تغییر سرنوشت بازیکن تیم ملی توسط کی‌روش/ رویای حضور دوباره در جام جهانی
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس در صف ملی‌پوشان ایران در اردوی اتریش حضور دارد و امیدوار است بار دیگر نگاه و توجه کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند.

این بازیکن در حالی در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد که کارلوس کی‌روش او را از لیگ سوئد شناسایی کرد و به تیم ملی ایران فراخواند، اتفاقی که شاید مسیر زندگی فوتبالی قدوس را تغییر داد و این بازیکن را به هواداران فوتبال ایران شناساند.

قدوس در جام جهانی قبلی تجربه همراهی تیم ملی ایران را داشت و حالا پس از گذشت ۴ سال دوباره با کی‌روش این ماجراجویی را تکرار می‌کند. البته با توجه به پست بازی قدوس و رقبای سرسختی که او در تیم ملی دارد، کار ساده ای برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی ندارد اما به نظر می‌رسد این بازیکن برای تکرار یک تجربه جذاب خود را به آب و آتش خواهد زد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    سامان قدوس بازیکنی خوش فکر و در خدمت تیمه. پیروزی اخیر تیم ملی بر بحرین را مدیون تکنیک و تیزهوشی سامان هستیم که در حالی که بازی بدون گل پیش می رفت، با ورودش در نیمه دوم و با تکنیک ناب و هوشمندیش و انتقال سریع توپ از دفاع و میانه میدون به مهاجمین پایه گزار دو گل شد و در گل سوم هم نقش داشت.
  • ناهید IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بازیکن خیلی خوبیه و یکی از کشف های خوب کی روش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی