نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روبرت لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دست تقدیر پرواز روبرت لواندوفسکی به انگلیس را مختل کرد و راه او را به بوندسلیگا کشاند تا پس از درخشش در دورتموند و بایرن راهی لالیگا و بارسلونا شود.

تاریخ فوتبال پر از «اما» و «اگر»هاست، و روبرت لواندوفسکی هم داستان خودش را دارد. ستاره لهستانی که زمانی در بوروسیا دورتموند، بایرن‌مونیخ و حالا بارسلونا گلزنی کرده، قرار بود در سال ۲۰۱۰ مسیر دیگری را در پیش بگیرد. او همان سال لخ‌پوزنان را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کرد.

فوران آتشفشان لواندوفسکی را از لیگ برتر دور نگه داشت

لواندوفسکی قبل از امضای قرارداد با باشگاه آلمانی، تنها یک قدم با قرار دادن خودکار روی کاغذ قرارداد باشگاه تاریخی بلکبرن روورز فاصله داشت. قرار بود به انگلیس سفر کند تا امکانات باشگاه را از نزدیک ببیند اما پس از فوران آتشفشان پرواز اروپا تا چند هفته متوقف شد. در نتیجه نتوانست از باشگاه بلکبرن دیدن کند و در این مورد گفت: «شاید زندگی‌ام تغییر می‌کرد، شاید اگر باشگاه را می‌دیدم تصمیم می‌گرفتم همانجا بمانم.»

لواندوفسکی همچنین در سال ۲۰۱۰ به لالیگا هم نزدیک بود

و حتی قبل از آن، لواندوفسکی گزینه بازی در لالیگا را در اختیار داشت. این زاراگوزا بود که در آن زمان بهترین گلزن لیگ لهستان را زیر نظر داشت. ساراگوسا حاضر بود ۴ میلیون یورو برای این ستاره نوظهور بپردازد. با توجه به اتفاقاتی که از آن زمان افتاده احتمالا بهترین سرمایه‌گذاری تاریخ این باشگاه اسپانیایی می‌شد.

سرگرمی‌های لواندوفسکی

از دیگر حقایق کمتر شناخته شده لواندوفسکی می‌توان به شیوه زندگی و سرگرمی‌های او اشاره کرد. در مقاله‌ای که توسط لالیگا منتشر شد، اشاره شده که لوا عاشق تناسب اندام است و این یکی از نکات کلیدی خوش فرم بودنش در ۳۴ سالگی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این مقاله، لواندوفسکی حتی موقعیت‌های قرار گرفتن بدنش هنگام خواب را کنترل می‌کند تا از آسیب‌دیدگی جلوگیری کند. او همچنین رژیم غذایی خود را تا حد امکان مدیریت می‌کند. خاوی مارتینس، هم‌تیمی او در بایرن، یک بار گفت که هر چقدر هم که تلاش کرد هرگز نتوانست او را وادار به خوردن شیرینی کند.

در مورد سرگرمی‌هایش هم این ستاره لهستانی عاشق بازی تنیس و گلف است و مهمتر از همه عاشق شرکت در مسابقات فرمول یک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی