نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کنایه دستیار اسکوچیچ به کی‌روش؛ رویای جام جهانی را از ما گرفتند/ ۱۵ برد داشتیم؛ چطور می‌گویند تیم ملی بی‌انضباط بود؟/ دراگان ناامید شده است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماریو تات دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: «کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت.»

ماریو تات مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت. او گفت: «دو هفته از این تصمیم گذشته است اما هنوز نمی توانیم بفهمیم چه اتفاقی رخ داده است. این تصمیم خیلی برای ما ناراحت کننده بود زیرا ما تلاش، انرژی و دانش زیادی را صرف کردیم. در موقعیتی نسبتاً ناامیدکننده به آنها کمک کردیم و ما موفق شدیم آنها را به جام جهانی ببریم و به عنوان پاداش این کار، اخراج شدیم.»

او درباره دلیل اخراج اسکوچیچ از هدایت ایران نیز گفت: «توضیح منطقی نداریم. فشار دائمی وجود داشت و در طول دوره مقدماتی انواع و اقسام داستان‌ها را شنیدیم مثلا این داستان که در تیم افرادی بودند که متحد نبودند. ما واقعاً از آنچه پشت سر ما انجام می شد آگاه نبودیم. آنها اعلام کردند که به خاطر مشکل بی‌انضباطی، این تصمیم گرفته شد اما من یک سوال دارم؛ چگونه می‌توانیم با بی‌انضباطی تیمی یک‌دست و یک‌دل داشته باشیم که در ۱۸ بازی ۱۵ برد ثبت کند؟ در یک دیدار بی‌اهمیت برابر کره شکست خوردیم در حالی که قبل از این دیدار جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده بودیم. یعنی در یک مسابقه کاملاً بی‌اهمیت باختیم. این دلایل پیش پا افتاده هستند.»

او در پاسخ به این سوال که ایران می تواند راحت و یک طرفه قرارداد را فسخ کند؟ گفت: «همانطور که می بینیم، آنها می توانند همه چیز را انجام دهند. ما تا خرداد ۲۰۲۳ قرارداد داریم یعنی حضور ایران در بازی های جام ملت های آسیا را تضمین کرده ایم. بنابراین کارلوس کی‌روش پرتغالی پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. این وضعیت، عجیب و غریب است و ما بسیار ناامید هستیم. به هر حال این فوتبال مدرن است، مربیان کالاهای مصرفی هستند، با استرس و فشار زیاد کار می کنند و خیلی چیزها فقط به آنها یعنی ما بستگی ندارد و ما به سادگی باید این را بپذیریم.»

تات ادامه داد: «باز هم می‌گویم، جای تاسف بزرگی باقی می ماند، زیرا ما با جاه طلبی بزرگ آمدیم تا ایران را به جام جهانی برسانیم. در نهایت به آن رسیدیم و با تلاش و اراده بسیار شایسته حضور در جام جهانی بودیم. ما این فرصت را پیدا نکردیم و رویای ما را گرفتند زیرا چنین فرصت‌هایی در زندگی زیاد پیش نمی آید. راستش را بخواهید اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سختی برای او بود اما زندگی ادامه دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    نگران نباش چون علیه شما کودتا کردند و توطئه در حق کادر قبلی ظلم شد اگه کی روش و یا حتی ویلموتس این نتایج را می گرفتند باز پاداش شون اخراج بود؟؟؟
    • ح...........م. IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      عزیز من..جناب اسکوچبچ..مثل کیروش بلد نیست شومن بازی در بیاره و داد و بیداد کنه و بعد از هر باختی مردم و اهالی رسانه را ؟با گیر دادن الکی به پرسپولیس سرگرم کنه و و پوشش بده باختش را .ووو....ولی من تشکر میکنم .بابت نتایج خوبی که گرفتی و راحت رفتیم ج جهانی....اخه با کیروش تو انتخابی ج ج برزیل .اگر اون مدافع کره اشتپاه نمیکرد و دبل سیو احمدی نبود...کیروش دیگه کیروش نتایج اور نبود....
  • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    بازهم در میاد که این مصاحبه ساختگی بود، اصلا منبع نمیزنید، فقط میگید فلانی گفت. کجا گفت با کی گفت؟ کدوم رسانه؟
  • تیم ملی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    جناب تات ، قد وقواره شما و اسکوچیچ در حد مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا بود. در تیم های دیگه دنیا و از جمله ایران هم این اتفاق افتاده است و بازهم خواهد افتاد. بابت صعود ممنون ولی توقعتان برای نشستن روی نیکت در جام جهانی زیادی بالا است.
  • حسن IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    شما سطحتون در حد لیگ یک هم نبود و آقایان دلال این فرصت را برای شما فراهم کردند تا الان دم از پیشنهادهای خارجی بزنید
    • سعید موسویان فرد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      درود بر شما
  • گریه بسه .............. IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    تا این اسکوچیچ و رفقاش شجره نامه ایرانی بودنشون و دلسوز بودنشون رو برامون رو نکن انگار ول کن نیستن بابا یه قراردادی بستین کار کردین موفق هم بودین دمتون هم گرم حالا از این به بعد نمی خواهیم با هم همکار باشیم مگه زوره ؟؟!!!
  • iran proud TR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    زحمات شما بر هیچکس پوشیده نیست و در دوران حضورتان نتایجی خوب رقم خورد ما از شما و همه کادربازیکنان ممنونیم اما فوتبال سیاسی همینه باارزوی موفقیت برای شما و سربلندی تیم ملی و مردم عزیز ما
  • بابک IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    از شما ممنونیم.دراگان فقط های و هوی بلد نبود همین
  • محمود IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    فوتبال ایران با بازیکنایی که داره قطعا یه مربی ایرانی درجه دومم روی نیمکتش میشست تا یه ترکیبی بچینه و اسمشم به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی بشه میتونست تو آسیا اونم تو گروهی که فقط کره جنوبی مدعی بود حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنه.تو اون زمان هیچ مربی ایرانی حاضر نبود ریسک کنه.برای مربی خارجیم نمیخواستن خرج کنن،به همین خاطر اسکوچیچ شانس اینو آورد که سرمربی تیم ملی بشه.یجوری برای خالی نبودن عریضه.من نمیدونم حالا چرا انقدر منت میزاره سر ما.ما باید سرش منت بزاریم که یکی از بهترین تیم های آسیارو دو سال دادیم دستش و براش یه رزومه عالی درست کردیم.وگرنه سابقه اسکوچیچ تو فوتبال ایرانم فقط سرمربیگری تیم های درجه سه و چهار ایرانی بود.حالا میتونه بره یه جای دیگه با رزومه سرمربیگری تیم ملی ایران و رسیدن به جام جهانی تیم بگیره و قطعا با دستمزد به مراتب بالاتر از قبل.پس دلیلی برای ناراحتی نیست.اتفاقا مشکل من با کیروشم همینه.یه عمر طرفداراش رفتن به جام جهانیرو نشونه توانایی کیروش میدونستن.در صورتیکه ثابت شد دیگه با چهارپنج تا سهمیه آسیا رفتن ایران به جام جهانی عجیب نیست و از دست امثال اسکوچیچم برمیاد.
    • سعید موسویان فرد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      برادر اینکه گفتی عینه حقیقته شگفتا که انگار یه عده همه چیز و برعکس میبینن از بین کسی مانند مورینیو دنبال اسم اسکوچیچ افتادن ، واقعا لباس مربی گری تیم ملی ایران برای ایکوچیچ گشاد بود مخصوصاً برای جام جهانی ، ما استرالیا ررو تو ملبورن بردیم و رفتیم جام جهانی آیا میتوان آن صعود را به پای والدیر ویرای برزیلی گذاشت ؟ که این صعود را به پای اسکوچیچ میگذارند؟ این تیم و اساسا کیروش پرورش داد و ۲ جام جهانی با همین بازیکن ها رفتن و همین نسل به همت و غیرت و توان خودشون و خلاقیت خودشون رفتن جام جهانی ! بزرگترین اشتباه از اساس انتخاب اسکوچیچ بود، ایشون (اسکوچیچ) حتی مانند برانکو و استراماچونی هم نیستند و نمیتواند پرسپولیس و استقلال را مربی گری کنند چه خوش به حالش شده که حالا کمک مربی ه بی نام و نشونه اسکوچیچ به کسی مثل کیروش میتازه و میگه رویای ما را گرفتند ! رویای ه شما مهم تر از سرنوشت تیم ملی ایران هست؟ کیروش با غیرت تو شکم آمریکا و انگلیس میره حداقل ، اما این ترسو ..؟
    • پدرام CA ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      من میگم چطوره با اسکوچیچ صحبت کنند این پولهاییم که گرفته پس بده با بهره اش! شماها دیگه کی هستید؟ اگه بردن عراق و بحرین تو خونه اش انقدر ساده است که از یک مربی درجه 2 ایرانی هم بر میاد پس ببین کیروش جه آسیه که 8 سال از پس این کار برنیومد. اگه گرفتن امتیاز از سوریه و لبنان انقدر اسونه چرا کیروش نتونست از هیجکدومشون حتی 4 امتیاز بگیره چه برسه به امتیاز کامل! اونموقع که ایران در استانه حذف بود و 4 برد نیاز داشت کیروش تیم نداشت یکی از این دوستداران کیروش نیومد بگه آقا اسکو رو بزاریم کنار کیروش رو بیاریم اما همچین که اسکو از تیمهای غرب اسیا از 10 بازی 30 امتیاز گرفت بکهو تیمهای غرب اسیا همه شدند سریلانکا! امارات که کره رو میزنه یا عراق که تو سئول مساوی میگیره مربی کره عیارش اب نمیره ولی ایران که تو سئول میبازه بیا و ببین! اگر باخت به کره تو سئول با تیم ایران عیار اسکو رو نشون داد باخت به کره تو سئول با تیم پرستاره کلمبیا چی راجع به عیار کیروش میگه؟
    • اشکان IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      کی روش با تیمهای بزرگی که مستقیم دست خودش بود یعنی مصر و‌کلمبیا نتونست بره جام‌جهانی یه آی کیو میگه این تیم اسکوچیچ نسل کی روش بوده ! از اینا گذشته، کی روش اگه نسلی داشت که تحویل ویلموتس داد پس چرا داشت حذف میشد! بعله اسکوچیچ‌ رزومه ای نداشت ولی ما براش نساختیم، خودش برای خودش رزومه ساخت با کارنامه‌ای که از ۱۸ بازی ۱۵ تا رو برد!! دلیل نیومدن مربی ایرانی ریسک کردن یا نکردن نبود بلکه مطمئن بودن به حذف تیم و نداشتن توانایی برای نجات تیم بود چون در اون مقطع همه میگفتن تیم حذف شده ، تیم حذف شده چه ریسکی داره؟!!! خیلی هم خوبه چون به هر حال هر کی میومد می‌گفت ما حذف شده بودیم که من اومدم مربی تیم شدم! اما به احتمال زیاد سنتون نمی‌رسه که یکی از بهترین مربیان تاریخ به نام آریگو ساکی وقتی رفت میلان همچین وضعیتی داشت یعنی بدون رزومه. تیمی ساخت که بعقیده خیلی از کارشناسان یکی از بهترین تیمهای تاریخ شد اگه اون موقع امثال شما در میلان بودین احتمالاً می‌گفتین‌ ساکی مربی بزرگی نیس چون قبل از اومدن به میلان رزومه نداشته و دلیل نتیجه گرفتنش داشتن بازیکنانی مثل فان باستن، گولیت و ریکارد بوده!!!
    • عادل IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      پدرام و اشكان : شما طوري خودتون را به كوچه علي چپ مي زنيد كه ما مي مونيم كه شما از كي فوتبال را دنبال مي كنيد ؟؟كيروش دوبار تيمو برد جام جهاني با همين بازيكنان و بار دومش كه به عنوان اولين تيم صعود كرد و بدون گل خورده ! شما هنوز حسرت يك مساوي با سوريه و يك باخت اتفاقي به لبنان در ابتداي مربي گري كيروش را مي خوريد ؟ چند بار بعد از اولين باخت به لبنان باهاش بازي كرد و نتيجه گرفت ؟؟؟ شما به اتفاق در فوتبال هم اعتقاد داريد ؟؟؟ يعني ٨ سال كره را برديم به چشم شما نيومد ولي يكبار اتفاقي از لبنان باختيم براي شما شد معيار ؟؟ با سوريه ايي كه توي زمين گلي و استخر مالزي مساوي كرديم خيلي به چشم شما آمد و شكست سوريه در جام ملت ها ارزشي نداشت ؟؟ يعني شما يادتون نيست كه اين بازيكنان همه شاگرد كيروش بودند ؟همين تيم در جام جهاني قبلي با كيروش و درجام ملت ها بد بازي مي كرد ؟ يعني اسپانيا و مراكش و پرتغال و كره و قطر و چين و ازبكستان و امارات و .. از عراق و سوريه و لبنان قوي تر بودند ؟؟؟؟
    • نواب IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      جناب کارشناس با عدالت و با صداقت میشه بفرمائید چرا هم این تیم با مربی چند میلیاردی جناب ویلموتس داشت حذف میشد پس اگر حرف های جنابتان صحیح باشد باید همون موقع هم همین نتایج می گرفتند
    • نواب IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      جناب کارشناس با عدالت و با صداقت میشه بفرمائید چرا هم این تیم با مربی چند میلیاردی جناب ویلموتس داشت حذف میشد پس اگر حرف های جنابتان صحیح باشد باید همون موقع هم همین نتایج می گرفتند
    • نواب IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      جناب کارشناس با عدالت و با صداقت میشه بفرمائید چرا هم این تیم با مربی چند میلیاردی جناب ویلموتس داشت حذف میشد پس اگر حرف های جنابتان صحیح باشد باید همون موقع هم همین نتایج می گرفتند
    • شاهرخ خان: IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      عادل خان تا جایی که من یادمه دوره قبل جام جهانی ما با سوریه دو دو کردیم با دو گل خورده رفتیم جام جهانی. انشالله که با کیروش نتیجه بگیریم و این دعواهای کیروشی اسکوچیچی تموم بشه. تعجب میکنم چرا دوستان انقد دوست دارن یکیو بزرگ کنن و دیگری رو کوچیک. جفت اینا ایرادهایی داشتن و جفتشون تا حدودی موفق بودن. یکی با سالی ۲.۵ میلیون دلار و دیگری با ۲۵۰ هزار دلار!! یکی با کلی اردو و بازی تدارکاتی و تعطیلی لیگ یکی بدون اردو و بازی تدارکاتی و تعطیلی لیگ. یکی در بهترین شرایط روحی روانی و دیگری در بدترین شرایط روحی روانی (خطر حذف از جام جهانی)، یکی در عرض هشت سال و دیگری در عرض تقریبا دو سال، یکی دو حضور ناموفق در جام ملتهای آسیا و دیگری بدون حضور. این چیزا رو که کنار هم بذاریم خیلی چیزا معلوم میشه ولی بعضیا چشماشونو بستن و دهنشونو باز کردن و هی کیروش کیروش میکنن. حالا حکایت سینه‌چاکان کیروشه. بازی زجرآور با کیروش برای بعضیا ظاهرا لذت‌بخش بوده.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    جالب هست ، مردم کاملا دارند می بینند همه چیز در اینجا بر عکس هست ، یعنی کسی را ک خوب کار می‌کند گناهکار نشان می دهند ، کسی ک گناهکار است را خوب !!! باهم این جماعت عوام جاهل فریب آنها را میخورند !!! و جالب آنکه توقع هم دارند با آنها احترام گذاشته شود و زندگی خوبی داشته باشند !!! دلال اسکوچیچ نبود !!! اسکوچیچ یک مربی درست بود ک بوسیله عوامل مافیا گناهکار نشان داده شد و ترور شخصیت شد ، طرف دیگر ماجرا ، نه کیروش ، بلکه کسی را ک کیروش را آورد آیا عملکردش و پرونده های قضایی او نشان از خطاهای متعدد نمی دهد !؟؟؟ این مردم ساده و البته جاهل عامل بدبختی هستند نه هیچکس دیگر ، این مردم جاهل احساساتی ک هنوز نمی توانند یک تحلیل ساده داشته باشند از اوضاع ، فقط به این دلیل ک یک رسانه عنوان نموده فلانی دلال است ، چنان از دلال بودن آن فرد می گویند ک تو نگو کل پرونده طرف در دستان آنهاست ، در حالیکه اگر دلایل این تهمت زدن را از آنها بپرسی مانند چهارپایی ک در گلِ مانده هیچ دلیلی ندارند ، ب سواد ربط ندارد ، ب فرهنگ و فهم ربط دارد .... فرق جهان اول و جهان سوم در فهم و درک و فرهنگ است ، وگرنه همه انسانیم
    • پدرام CA ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      دقیقا! جالب اینه که جنان از بازگشت تجربه به مدیریت فوتبال میگن که انگار بک فوتبال موفق در نتیجه و کلی سرمابه رو تحویل داده اند و در غیاب اینها همه چیز نابود شده و حالا برگشته اند که همه چیز رو از نو درست کنند. با همین تهمتها یک بار فدراسیون جوان و موفق خادم رو کله کردند. هر چه دادکان به ماجدی گفت تو رو میخوان برای جاده صاف کن ماجدی قبول نکرد هر چند خداییش فقط ماجدی نبود و تقریبا هیجکس فکر نمیکرد که مرزهای وقاحت اینچنین بازتعریف شه...
    • سعید موسویان فرد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      شما ها کیا هستید؟ من چهل و پنج سالم طرفدار دوآتیشه پرسپولیسم و میگم اسکوچیچ مربی درجه دو سه بود، لعنت به این موبایل که به هر کی فرصت داده هر چی میخواد بگه کیروش بد بد بد اما به شرطی که توقع تو بالا تر از اینها باشه و اگر کامنت میزاری از کیروش بد میگی توقع مربی درجه یک در حد جهانی داشته باشی. کسی کشته مرده کیروش نیست آقا ولی حرف اینه که لیاقت تیم فوتبال ما خیلی بیشتر از امسال اسکوچیچ هست
    • شاهرخ خان: IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      هرچند حق با شماست اما باید ببینیم خود اسکوچیچ چطور سرمربی تیم ملی شد. او به یکباره توی صنعت نفت خودشو به تمارض زد و بیماریشو بهونه کرد و این تیمو ول کرد و بعد یهو دیدیم شده سرمربی تیم ملی!! دقیقا کارما کار خودشو کرد و اسکوچیچ همونجایی که سوار شده بود پیاده‌اش کردن. رها کردن همانا و رها شدن همان. او خیلی زحمت کشید ولی باز این بچه‌های ایرانی بودن که غیرممکن رو ممکن کردن. همون کاری که پرسپولیس با ۱۳ بازیکن تو ایران و آسیا کرد. معتقدم هر مربی‌ باهوشی میتونه تو ایران موفق بشه چون ایرانیها اعجوبه‌اند. مربیای ایرانی احمقند که از چنین پتانسیلی استفاده نمیکنن. معتقدم اونقدی که کار روحی روانی تاثیر داره تمرین و تکنیک تاثیر نداره. شما بهترین بازیکن دنیا باش ولی اگه حال و هوای خوبی نداشته باشی قطعا موفق نخواهی شد. شما نگاه کن به جواد نکونام که ادعاش اونجای خر رو پاره میکنه ولی تو چند مقطع زمانی جرات تحویل تیم ملی رو نداشته!! اسکوچیچ دنبال کارنامه بود که برای خودش درست کرد. او و هموطناش هیچ منتی ندارن که سر ما بذارن. اصولا مربیای کروات گاو ۹ من شیرن و همیشه آخر کار خراب میکنن. او قدر خودشو ندونست.
    • پدرام CA ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      آقا سعید چقدر بده که ادم با نگاه از بالا توی هر بحثی شرکت کنه .... اگر خارج از حوصله اینجا نبود من رزومه سرمربیهای دوتا تیم هم گروهمون رو اینجا میزاشتم تا شما ببینی که توی دنیا اصلا اینجوری فکر نمیکنند. فقط برای نمونه سرمربی ولز قیل از تیم ملی فقط در دسته 4 سرمربیگری کرده بود. توی فوتبال دنیا همه دنبال "مناسبترین" سرمربی برای تیمشونند. هیچ فرمول قطعی و تضمین شده ای هم وجود نداره. بهترین و توانمند ترین مربی الزاما مناسبترین مربی نیست و برای همین مربیانی که هیچکس در تواناییشون شک نداره گهگاه ناموفقند. الان 16 تا مربی اولین جامشون رو تجربه میکنند ولی چون نتیجه گرفته اند اصلا کسی جرات نداره از این حرفهایی که در ایران مثل نقل و نبات کفته میشه بزنه. حتی تو کانادایی که تنها سابقه سرمربیش سرمربیگری تیمهای زنان نیوزیلنذ و کانادا بوده!
  • دکتر IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    از خودتون بپرسید شما تیم چه کسی را تحویل گرفتید؟؟..هشت سال زحمت یک استاد بزرگ؟
  • یبر IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    از اول هم حقتون نبود معلوم نبود چطور سرمربی شد
    • ... US ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      احسنت، کسی‌ نیست که بگه چطور اسکو صنعت نفت رو ول کرد تو هوا و یهوی شد مربی‌ تیم ملی‌، همه هم که اون اول مخالفش بودن (بغیر از حقیر). حالا هم که برخی‌ میگن مربی‌ خیلی‌ بزرگی‌ بوده و از کیروش خیلی‌ بهتره، ببینیم که تیم بعدیش کجاست و آیا هیچ کشوری تیم ملیش رو میده دست این جناب و دستیاراش. آیا این طرفداران دوست دارن که این جناب بشه مربی‌ باشگاهشون؟ همش تکرار مکررات. دوست داشته باشید یا نه، کیروش همین الان مربی‌ تیم ملیه، بقیش خاطره هست و همین. بنظر میاد گریه‌ها تمومی نداره.
  • کاردان IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    رفتاری که با اسکوچیچ شد واقعا شایسته شخصیت و فرهنگ ایران نبود حداقل میتونستیم با احترام برخورد کنیم
  • امین IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    متاسفانه بعضی از ماها فراموشکار و قدر نشناسیم.بادمون باشه در شرایطی که تیم ملی با جناب ویلموتس که مربی برجسته تر از کی روش هست تقریبا حذف شده بود،اسکوچیچ تیم را مقتدرانه به جام جهانی یزد.وجلو تیمهایی که برا کی روش شاخ شده بودن (مثل عراق)عالی نتیجه گرفت،حالا اگه فکر میکنین کیروش تو جام جهانی برامون شق القمر میکنه به نظر من اشتباه میکنین.من به شخصه حاضرم با یه بازی هجومی و خوب حذف بشیم تا با اتوبوس دنبال باخت خفیف باشیم
    • شاهرخ خان: IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      بازی دفاعی شما تیم حریفت رو جسور میکنه وگرنه عراق و بحرین و لبنان و سوریه و کره و ژاپن عددی نیستن که بخواییم جذرشونو بگیریم. وقتی شما توپو میدی دست حریف خب بایدم بهت حمله بشه. اونایی که فوتبالو میفهمن میدونن من چی میگم. ما فقط دفاع میکردیم و از حمله غافل بودیم. ما چشم به دروازه خودمون داشتیم که گل نخوریم و از دروازه حریفا غافل بودیم. وقتی ما به دفاع رو بیاریم و به دست خودمون مهاجمین‌مونو از بازی خارج کنیم مطمئن باشید تیم تشتک‌سازی افغانستان هم واسه‌مون شیر میشه و عرض اندام میکنه. وقتی شما بازی جلوی آلمان و مالدیوت یکیه یعنی دچار خودکم‌بینی هستی. کیروش چنین مربی‌ای بود. معتقدم بازنده سربلند شرف داره به بازنده سرافکنده. بازی زجرآور نخواستیم آقای سرمربی. شاهدیم که نوچه کیروش (جواد نکونام) هم پا گذاشته جای اون در حالی که بهترین بازیکنای ایرانو در اختیار داره. یعنی یه امتیاز انقد ارزش داره که ۹۰ دقیقه بری رو اعصاب یه ملت!! امیدوارم کیروش از گذشته درس عبرت گرفته باشه. شخصا رگه‌هایی از امیدواری توش می‌بینم. چون رفتارش بالکل عوض شده.
  • احمدی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    اسکوچیچ چوب رها کردن صنعت نفت رو خورد و تیم ملی هم چوب بی انصافی خودش نسبت به اسکوچیچ و کادرش را میخوره چوب خدا صدا نداره دیر و زود داره سوخت و سوز نه
  • حسین شاکری بوشهری IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    متاسفانه ما مردم خوبی نیستیم و نشان دادیم که شایسته مکافات درهر زمینه ایی هستیم!
  • فقط تیم ملی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1-آقای تات، دراگان و شماها در یکی از بدترین ایام فوتبال ملی به ایران کمک کردید و ما را به جام جهانی بردید و باعث خوشحالی یک ملت شدید و علاوه بر منافع دنیوی حتما پاداش اخروی آنرا از خداوند خواهید گرفت و قسمت عمده مردم ایران طرفدار و ممنون شماها هستند2-دلیل آمدن کیروش همگروهی با آمریکا و انگلیس و ولز نیمچه انگلیس و سیاسی بودن فوتبال و ضرورت مقابله با امپریلیسم جهانخوار و تجارب مثبت قبلی با کیروش در دو جام جهانی قبل بود.در یک کلام مسوولین ورزش ما فکر کردند با کیروش نتایج بهتری می گیرندوشاید هم بتوانند صعود کنندکه در آن صورت پیروزی شگرفی برای ایران می شود.به احتمال بسیار قوی اگر با این تیمها همگروه نمی شدیم شماها مربی تیم ملی بودید.اما به هر حال مسوولین ورزش ایران به فکر اعتبار و عزت ایران هستند و فکر کردند احتمال تحقق این امر با حضور کیروش بیشتر می شود3-من اگر جای آقایان مسوول ورزش بودم تاج معلوم را مجبور می کردم مراسم تقدیر برای این افراد زحمتکش و مظلوم برگزار کند و پول آنها را کامل بدون هیچ بحثی همراه با پاداش مناسب بدهد و به گردنشان گل بیاندازد و آنها را تا فرودگاه بدرقه کند
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی US ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    آره خدایی، خیلی دانش و انرژی صرف کردید، تو بازی با کره جنوبی و تیم سوم الجزایر قشنگ دانش و تلاشتون مشعشع بود. فک کنم دانشتون در همون حد سوریه و لبنان جواب میداد
  • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    عملکرد کادر ملی عالی بود که تیم بعنوان تیم اول آسیا اونم زمانی که با همین بازیکنان در آستانه ی حذف شدن بود به جام جهانی رسید بی نظمی رو بعد از گرفتن نتیجه به تیم تحمیل کردند
  • ناشناس IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    آقای اسکوچیچ با سکوتی که در پیش گرفتی توطئه گران بزودی رسوا خواهند شد به لطف خدا
  • سرخ ابدی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    فوتبال ایران مدیون زحمات شماست،،یادمون نمیره تیمی رو ک هیچ امیدی بهش نداشت وهیچ کس گردن نمیگرفت و داشت با افتضاح حذف از دور اول مقدماتی روبرو میشد رو شما با اقتدار و قدرت به جام جهانی رسوندید،،ملت ایران از شما ممنون هستن و براتون بهترین هارو آرزو میکنن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی