نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقبال گرم کی‌روش از بازیکن مغضوب/ ناراحتی شدید استقلالی‌ها از یک خبر مهم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم ملی از فردا می‌تواند با نفرات کامل خود تمرین کند و همه لژیونرها به اردوی اتریش خواهند رسید.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد یکشنبه برای برپایی اردوی خود و انجام دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال راهی اتریش شد. کادرفنی جدید تیم ملی به همراه بازیکنانی که از لیگ ایران به تیم ملی دعوت شدند، خیلی زودتر به وین رسیدند و  ملی‌پوشان پس از استقرار در هتل پرامید  در حومه شهر وین با توجه به خستگی پرواز، استراحت کردند و عصر دیروز هم  یک تمرین سبک در یک زمین در کنار هتل پرامید انجام دادند. گزارش اختصاصی خبرورزشی از اتفاقات و حواشی اردوی تیم ملی را در ادامه می‌خوانید.

ملی پوشان پیگیر کشتی

 ملی پوشان فوتبال ایران بعد از مستقر شدن  در هتل محل اقامتشان به استراحت پرداختند و البته به شدت پیگیر نتایج کشتی گیران ما در رقابت‌های جهانی بلگراد هم بودند.

شیک مثل اتریش

اتریش کشوری بسیار شیک و زیبا است که مناظر خیلی قشنگی هم دارد. هتل محل اقامت تیم ملی هم همین شرایط را دارد و علاوه بر داشتن منظره بسیار خوبی، شیک و تمیز هم  هست.

طبق اخباری که از اردوی تیم‌ملی به گوش می‌رسد، هتل تیم‌ملی و محل تمرینات شاگردان کی‌روش بسیار شیک و با امکانات بالاست و کادرفنی و ملی‌پوشان هم از وضع اردویی خود رضایت دارند. به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی تیم‌ملی هم که معمولا سخت گیری زیادی برای داشتن بهترین امکانات انجام می‌دهد، رضایت کامل را از شرایط اردویی تیم ملی دارد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. تصاویری که از اردوی تیم‌ملی منتشر شده  ، نشان می‌دهد  بازیکنان در آرامش خود را برای برگزاری دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال آماده می‌کنند. زمین‌های تمرینی کمپ واقع در شمال وین از کیفیت بالایی برخوردار است و مورد تأیید فیفا قرار گرفته است.نکته جالب در خصوص کمپ تیم ملی این است که زمین چمن درست چسبیده به هتل است و بازیکنان بلافاصله بعد از خروج از درب اصلی هتل، وارد زمین تمرین می‌شوند.

دو جلسه تمرین در دستور کار شاگردان کیروش

طبق برنامه ریزی کادرفنی، ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی، صبح دوشنبه در سالن بدنسازی وزنه زدند و بعد از ظهر هم در زمین چمن کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

تیم چه زمانی کامل می‌شود؟

لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی به دلیل انجام بازی‌های باشگاهی دیرتر وارد اردوی تیم ملی شدند. یکسری از لژیونرها عصر یکشنبه و صبح دوشنبه راهی اتریش شدند، بعضی‌ها عصر دوشنبه به وین رسیدند و گروه آخر لژیونرها هم دوشنبه شب و  بامداد سه شنبه خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند. ملی پوشانی که تازه به اردو می‌رسیدند، بعد از استراحت، ریکاوری می‌کردند و سپس در تمرینات گروهی شرکت می‌کردند.

خبری از آشپز در اردو نیست

معمولا برای راحتی اعضای تیم ملی و کنترل تغذیه ملی پوشان، در بسیاری از سفرها آشپز همراه تیم ملی حضور دارد و در همان هتل محل اقامت تیم، کارهای مربوط به پخت  غذاهای مختلف را انجام می‌دهد. در اردوی اتریش اما خبری از حضور آشپز نیست و آشپزهای هتل محل اقامت تیم ملی غذاهای مختلفی را در اختیار بازیکنان تیم ملی قرار می‌دهند. گویا کیفیت غذاها هم خوب است و آنطور که شنیدیم اعضای تیم ملی از کیفیت و تنوع غذا در اتریش راضی هستند. 

برخورد گرم کی‌روش با بازیکن مغضوب

امید ابراهیمی، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده ۳ بازیکن  تیم ملی که در لیگ قطر حضور دارند، جزو اولین لژیونرهایی بودند که  وارد فرودگاه وین شدند و  بلافاصله هم این نفرات  راهی هتل تیم ملی شدند.خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، مرد پرتغالی خلیل زاده را به دلیل اختلافات قدیمی‌دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد. برخلاف پیشبینی‌ها اما  شجاع که از قبل اختلافات زیادی با کی‌روش داشت، توسط سرمربی پرتغالی به تیم ملی دعوت شد. نکته جالب اما برخورد گرم این دو بعد از سال‌ها بود. طبق شنیده‌های ما، کی‌روش بعد از دیدن شجاع در تیم ملی، به گرمی‌از او استقبال کرد و خلیل زاده هم برخورد بسیار خوبی با کارلوس کی‌روش داشت.

بازگشت نظم به تیم ملی

یکی از ایراداتی که به اسکوچیچ می‌گرفتند، نداشتن نظم و دیسیپلین در اردوها بود. حتی خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی در فیفا دی قبلی در قطر، حاکی از بی نظمی‌شدید در تیم ملی بود. اتفاقی که در اتریش رخ نداده و اردوی بانظمی‌را شاهد هستیم. حتی یکی از بازیکنان تیم ملی که در هر دو اردو هم حاضر بوده، مدعی شد که اردوی اتریش زیر نظر کی‌روش، به مراتب نظم بیشتری نسبت به اردوی قبلی در قطر دارد. با توجه به سابقه کی‌روش در برقراری نظم و شخصیت او، چیز دیگری هم از مرد پرتغالی و اردوی تحت نظر او انتظار  نمی‌رفت.

ناراحتی شدید استقلالی‌های تیم ملی از انتشار یک خبر

استقلال در اردوی اتریش ۳ نماینده به نام‌های سید حسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دارد. ۳ بازیکنی که انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کارلوس کیروش نشان دهند و یکی از مسافران جام جهانی باشند. با این حال خبری منتشر شد که این ۳ بازیکن استقلالی، شانس زیادی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت. موضوعی که فورا به گوش حسینی، جلالی و حردانی در اتریش رسید و باعث عصبانیت و ناراحتی شدید این ۳ بازیکن شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    دیگه همه لژیونر هستن تمام سال دارن غذای اروپایی میخورن توی باشگاهشون، چه معنی میده اشپز ایرانی ببری :))
  • کیسه سوز IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    این کیسه کشا تا همونجا هم که رفتن برای کاهش سوزش طرفدارای کیسه بود و باید خدا رو شاکر باشن
    • لنگ حقیر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      حق با شماست ؛ در جهان وارونه جائی برای پاکی و ارزش و هنجار و انسانیت نیست .... عربده کشی، هوچی گری، زیراب زنی خصیصه ذاتی لنگی جماعت است تلاش لنگی ها رو برای حذف استراماچونی، فرهاد مجیدی و مرادمند و یزدانی ... ببینید
  • MIS قرمزته IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    یعنی اینا فکر میکردن میرن جام جهانی ؟؟؟؟ تا همینجا هم مرامی بردنشون کیسه کشا عربده‌کشی نکنن
  • ایرانی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    فعلا اول پاییزه. جام جهانی اواخر پاییز و وقت جوجه شماریه. به حرف بعضی ورزشی نویسان توجه نکنید. به حرف گربه سیاه بارون نمیاد. بازیکنان استقلال هم اهمیتی به این اخبار نمیدن. دست حاشیه سازان رو شده.
  • مرتضی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    لنگی حیا کن اینقدرمال تاجیا را میخوری حامله میشی
  • مرتضی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    لنگی حیا کن
    • داش فر IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      در بعضی ها کار از کار گذشته. حیا نمی کنند و قابل تغییر نیستند. بر می گرده به دوران بچگی هاشون. به عکس و قیافه اش دقت کن. متوجه منظورم میشی.
  • مهدی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    واقعاحردانی که درتیم خودش یارتعویضی واردزمین می شودبعداسماعیلی فرکه فیکس بازی می کنددعوت نمی شودواقعابایدشک کردبرای آقای آجرلوکه پارتی بازی میکند
  • ابرام US ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    این شا یعه تو سط خود استقلالی ها پخش شده تا به نو عی کادر فنی تیم ملی را در خط زدن احتمالی نام این با زیکنان در فشار قرار دهند . احتمالا کیروش با زیچه دست کسی قرار نخواهد گرفت اما سنگ مفت و گنجشگ هم مفت و ..... الخ
  • ابی از فلاح IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کیروش بازیکن پکیجی نمیخواااد.خخخخخخ کیسه کش آتیش بگیر.اتیش ب جوووووونت زده کیرووووش جووننتون
  • سیروس US ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    استقلالی ها مرتکب یک اشتباه تاریخی شدند، کی روش خریدنی نیست! تجربه مهدی رحمتی ذهن کی روش را در مورد هواداران فوتبال در ایران روشن کرده است. آنچه برای کی روش اهمیت دارد هواداران حقیقی پرسپولیس و استقلال هستند، نه قماربازان زیر ساعت امجدیه (اگر بفهمید که منظورم چیست!).
  • کیسه سوز IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    ولی بدور از تعصب محبی وقائدی حقشون حضور در جام جهانیه
  • مبین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بذار لنگیا برن جام جهانی..گل خورشون بالاست ...هر لنگی یک گل...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی