روبرت لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی در مورد احساسش از بودن در بارسلونا و رسیدن به توپ طلا و حمایت طرفداران صحبت می‌کند.

روبرت لواندوفسکی به تیم ملی لهستان پیوسته و بسیاری از سوالاتی که متوجه او می‌شود مربوط به چند ماه اول حضورش در بارسلونا است. این مهاجم به سرعت با زندگی در اسپانیا خو گرفته و امیدهایش برای به‌دست آوردن توپ طلا مجددا زنده شده است.

لواندوفسکی در مورد گرفتن توپ طلا گفت: «بارسلونا تیمی است که بیشترین بازیکنان از طریقش توپ طلا را به‌دست آورده‌اند. فکر می‌کنم مسیر رسیدن به توپ طلا از بارسلونا کوتاهتر از بایرن مونیخ باشد.»

لوا که در شش بازی لیگ هشت گل تا به اینجای کار به ثمر رسانده اعتراف می‌کند مانند کودکی شده که اسباب‌بازی جدید به‌دست آورده. «مثل داشتن اسباب‌بازی جدید و بازی کردن با آنهاست. از اولین روز حضورم در بارسلونا احساس کردم در زمان و مکان درستی قرار گرفته‌ام. خیلی راحتم، نه فقط به خاطر باشگاه بلکه بخاطر جوی که اینجا حاکم است. هم‌تیمی‌هایم، کارکنان، همه با من خوب رفتار می‌کنند. همه چیز به من حس افتخار می‌دهد.»

لواندوفسکی در کنار عملکردش در زمین، به خاطر رفتارش در خارج از زمین نیز مورد تحسین قرار گرفته است. «انتقالم به بارسلونا به من انگیزه داد. باعث افزایش عزت نفسم شد. می‌دانستم که باید از نظر نتیجه تفاوت ایجاد کنم و از داشتن چنین نقشی نمی‌ترسم. خیلی به خودم افتخار می‌کنم. بازیکنان جوان به خوبی آگاه هستند، مایل به صحبت هستند و از سوال پرسیدن خجالت نمی‌کشند. من دانش و تجربه خود را با آنها به اشتراک می‌گذارم.»

اعتراف عجیب لواندوفسکی درباره تفاوت بارسلونا و بایرن/ اینجا می‌توانم توپ‌طلا بگیرم!

لواندوفسکی در مورد بازی مقابل بایرن‌مونیخ که با شکست ۲-۰ همراه شد، ابراز امیدواری کرد که این شکست درس مهمی برایشان داشته است. «بازی با بایرن برایمان درس بود. قبل از بازی انتظار نداشتیم بتوانیم سبکمان را تحمیل کنیم و شانس‌های زیادی خلق کنیم. این بازی به ما نشان داد که می‌توانیم این کار را انجام بدهیم و در بازی‌های سخت شانس زیادی خلق کنیم. ما مستحق پیروزی یا حداقل تساوی بودیم.»

وقتی از لواندوفسکی در مورد بهبود روابطش با هواداران بارسلونا پرسیده شد، گفت که آنها طوری با او رفتار می‌کنند که انگار سالهاست در این باشگاه بازی می‌کند: «انتظار نداشتم که هواداران بارسلونا در نوکمپ برایم شروع به آواز خواندن کنند. احساس می‌کنم مدتهای زیادی است که اینجا هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی