نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اظهار نظر متفاوت پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی؛ چرا باید از گروه‌مان صعود کنیم؟/ ساپینتو من را ناامید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال و سنگربان پیشین تیم ملی اعتقاد دارد که ایران در حال حاضر توانایی صعود در جام جهانی را ندارد.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: من از اول هم گفته بودم تیم ملی نیاز به تغییرات در کادر فنی خود دارد و باید این تغییرات صورت بگیرد.تا جایی که می‌شد از ذخایر تیم ملی و اسکوچیچ استفاده شد و الان نوبت تغییرات در تیم ملی بود.

وی در ارتباط با این که آیا ایران در جام جهانی از گروه خود صعود خواهد کرد، گفت: چرا ایران باید از گروه خود صعود کند؟ مگر ساختار و کیفیت ما به اندازه‌ای است که صعود کنیم؟ اگر مربی مثل کی‌روش هم الان در این فاصله کم می‌آید و هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد به خاطر بازیکنان لژیونر است که می‌داند آن‌ها در سطح اول الان تمرین می‌کنند و با آمادگی بیشتر نسبت به بازیکنان داخلی می‌توانند در تیم ملی حضور پیدا کنند.

طباطبایی در ادامه افزود: الان هم بخش زیادی از موفقیت ایران در جام جهانی به انگیزه و تلاش بازیکنان بستگی دارد.تفاوت ما با دیگر کشورها در بازی‌های جام جهانی همین است که ما انگیزه و تلاش بازیکنان مان همیشه به تیم کمک کرده وگرنه الان خیلی زیاد نمی‌توان روی برنامه‌های تاکتیکی تیم کار کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص سرمربی این تیم گفت: حقیقتا مصاحبه‌ای که ساپینتو در روز اول حضورش در استقلال داشت، من را ناامید کرد. هیچ مربی حرفه‌ای نمی‌آید قول چهار قهرمانی را بدهد. او نباید تصمیمات احساسی بگیرد یا اسیر هیجانات شود و بلکه باید منطقی و به صورت حرفه‌ای کار خود را انجام دهد.

وی در ارتباط با مسابقات کشتی ایران اعلام کرد: دو ورزش در ایران همیشه محبوب بودند یکی فوتبال و دیگری کشتی بوده که به هر حال حداقل موفقیت‌های کشتی آزاد مردم ما را خوشحال کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره سرخ ایران IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    واقع بینی
  • کامران زارعی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    هادی خان:شما که دیگه مثلا برای خودتون کارشناس رسانه های ورزشی هستید نه به عنوان یک هوادار بلکه یک پدر که بیش از ۶۰سال عمر از خدا گرفتم، تو رو خدا احساسی عمل نکنید،یعنی اگر مربی چندسال پی درپی قول قهرمانی بده می بایستی ازش ناامید شد، من به شما قول میدم به شرط ماندن آقای آجورلو، ساپینتو حرفش رو اثبات میکنه، سال قبل تمام رسانه ها اسم چند تیم رو به عنوان شانس قهرمانی آوردن حتی یک تیم که آخر فصل داشت برای نیفتادن می جنگید ولی نامی از تاج کبیر نبود، پیام ها در قبل از شروع فصل موجوده، فقط یک کلام گفتم:که استقلال ایران با شاه فرهاد قهرمان میشه،متاسفانه اکثریت پیشکسوتان وحتی رسانه خبرورزشی هم نظر با همون پیشکسوتان بود، و از روز اول گفتم با همدلی و اتحاد و حمایت از شاه فرهاد و مدیریت آقای آجورلو قهرمان میشیم که به لطف خدا غیرت شاه فرهاد و مدیریت بدون باخت قهرمان شدیم،سازمان دفاعی تیم رو گرفتن، گل صحیح ارسلان با فجر پنالتی مقابل نفت و....با این حال قهرمان شدیم،هادی خان چرا همه به ساپپنتو چسبیدید و، ولکنش هم نیستید اینجا نام استقلال ایران از همه عوامل مهمتره
  • M IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    قطعا تو بازی با انگلیس اتفاق وحشتناکی خواهد افتاد ، و اونها با پرس سنگین از مدافعان ما که توانایی بازی با توپ خوبی ندارن اجازه عبور توپ از خط دفاعیو نمیدن و البته این اتفاق در طول نود دقیقه نمیفته چون ایران هم با چند ضد حمله میتونه از بار این وضعیت بیرون بیاد ، وقتی بازی بهترین تیم کرواسی میبینی با تیم میلان ، اونجا تفاوتهارو احساس میکنی ،احساسم بهم میگه حتی دفاع اتوبوسی هم جلوی مهاجمان چهارچوب شناس اونها کار ساز نیست و بازیو با اختلاف بالا واگذار میکنیم ، البته هرگز بازی دوستانه با سنگال و اروگوعه نباید ملاک قرار بگیره ، البته اگه خوب باشیم ، چون انگلیس مدعی قهرمانیست در حالی که اون تیمها مدعی صعود به یک هشتم نهایی هستن
  • Ali IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آره آقا کامران اگر فردی مانند مجیدی که هیچ رزومه ای نداشت بیاید و با خرج کردن در فضای مجازی که با فعالیت های آشکار وی به فْضای مجیدی تبدیل و تغییر نام یافت و کمک های آشکار فدراسیون در دادن امتیاز کمکی که به امتیاز معیشتی معروف شد و گرفتن 17پنالتی در طول مسابقات برایش و درحالی که تیم حریف با یک گل جلو هست و بازیکنش آسیب دیده روی زمین افتاده و می خواهد تعویض کند اما داور بازی را در حالی که میبیند تیم ده نفره است ادامه می دهد تا تیم مجیدی به گل برسد و شکست نخورد ،همه ی اینها و بیشترش را که خودت می دانی اگر به همان تیم که میگویی در حال سقوط بود می دادند و یکی مثل هادی طبا طبایی هم می آمد و خرج می کرد همانند مجیدی رزومه دار می شد منتها برای کجا ؟؟؟ مجیدی یک پروسه و یک پروژه بود که به امارات هدیه داده شود و ساپورت هم شد و آنهایی که این کار را کردند در هتل های دبی دستمزد خود را گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی