نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کاش ساپینتو این موضوع را زودتر متوجه می‌شد/ یک استقلالی هم در تیم ملی باشد کافی‌ست/ بازی با اروگوئه خطرناک است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال گفت: در شرایطی هستیم که تیم ملی فوتبال کشورمان نیاز به آرامش دارد و باید مسائل مربوط به رنگی بودن را تا اطلاع ثانوی مورد نظرمان قرار ندهیم.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره آخرین وضعیت این تیم همچنین شرایط تیم ملی برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات جام جهانی اظهارات را مطرح کرد.

این فوتبالیست قدیمی درباره آخرین اوضاع استقلال در شش دیدار ابتدایی لیگ برتر گفت: همانطور که انتظار می‌رفت کادر فنی اروپایی تیم استقلال با تعهد بالایی در حال انجام کارهایش در این تیم است. شاید در روزهای اول به نظر می‌رسید آنها نتوانند از پس کارها بربیایند اما هفته به هفته که مسابقات استقلال را دیدیم مشخص شد سرمربی این تیم به همراه دیگر نفرات کادر فنی با تمام وجود سعی می‌کنند استقلال بهترین نتایج را بگیرد. این مهمترین اتفاق برای هواداران و پیشکسوتان استقلال است که ببینند تیم محبوبشان روزبه‌روز اوج می‌گیرد و شرایطش بهتر می‌شود.

وی در این باره که چرا استقلال در صدر جدول نیست توضیح داد: طبیعی بود که استقلال شروع قدرتمندانه ای در فصل نداشته باشد. چون هم دیر مربی استخدام کرده و هم فصل بدنسازی‌اش را فشرده تر از بقیه انجام داد. اما در بازی آخر مقابل نساجی کاملاً مشخص شد که استقلال تا چه اندازه شرایطش خوب خودش را به دست آورده و فوتبالی بازی می‌کند که مردم آن را دوست دارند. فقط ای کاش سرمربی استقلال کمی‌زودتر این را متوجه می‌شد. هر چند که او هم مقصر نیست چون خیلی دیر انتخاب شد و تیم را تحویل گرفت.

کاش ساپینتو این موضوع را زودتر متوجه می شد/ یک استقلالی هم در تیم ملی باشد کافیست/ بازی با اروگوئه خطرناک است

پیشکسوت استقلال درباره خط خوردن سه تن از بازیکنان استقلال و به وجود آمدن جو قرمز و آبی در تیم ملی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات تعداد بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی از پرسپولیس بیشتر میشود و گاهی تعداد بازیکنان پرسپولیس از استقلال بیشتر است. این مسائل نباید باعث شود ما فراموش کنیم تیم ملی ایران تیم همه مردم کشورمان است. در حال حاضر تیم ملی بیش از هر چیز به این نیاز دارد که بتواند در آرامش و با تمرکز بالا خودش را آماده مسابقات جام جهانی کند. با رنگی کردن تیم ملی و نسبت دادن مسائلی از این دست به کادر فنی فقط انرژی آنها را بیهوده هدر میدهیم تا بخواهند این مسائل را ثابت کنند که اینچنین نیست.

کارگر جم افزود: اگر حتی یک بازیکن از استقلال یا پرسپولیس در اردوی تیم ملی باشد کافیست، فقط مهم این است که همان یک نفر با تمام وجودش به عنوان نماینده این دو باشگاه در تیم ملی خدمت کند. همانطور که گفتم مهمترین چیز این است که تیم ملی در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم این اتفاق برای فوتبال کشورمان رخ بدهد.

کاش ساپینتو این موضوع را زودتر متوجه می شد/ یک استقلالی هم در تیم ملی باشد کافیست/ بازی با اروگوئه خطرناک است

وی همچنین درباره بازی‌های دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال گفت: هر دو تیم قلدر و فیزیکی هستند و بازی با این تیم‌ها از نظر مصدومیت خطرناک است. فقط امیدوارم بازیکنان تیم ملی در این دو مسابقه مصدوم نشوند. وگرنه از نظر تن به تن شدن و رویارویی با دو تیم گردن‌کلفت هر دو بازی خوب است. هرچند که تیم‌های رقیب ایران در گروه مان بیکار ننشسته اند و آنها هم مشغول آماده سازی خودشان هستند.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره شرایط این در بازگشت به لیگ برتر گفت: ما هر چه بگوییم باز هم کادرفنی تیم استقلال بیشتر از ما برای استقلال دل می‌سوزاند. برای این که نتایج این تیم را به نام آن‌ها می‌نویسند. بنابراین بهتر است از استقلال حمایت کنیم و امیدوار باشیم در بازی بعدی مقابل گل گهر با بهترین شرایط به میدان برود. فقط این را می‌توانم بگویم بازی آخر استقلال مقابل نساجی همه ما را امیدوار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    این روزها خبرهایی به گوش میرسد که باشگاههای استقلال و پرسپولیس بدنبال سهم خواهی و حضور بازیکنانشان در تیم ملی هستند. تیم ملی تیم مردم و ارثیه هیچ باشگاهی نیست هربازیکنی شایستگی داشته باشد میتواند در تیم ملی بازی کند حتی اگر در یک تیم انتهای جدولی باشد .
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    خجالت بکش باآفتابه سازی بازی کردیدنامردی گل زدیدفکرمیکنیدفوتبال بازی میکنیداگه راست میگن باگل گهربازی کنیدتواین ۶بازی فقط سپاهان جونداربودکه به اونم باختیدفصل قبل هم حدعقل ۵تابازی باخته بودیدکه دقیقه ۷۰به بعدداورعلکی پنالتی گرفت مساویتون کردهمه دست به دست دادن تابعدازده سال یک جام زوری بهتون دادن بعدش کدوم زمان بودکه هیچ کس ندیده استقلال ازپرسپولیس بیشترباشه بازیکن تیم ملی ازکیفیت بازیکن انتخاب میکنندتیم ملی حطایک استقلالی نداشت ولی حطابدونه باخت رفت جام جهانی بعدفقط یک بازیکن غلامی اومد۲تاگل مفت ازهمون جاازکره خوردیم اگه پست تخصیش نبودشجاع هم پست تخصیش نبودولی شجاع مصدوم نمیشوداونم اتفاقی براش نمیوفتاداون یک باخت هم نمیدادفقط یک بارسرمربی بهش اعتمادکرداونم خراب کرداونای که فکرمیکنندتیم ملی رنگیه نبایدنتیجه میگرفت تیمی که بهترین نتیجه روگرفت نبایدانگولک کنندوقتی کیفیت پرسپولیس بهتره نبایدکسی به تیم ملی تحمیل کردکیفیت پرسپولیس وبازیکناش ولژیونرهای پرسپولیس ثابت کرده که بهترینهای ایران وآسیاهستن وپرسپولیس بهترین تیم ایران است پس نبایدانتظارداشته باشیم که ازتیم بی کیفیت استقلال کسی دعوت
    • اس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      تو اول درست نوشتن رو یاد بگیر بعد!!!اخه بابا مسعود شما دیگه از حق حرف نزنید!توو همین ۶ هفته اگه داوری ۵ امتیاز مارو به ناحق نمیگرفت الان زیر تاج بودید لنگی
  • Taj IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    دمت گرم اقای جم،من افتخار میکنم به داشتن پیشکسوتهایی مثل شما!!هم بحث تیم ملی رو رنگی نکردی هم درست و حساب شده در مورد استقلال و مربیش صحبت کردی!دقیقا سرمربی تیم بیشتر از همه ی ما دلش به حال تیمش میسوزد!کاش بقیه هم یاد بگیرن و فقط حمایت کنن!!زنده باد
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    تیم ملی با همین بازیکنان در حال حذف شدن بود با زحمات آقای اسکوچیچ بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی صعود کرد هیچ تشکری از آقای اسکوچیچ بعمل نیامد الان کی روی نیمکت تیم ملی سرمربیه کسی که با یه مساوی و یا حتی باخت یه عده رو دوششون می گردوندن و دور افتخار می زدن خدای اسکوچیچ با نتایج عالی از جام جهانی بدرقه تون می کنه صبر کنید
  • Ali IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    کاربربه نام اس:؛ تو اصلا نباید حق داشته باشی که حتی یک کلمه کامنت کنی !!دلیل آن هم آن است ازقدیم گفته اند یکسر بشین یکسر برخیز ویا هر گفتی شنیدن دارد ،وقتی تو حتی جرأت این را نداری که گزینه پاسخ کامنتت را فعال کنی تا پاسخ حرفهایت را ببینی و بخوانی پس نوشتن تو یک ظلم به دیگران است .بعد به کاربردیگری گفتی لنگی ،اولین و خالصترین لنگی خودت هستی چرا؟؟؟چون وقتی تو و امثال تو رنگ قهوه ای سوخته ی لنگ را با رنگ قرمز که خون تو وبقیه مردم هست یکی میدانی و میدانیدپس تو یک لنگی خاص و خالص هستی پس به دیگران این نسبت که به خودت تعلق دارد را نچسبان.
    • اس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      اقای لنگی به هر رنگی چون من پاسخ دادم به کامنت پس دیگه گزینه پاسخ روو کامنت من نیس من چیزی رو غیر فعال نکردم!اول یاد بگیر بعد …… کن
  • ایلیا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    اکبر خان کارگر جم از بهترین خط دفاعی تم ملی در طول تاریخ،با اخلاق و با تکنیک و بدون حاشیه،الان هم حرف حق را بیان کردن،خدا سلامتی و طول عمر با عزت برایش آرزومندم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی