپ زدیم و حالا هم هر حرفی می‌زنیم صرفا به خاطر عشق به پرسپولیس است. ما دوست نداریم تیم محبوبمان وارد حاشیه شود و هر چقدر حاشیه به تیم تزریق شود قهرمانی به همان نسبت دور خواهد شد. حرف ما این است و با کسی هم مشکلی نداریم و دوست داریم همه ارکان باشگاه پرسپولیس تمرکز کامل روی موفقیت این تیم داشته باشند.

شنیدیم زمان شما همه بازیکنان پرسپولیس تقریبا مشکل مالی داشتند. اغلب مستأجر بودند و درمیان شما مسافرکش، راننده وانت و ... هم دیده می‌شد. خود شما هم شنیدیم مشکلات مالی زیادی داشتید اما کسی هیچ کمکی نکرد و الان الحمدالله می‌دانیم وضعیت مالی خوبی دارید؟

من خیلی نمی‌خواهم به گذشته برگردم. صحبت‌هایم را قبلا انجام دادم و خدا را شاکرم که امروز محتاج بنده خدا نیستم. نسل ما در دهه ۶۰ یک جورهایی نسل سوخته محسوب می‌شود. من از خودم نمی‌گویم اما ما استعدادهایی مثل ناصر محمدخانی داشتیم که اگر الان بازی می‌کرد با این حجم تبلیغات و ویدئوهایی که هر روز منتشر می‌شود می‌توانست در رئال مادرید و بارسلونا بازی کند. خیلی از استعدادها سوختند و حیف شدند اما حالا می‌بینیم بازیکنانی شاید با یک دهم استعداد ناصر محمدخانی لژیونر شده یا در همین فوتبال پول پارو می‌کنند که البته باز می‌گویم نوش جانشان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره سرخ IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    موشک دهه شصت تیم ملی و پرسپولیس ، خدا حفظش کنه
  • کیسه عراقی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    زلزله شیش ریشتری کیسه و شله زرد و همه رو قاتی هم میکنه..الله اکبر
    • Sepahan IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      بخواب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی