انتقاد بازیکن سابق تیم ملی از کی‌روش/ مهرداد بیت‌آشور و دانیال داوری کجا هستند؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد انتخاب کارلوس کی‌روش برای هدایت این تیم تنها با راهیابی تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی توجیه پیدا می‌کند.

محمدرضا خلعتبری درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من در هشت سال حضور کی‌روش در ایران در تیم ملی حضور داشتم، زمان علی دایی هم بودم و این روزها را دیده‌ام. به نظرم، اگر با دراگان اسکوچیچ ادامه می‌دادیم، بهتر بود. اگر قرار بود که اسکوچیچ نباشد، از گزینه داخلی مثل علی دایی، امیر قلعه‌نویی یا جواد نکونام استفاده می‌کردند. ما با کی‌روش در جام جهانی حضور داشته‌ایم. در آن دو جام جهانی چه اتفاقی برای‌مان افتاده است؟ در اولین دوره حضور در جام جهانی با کی‌روش در بازی با بوسنی و هرزگوین خواستیم فوتبال بازی کنیم، اما ۳ بر یک باختیم. تنها نکته تیم ملی در زمان کی‌روش خوب دفاع کردن بود. در مجموع، با اسکوچیچ ادامه می‌دادیم، بهتر بود.

وی تصریح کرد: تیم ملی در دور اول بازی‌های مقدماتی شانس صعود نداشت، اما در نهایت به‌عنوان تیم نخست بالا رفت. ما عراق را در حالی شکست دادیم که با کی‌روش نتوانسته بودیم آنها را ببریم. در جریان ماجراهای اسکوچیچ و اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد، نیستم و نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جام جهانی طوری بازی کند که همه لذت ببرند. ما بازیکنان بزرگی داریم، از مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله گرفته تا امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند درون دروازه. ۹۰ درصد تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و شاید یکی دو بازیکن داخلی شانس بازی در جام جهانی داشته باشند. با این بازیکنان می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، چون بیشترشان در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آوردن کارلوس کی‌روش به معنای توقع صعود از مرحله گروهی جام جهانی است، گفت: قطعاً همینطور است. اگر کی‌روش را آورده‌ایم، باید انتظار صعود داشته باشیم. اگر قرار بود صعود نکنیم، پس چرا کی‌روش را آوردیم؟ با این حال، اگر جواد نکونام سرمربی تیم ملی می‌شد، با توجه به اینکه با بیشتر بازیکنان فعلی تیم ملی بازی کرده و کاپیتان تیم ملی بوده است، شرایط بهتری داشتیم.

خلعتبری راجع به اینکه به نظر می‌رسد هنوز از کی‌روش به دلیل خط خوردن نامش از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ ناراحت است، گفت: ناراحتی من طبیعی است، چون یک روز مانده به آخرین اردوی تیم ملی خط خوردم، اما به نظر کی‌روش احترام گذاشتم. او تصمیم گرفت بازیکنان مدنظر خودش را ببرد، اما ناراحتی من این بود که برخی از بازیکنان پس از جام جهانی دیگر بازی نکردند، مثل بیت آشور و دانیال داوری!

وی خاطرنشان کرد: هر صحبتی می‌کنم به خاطر تیم ملی کشورمان است. اگر تیم ملی با کی‌روش نتیجه بگیرد و باعث خوشحالی مردم کشورمان شود، باعث افتخار ما خواهد بود. هنوز فراموش نکردیم که وقتی تیم ملی مراکش را در جام جهانی روسیه شکست داد، مردم چقدر لذت بردند و خوشحال بودند. اگر کی‌روش با تیم ملی نتیجه بگیرد، هم ما خوشحال می‌شویم و هم به سود او خواهد بود. باز هم دعا می‌کنیم تیم ملی با کی‌روش بهترین نتایج را بگیرد و مردم خوشحال شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت‌وگوی خود درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی هستند، اما فولاد خوزستان تیم خوبی بسته است و می‌تواند نتیجه بگیرد، در کنار اینها سپاهان هم می‌تواند مدعی باشد.

خلعتبری در مورد وضعیت خودش برای بازگشت به فوتبال گفت: تا یکی دو روز دیگر به تیم جدیدی در لیگ برتر خواهم پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسن IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    تو هم کم از خداداد عزیزی نداری! مگه بیت آشور و دانیال داوری هم پست تو بودن؟! بالاخره چند نفر باید خط بخورن! قرار نیست که همه تو لیست جام جهانی باشن. این بازیکن هایی که شما الان داری تو سر کیروش میزنی همه شون رو خودش به تیم ملی آورد و تشویق به پیشرفت و لژیونر شدن کرد! اگر قرار بود با سیستم مد نظر شما کار کنه که هنوز رحمتی دروازه بان بود و علی کریمی و سید جلال فیکس تیم ملی!
  • امید IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    کیروش باید دورگه بیاره بهشون بازی بده پایا پیچکاه لیگ برتر سوئد الساندرو هجبر پور کانادا(شاید تیم ملی کانادا هم دعوت شه) کیان صادقی دوسلدورف آرمان حیدری نژاد لگانس آریا خورشیدیان تیلبورگ میلاد نژاد حاجی لر هامبورگ دنیس اکرت لیگ برتر بلژیک حتی کیان صادقی از زیر ۱۷ دورتموند سگشون می ارزه به بازیکنان داخلی که با دلالی اومدن بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی