برنامه ویژه کی‌روش برای آماده سازی بازیکنان قبل از جام جهانی/ جنگ کارلوس و مربیان لیگ برتر شروع می‌شود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برنامه ویژه کارلوس کی‌روش برای ملی‌پوشان لیگ برتری خبر داد.

سهیل مهدی، رییس کمیته  مسابقات سازمان لیگ برنامه کادرفنی جدید تیم ملی برای زیرنظر داشتن ملی‌پوشان شاغل در فوتبال ایران را شرح داد.

سهیل مهدی در خصوص این برنامه گفت: در جلسه‌ای که با کارلوس کی‌روش و کادر جدید داشتیم، بحث شد که با توجه به اینکه لژیونرها تنها یک هفته قبل از جام‌جهانی به تیم ملی ملحق می‌شوند، عملا اردوهای بلند مدت و بین لیگ، کاربردی نیست. روی چند برنامه بحث شد و در نهایت قرار شد به غیر از هفته هفتم که روزهای نهم و دهم برگزار می‌شود، هفته هشتم تا یازدهم در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود و بازیکنان ملی پوش داخلی که توسط سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شوند، دو روز بعد از مسابقه‌ تیم‌شان در لیگ، در کمپ تیم ملی با کادر فنی برنامه ریکاوری و افزایش توان بدنی را انجام دهند و سه روز باقیمانده را به تمرینات باشگاهی‌شان ملحق شوند.

مهدی در مورد اینکه آیا این موضوع با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری هماهنگ شده یا خیر نیز گفت: قرار شد کادر فنی و مدیریت تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری مذاکره داشته باشند تا ۲ روزی که بازیکنان قصد دارند در باشگاه ریکاوری انجام دهند، در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

با این حساب، کارلوس کی‌روش برنامه‌ای که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ برای هم‌سطح کردن مرز آمادگی بازیکنان لیگ برتری با لژیونرها اجرا کرده بود را بار دیگر در فاصله باقی‌مانده تا جام جهانی اعمال می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی