ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه/ پرسپولیس جلوی فولاد دروازه‌بان دوم نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی در دیدار دوستانه به مصاف فولاد رفت که ۹ بازیکنش را در اختیار نداشت و از دروازه‌بانی کم نام و نشان استفاده کرد.

تیم فولاد موفق شد با تک گل علی قربانی در آخرین دقایق پرسپولیس را در دیداری دوستانه و تدارکاتی شکست دهد.

این دو تیم درحالی در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که با نظر یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس، بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.

امیررضا رفیعی در این دیدار تدارکاتی در هر دو نیمه درون دروازه پرسپولیس ایستاد! یحیی گل محمدی در نیمه اول جدای از رفیعی، خط دفاع تیمش را با گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فرو علی نعمتی آرایش کرد. کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی دو هافبک میانی پرسپولیس در نیمه اول بازی تدارکاتی با فولاد خوزستان بودند که سروش رفیعی و محمد عمری را جلوتر از خود می دیدند. در خط حمله هم یورگن لوکادیا و حامد پاکدل بازی کردند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم تصمیم گرفت از ترکیب امیررضا رفیعی، ابوالفضل سلیمانی، جواد امیدی، محمد مهدی احمدی، علی بابایی، علی خمس آبادی، امید فهمی، امیر نوری، علی جودکی، علیرضا خدادادی و رضا فلاحتی استفاده کند.

لازم به یادآوری است یحیی گل‌محمدی برای این دیدار ۹ بازیکن تیمش را در اختیار نداشت؛ شیخ دیاباته، امید عالیشاه و سعید صادقی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس برای این جدال بودند.

وحدت حنانوف در اردوی تیم ملی تاجیکستان حاضر است و علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز ملی‌پوشان پرسپولیس در اردوی اتریش به سر می برند. برهمین اساس یحیی گل محمدی ناچار شد ترکیب دوم تیمش را به زمین بفرستد و حتی در نیمه دوم از بازیکنان جوان تر استفاده کند.

نکته؛ یحیی گل محمدی در این دیدار دوستانه و در هر دو نیمه در غیاب علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی استفاده کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی