ببینید| ایران ۱ - اروگوئه ۰/ خط و نشان پسران کی‌روش با پیروزی برابر تیم پرستاره/ طارمی به یاران سوارس هم رحم نکرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و به برتری رسید.

تیم های ملی ایران و اروگوئه در راستای آماده‌سازی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب در ورزشگاه NV آره نا سنت پولتن اتریش به مصاف هم رفتند. در این دیدار کی روش برای اولین بار بعد از برکناری اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و شاگردانش در مصاف با تیم پرستاره اروگوئه موفق شدند تا به یک پیروزی روحیه بخش برسند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند (۶۳ - امیر عابدزاده)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سید ابوالفضل جلالی (۶۹ - احمد نوراللهی)، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، سامان قدوس (۸۵ - وحید امیری)، علیرضا جهانبخش (‌۶۹ - مهدی طارمی)، مهدی ترابی (۶۹ - علی قلی‌زاده) و سردار آزمون (۶۹ - کریم انصاری‌فرد).

گزارش لحظه به لحظه/ ایران ۰ - ۰ اروگوئه

ترکیب اروگوئه: سرخیو روچت، رونالد آرائوخو (۵ - آگوستین روخل)، دامیان سوارس (۷۲ - گیلرمو وارلا)، سباستین کاسرس، ماتیاس اولیورا (۸۵ - ماتیاس وینیا)، رودریگو بنتانکور، فدریکو والورده، ماتیاس وسینو (۷۲ - جیورجیان ده‌آراسکاتا)، فاکوندو پلیستری (۴۶ - نیکولاس دلا کروس)، داروین نونیس و لوئیس سوارس.

گزارش لحظه به لحظه/ ایران ۰ - ۰ اروگوئه

ورزشگاه: ان وی آرنا

داور: والتر آلتمن

نیمه اول

دقیقه ۱: شوت مهدی ترابی در ثانیه ۳۰ مسابقه در اختیار دروازه‌بان اروگوئه قرار گرفت.

دقیقه ۱۵: شوت از راه دور داروین نونیس با واکنش تماشایی بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۲۱- سامان قدوس با یک دریبل زیبا مدافع اروگوئه را از پیش رو برداشت اما سانتر او به محوطه جریمه با هوشمندی مدافع حریف برگشت داده شد.

دقیقه ۳۶: شوت فنی لوئیس سوارس از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: نونیس با ضربه سر سوارس را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه این مهاجم به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: شوت سنگین والورده با واکنش  عالی بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۶۰: شوت لوئیس سوارس از بین ۵ مدافع ایران به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: تیم ملی ایران در یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد که شوت احسان حاج صفی در اختیار دروازه بان اروگوئه قرار گرفت.

دقیقه ۶۴: مهدی ترابی پس از همکاری خوبی که با سامان قدوس داشت، در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او توسط سرخیو روشه دفع شد. پس از آن ترابی باز هم موقعیت به دست آورد که شوتش به اوت رفت.

دقیقه ۶۶: کرنر خطرناک اروگوئه با ضربه سر بازیکنان این تیم در آستانه ورود به دروازه ایران بود که ابوالفضل جلالی با جاگیری صحیح روی خط دروازه توپ را با ضربه سر دفع کرد.

دقیقه ۷۸: طارمی در میانه میدان یک ضد حمله را پایه گذاری کرد و توپ را در سمت چپ به سامان قدوس رساند پاس توی عمق قدوس در داخل محوطه جریمه اروگوئه به کریم انصاری فر رسید و این مهاجم با یک پاس در عرض دقیقه مهدی طارمی را در موقعیت گل قرار داد و طارمی با یک ضربه فنی گل اول ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۱: اشتباه عجیب امیر عابدزاده در خروج و ضربه چیپ مهاجم اروگوئه به بسیار خطرناک از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی اروگوئه به دیوار دفاعی برخورد کرد و در برگشت شوت خطرناک بازیکنان اروگوئه با دفاع شجاع خلیل زاده دفع شد.


خلاصه بازی ایران – اروگوئه را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • فوتبالی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    ماشالله بیرو
    • جک پیکان IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      تفکرات کیروش درباره فوتبال ایران عوض شده . دیگه اون اتوبوس کنار رفته.. تیم در خط حمله هم برنامه دارد.
    • حنیف IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      ماشاءالله به بچه‌ها ی با غیرت تیم ملی بخصوص شجاع خلیل زاده بدون تعصب عالی بود عالی
    • اشکان IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      میراث در فوتبال یعنی این. اسکوچیچ از تیمی حذف شده در برابر امثال بحرین و عراق! تیمی ساخت که بعنوان تیم اول به جام جهانی صعود کرد. تیمی که یه مربی جدید در یک هفته می‌تونه بدست بگیره و اروگوئه رو ببره. میراث واقعی اینه نه اینکه تیم اسکوچیچ رو بعد از دو سال از رفتن کی روش هنوز میراث کی روش میدونستن!! اونم تیمی ضعیف ، بی روحیه و در شرف حذفی که اسکو از ویلموتس تحویل گرفت!
    • ابوالعجائب IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      عجببببب ! چی شد !؟ میراث !؟ یعنی این بازی میراث بازی برابر کره و الجزایر شماره دو بود!؟ یا نه، این نظم تیمی و بازی تاکتیکی میراث بی نظمی و بی تاکتیکی دوره اسکوچیچ بود!؟ 😄😄
    • مسعود کامنت IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      خداییش من هی میخوام امیدوارانه و با علاقه بازیو نگاه کنم دستشونم درد نکنه بردیم ولی انصافا این اسمش فوتبال نبود . حاج صفی نباید می بود. علیرضا جهانبخش خیلی پر اشتباه بود شانس آوردیم قلی زاده تو نیمه ی دوم یکم حفظ توپ میکرد و بازیو آروم میکرد گردش توپ حفظ توپ مفتضحانه ... نمی دونم امیدوارم بهتر بشیم
    • نیکویی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      تیم ملی بود یا پرسپولیس ؟ گمونم جلالی رو گذاشت هواداراشون اعتراض نکنن بعیده در جام جهانی فیکس باشه
    • م IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      موندم چه اصراری به عابدزاده هست بااون همه اشتباهات که داشته.بیرانوند عالی بوده وهست
    • یاسین IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      در پاسخ اشکان: چرا میراث اسکو تیم سوم الحزایر رو نبرد؟؟؟؟
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      همونطور که قبلا تو همین خبر ورزشی گفته بودم کیروش کاملا تغییر رویه داده. چه از نظر فنی، چه از نظر اخلاقی و چه از نظر رفتاری. دیشب از ابتدا میدون‌داری کردیم و یه لحظه پا پس نکشیدیم. دیشب نه تنها از اروگوئه غول نساختیم بلکه سعی کردیم شاخ بازیکنای میلیون دلاری و خشنشو بشکنیم. دیشب کیروش با تفکر درستی تیمو روونه زمین کرد و توپ و میدونو به اروگوئه نداد. اگه توپ و میدونو به سوارزو بقیه داده بودیم بیچاره بودیم اما خوشبختانه دیدیم که کیروش سر عقل اومده و شجاعانه‌تر از قبل کوچ میکنه. همونقدر که شجاع، کنعانی، بیرو، محرمی، ترابی، طارمی، قدوس و انصاریفر عالی بودن، حاج‌صفی، عزت‌اللهی و آزمون بد بودن. جهانبخشم چنگی به دل نزد. حاج‌صفی، عزت‌اللهی و آزمون در کنار بزرگای تیم ممکنه خوب بازی کنن ولی بدون حضور اونا چیزی برای عرضه ندارن. عابدزاده هم یه توپ خطرناک رو با پاش مهار کرد و تو یه صحنه هم با بیرون اومدن از دروازه نذاشت زحمات بچه‌ها هدر بره. دیشب آمریکا و ولز و انگلیس همه‌شون باختن.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      همونطور که یکی دو ماه پیش گفتم نباید از اینا غول بسازیم، که اگه بسازیم بیچاره‌ایم. بهتون قول میدم حتی میتونیم هر سه تاشونو شکست بدیم البته به شرطی که تو لاک دفاعی نریم و خودمون با دست خودمون توپ و میدونو بهشون ندیم و بگیم بفرمایید به ما حمله کنید!! میگن از تفنگ پر یه نفر میترسه و از تفنگ خالی دو نفر. همونقد که منکنه ما از اونا وحشت داشته باشیم اونا هم منکنه از ما وحشت داشته باشن.  کافیه توپو بهشون بدیم تا هر بلایی خواستن سرمون بیارن و خرس وسطمون کنن. ایراد بازی دفاعی صرف اینه که باعث میشه روحیه کل تیم پایین بیاد و در صورت گل خوردن نتونیم کامبک کنیم. در گذشته با کیروش نتونسته بودیم کامبک کنیم چون انقد چپ و راست بهمون حمله شده بود که نه رمقی برامون باقی نمونده بود و نه امیدی. امیدوارم کیروش به گذشته برنگرده و گذشته چراغ راه آینده‌ بشه براش. دیشب ستاره‌های تیم ما به ترتیب شجاع، کنعانی، بیرو و طارمی بودن. دم شجاع گرم که سه بار سرشو گذاشت جلوی توپ و آخ نگفت.
  • مسعود IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    چقدر بازیکنا پراشتباه بودند . حاج صفی به غیر از پاس تو درش خوب نبود. جهانبخش چقدر پاس اشتباه میداد ؟! چرا قلی زاده نبود؟!
    • اسکو CH ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      اصلا اسکوچیچ در حد و اندازه نیمکت ایران نیست همان خونه به خونه زیاده براش البته در مقایسه با کی‌روش این تیم تیم خود کی‌روشه که یک مدت اجاره داد به ویلموث و اسکو که جلو‌ تیم سوم الجزایر آنقدر سر در گم و بی برنامه بازی کنه
    • سعید موسوی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      بچه ها نتیجه خوبی گرفتن امیدوارم تیم ملی بهت همراه کارلوس کیروش کم کم به هماهنگی بهتر هم برسند و در جام جهانی موفق باشند اما دوست عزیز شما به نکته خوبی اشاره کردی این که در هنگام صاحب توپ بودن حریف دوندگی و جنگندگی جهانبخش خوب است به کنار اما راستی راستی هنگام صاحب توپ بودن جهانبخش صعیفه و تعداد پاس های اشتباهش خیلی زیاد اصلا باورکردنی نیست نه تو سانتر توپ پاسکاری ث تصمیم گیری خیلی خیلی افت کرده و دقیقا حاج صفی هم همینطور این دو خیلی پاس اشتباه دادن ... سعیدعزت الهی هم تو بعضی از صحنه ها خیلی بی تفاوت و کند و سنگین بود .. نتیجه خوب بود .. به امید پیشرفت و موفقیت تیم انشالله.
  • امیر CH ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    بدترین بازیکن حاج صفی و جهان بخش که از ده تا نود پانزده تا لو دادن .جهانبخش فقط بیست دقیقه آخر حاج صفی حتی یک دقیقه بازی هم زیاده اصلا در حد تیم ملی نیست .کنعانی و شجاع هم متوسط چون در بازیسازی ضعیف هستند.مجید حسینی و پور علی کنجی اگر رو فرم باشند بهتر هستند البته کنعانی اگر تمرکز بیشتر داشته باشه قابل پیشرفته.بیرو‌ کلاس جهانی .قدوس مثبت در خدمت تیم .ترابی خوب در حد عالی هم در دفاع هم حمله .محرمی عالی و دونده . ابوالفضل جلالی متوسط خوب که جای پیشرفت داره .آزمون افت زیادی داشته در این چند ماهه موارد حاشیه ای تمرکزش را گرفته .مشکلات دادگاه روسیه ورود به رابطه جدید
  • حسین یاری CH ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    جانم مربی با کلاس جانم کی‌روش .دو زازیای پا منقلی وطنی که همش حمله میکنید .از بخل و حسادت
  • رضایی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    آفرین به سرخ های تیم ملی ، شجاع ، کنعانی ، بیرو ، ترابی
  • شهرام IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    عالی بود
  • سیروس US ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    من دیگه حرفی ندارم! :)
  • حمیدرضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    از باخت به تیم ناقص الجزایر تا برد تیم کامل اروگوئه. حالا فرق کی‌روش رو با اسکوچیچ فهمیدین؟
    • کامی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      مطمئن باش الجزایر خیلی قویتر از اوروگوئه س، اگه الجزایر با اوروگوئه بازی می‌کرد راحت سه تا میزد، اسکوچیچ خیلی سرتر از کی روشه، مطمئن باش با این تیم تو جام جهانی گل بارون میشیم با کی روش
  • سید علی پسند IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    اینم کار عالی کیروش. موندم حالا امثال قاسمپور و مجید ماشین حساب چی میگن
  • Wien AT ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    اینه کیروش، فقط مخالفانش نگویند که این تیم اسکوچیچه، چون همین تیم با مربیگری اسکوچیچ را جلو تیم دوم الجزایر یا جلو کره جنوبی دیدیم، وجود کیروش به بازیکنها انگیزه زیادی داده،انصافا اگه اسکوچیچ مربی بود،قطعا این مسابقه را فاجعه بار،باخته بودیم.
  • فرهنگ IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    خوب بودیم، اما گزارشگر هنوز توو ۲۰۱۸ مونده بودو می گفت ده نفره دفاع می کنیم و بازی دفاعی. البته اواخر با بازی زیبای تیم ملی تسلیم شد و خودشو جمعو جور کردو درست گزارش کرد.😄
  • هادی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    بسووووووووووز پلانکو دلالوویچ
    • شمسعلی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      والا چیزی که مشخصه داغی برانکو رو دل هواداران کیسه گذاشته که با باخت عمان هم احساس میکنن از سرورشون پرسپولیس کبیر جلو افتادن🤪🤣🤣
  • مکال IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    چقد تیم با روحیه و جنگنده بود با اینکه اولین بازی تیم جلو تیمی قدرتمند بود که با وجود آنها کلمبیا و پرو هم نتونستند بیان جام جهانی
  • مارادونا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    صعود میکنیم انشالله
  • تیم ملی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    ماشاالله کی‌روش و بروبچ های تیم ملی تفاوت کی‌روش و اسکوچیچ تو این بازی کاملا معلوم شد
  • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    سلام لطفا بنویس پسران ایران
  • ع م IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    باز هم میگم کاش از اول کی روش نرفته بود. سه سال و نیم تیمو در اختیار نداشت. واقعاً زمان کمی باقی مونده. کارهای زیادی روی این تیم نمیتونه در این زمان کم انجام بده. شایسته بود یک بازوبند مشکی هم به بازو می بستن گرچه میدونیم بهشون اجازه این کارو نمیدادن.
    • سیروس US ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      اگر این سه سال و نیم هم تیم دست کی روش بود الان یک تیم کامل در تمام خطوط داشتیم! با اخراج کی روش فوتبال ما را از این پیشرفت محروم کردند، آخرش هم فهمیدند که چه غلطی کرده اند! مهم نیست که بازیکنان تیم ملی بازوبند سیاه نداشتند، مهم این استکه همه میدانند این بچه ها برای ایران، ایران ما میجنگند!
  • سعید محمدی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    تسلیت به مافیای کثیف دلالی. بازگشت کیروش=بازگشت افتخار و اقتدار به تیم ملی #سکته
  • eeman IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    تفاوت کیروش و اسکوچیچ دقیقا امروز معلوم شد،من آدم احساسی نیستم و میدونم که یه برد توی بازی دوستانه ملاک نیست همونطور که باخت نمیتونه معیار باشه ولی چیزی مهمه و بشدت دیده میشد تیم بودن تیم بود و تقسیم وظائف،اتحاد و یه مربی که بازیکنها براش هر کاری میکنن
  • مهدی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    هرکی دیگه فوتبال حالیش باشه وبفهمه متوجه فرق فاحش کلاس فوتبال کیروش بامربیه سفارشی ومیفهمه...خوشحالم ک برگشتی ریییس CQ
  • ایرانی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    مجری برنامه فوتبال برتر یه کلام نگفت بچه ها خوب بازی کردن، هیچ ری اکشنی نشون نداد، مثل اینکه توقع نداشت تیم ملی در برابر اروگوئه به این خوبی بازی کنه و ببره، بردِ تیم ملی را فقط گذاشت به حساب طارمی، انگار مثلاً یه تیم معمولیه آسیایی را بردیم، درسته خیلی نباید برای این برد جوگیر بشیم چون راه زیادی برای پیشرفت و پخته شدن هر چه بیشتر فوتبالمان در پیش داریم ولی وقتی بزرگترین بردِ تاریخ فوتبال ایران در برابر یک تیم واقعاً قدرتمند و بزرگ رقم خورده این برخوردِ تا این حد سرد و یخ، خیلی بد بود، سکوتش از روی چی بود نمیدونم!!!
    • عرفان DE ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      دقیقا
  • احمد GB ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    كيروش بازم خودش را ثابت كرد تيم چهارم جام جهاني ٢٠١٠ و بعد از برزيل و ارژانتين پرافتخارترين تيم امريكاي جنوبي را برد و هرچي بيرانوند خوب عمل كرد عابد زاده نشون داد قابل اعتماد نيست و تيمي را برد كه تو ٧ تا بازي فقط يك مساوي داشته
    • ... US ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      به هر حال، تو بازی دوستانه باید یه گلر دیگه رو آزمایش میکرد. همه میدونیم که علیرضا انتخاب اول هست. احتمالا حسینی‌ رو تو بازی بعد امتحان کنه. علیرضا واقعا میخواد در برابر بهترین بازیکنای دنیا عرض اندام کنه، همین الان پر از اعتماد به نفسه.
  • سجاد غریب IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    عالی بود بچه ها به این تیم شخصیت دوباره تزریق شده کاملا مشخصه
  • عرفان IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    عجب تیمی!!!
  • کارلوس بزرگ IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    شجاع و کنعانی ممکنه دفاع خوبی نباشن اما خوبیشون اینه که درست جایی می ایستن که وقتی توپ به سمت دروازه شلیک میشه میخوره به اینا توی گل نمیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هشدار به استعمارانگلیس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    کیروش چک اول رو به موقع زد هرچند دستش رو به این راحتی رو نمیکنه
  • علیرضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    هر چقدر که بازی قشنگ بود ، گزارش گزارشگر افتضاح بود ... نمیدونم کی هستن اینا .... دو ریال گزارش کردنش نمیارزه .... اه اه اه .....
    • سعید موسویان فرد IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      واقعا گل گفتی این شده یه معذل بارها بخاطر گزارشگر بد قید دیدن خیلی بازی های مهم و زدم واقعا غیر قابل تحمل هستن خدا روشکر اون عباس قانع رفت اون که دیگه شکنجه روح و روان بود
  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    اگر منتقدین بزارن و گیر به بازی دفاعی و ضد حمله کیروش ندن، شاید بتونیم از گروه صعود کنیم.
  • رضا ‌ IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    دوباره بگین کیروش بد است شک نکنید سرگروه بالا میرویم
  • ناصر IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    لعنت براین تیم ملی وبازیکنهای نامردمی
    • سیروس US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      حرف غلطی بود آقا ناصر! همه ما میدانیم که این بازیکنان عضوی از خانواده ایران هستند و در همه غم های ما شریکند! آنها بوقت خودش انجام وظیفه خواهند کرد و در حال حاضر وظیفه آنها رساندن صدای مردم ایران به مهم ترین بلندگوی فوتبال در جهان است! اگر هرکدام از ما بوظیفه خودش درست عمل کند همه چیز درست خواهد شد!
    • تیم ملی پرسپولیس: IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      کل تیم پرسپولیسی بودن: بیرانوند، عابدزاده، کنعانی‌، شجاع، محرمی، نوراللهی، امیری، طارمی، ترابی و انصاریفرد. آزمون و عزت‌اللهی واقعا افتضاح بودن. حسینی و حردانی کیسه‌کش رو نگهدارید و این دو به دردنخور رو به سمت در خروج بفرستین. پاس طلایی انصاریفر نشون داد که او هنوز میشه روش حساب کرد.
  • ۱ IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    طارمی واقعا به مهاجمی شش دانگ بدل شده
  • ع م IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    این مدت در حق قدوس ظلم شد. اسکوچیچ توانایی مدیریت امثال قدوس و انصاریفرد رو نداشت. خوشحالم در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نیست.
  • مهدی GB ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    سه امتیاز از نون شب واجب تر بود
  • آریا NL ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    کی روش تیم چغر و بدنی درست کرده که به هیچ تیمی باج نمیده
  • چ IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    جالبه اسکوچیچ با اینکه بیش از دو دهه در فوتبال ایران بوده اندازه کی روش فوتبال ایرانو نمیشناسه و این نشان از هوش بالای کی روش است
  • ستاره سرخ ایران US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    ستاره تیم ایران به ترتیب کنعانی ، شجاع و علی بیرو بودن
  • دکتر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    ماشالله کی روش و تاج
  • ........ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    دمتون گرم
  • جواد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    ای ولله به بیرانوند ترابی مخصوصا شجاع کنعانی محرمی طارمی ونمیدونم احسان حاج صفی توتیم چی میخاست !!؟؟؟اینهمه ستاره،درود برغیرت پرسپولیسی ها
  • امید IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    بازی دوستانه وقت کشی میکردن
  • سهیل IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    بازگشت شخصیت به فوتبال ایران ، دوباره تیم ایران قابل احترام شد
  • .. IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    حاج صفی و عزت الهی بخاطر نداشتن باشگاه خیلی زود خسته شدند و بسیار نا آماده بودند ولی بازگشت امیری خبری خوب است
  • جواد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بورد عالی بود ولی حس حال خوشی نداریم این روزها نمی‌دونم کی و کجا چه وقت از دست این زندگی های کسل گرونی شدید راحت میشیم بخدا خسته شدیم😶
  • جواد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بورد عالی بود ولی حس حال خوشی نداریم این روزها نمی‌دونم کی و کجا چه وقت از دست این زندگی های کسل گرونی شدید راحت میشیم بخدا خسته شدیم😶
  • جواد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بورد عالی بود ولی حس حال خوشی نداریم این روزها نمی‌دونم کی و کجا چه وقت از دست این زندگی های کسل گرونی شدید راحت میشیم بخدا خسته شدیم😶
  • جواد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بورد عالی بود ولی حس حال خوشی نداریم این روزها نمی‌دونم کی و کجا چه وقت از دست این زندگی های کسل گرونی شدید راحت میشیم بخدا خسته شدیم😶
  • جواد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بورد عالی بود ولی حس حال خوشی نداریم این روزها نمی‌دونم کی و کجا چه وقت از دست این زندگی های کسل گرونی شدید راحت میشیم بخدا خسته شدیم😶
  • جعفری IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    حاج صفی و مخصوصا جهانبخش باید فقط نیمکت نشین باشند
  • حسین سرور CH ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    یکم نکته ریز را متوجه شدید؟ علت مخالفت سردار با تغییر سرمربی ؟ کی‌روش به دفاع مستحکم اهمیت میده مخصوصا تو تیمهای بزرگ و با یک فوروارد بازی می‌کنه که باید از بین طارمی گلزن و موقعیت ساز و سردار که رو فرم نیست یکی را انتخاب کنه .
  • مافیای فرقون ساز IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    البته که اروگوئه موقعیت بیشتری داشت و درصد مالکیت و تعداد حملش بیشتر بود و تیم ایران هم امشب یه مقدار خوش شانس بود.ولی دیگه مثل دوران قبلی کیروش نود دقیقه دفاع نکردن.
  • ارش NL ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    برام خیلی جالبه تیمی که از سر شانس توی یه بازی تدارکاتی حداقل باید هشت گل میخورد یک به هیچ برنده میشه و متاسفانه عده ای میان این وسط به به و چه چه راه میندازن و از کی‌روش تعریف و تمجید میکنن در حالی ضعف تیم رو ندیدن و متوجه نشدن همین مربی چندین بازیکن رو که واقعا دلیل بودنشون توی تیم ملی رو نمیشه فهمید حاج صفی که باور کنید باید در لیگ دسته دو بازی کنه میاد تقریبا فیکس بازی میکنه بازیکنان اروگوئه از سر اشتباه توپ ها رو خراب میکنن و روز خوب بیرانوند باعث شد تیم ایران حداقل چهار گل نخوره و تنها تو نیمه اول یه حرکت خوب داشتن اونم نصفه نیمه دوم هم همون یه حرکت که تبدیل به گل شد به هر حال به رسم ادب و از سر تعصب فقط میتونم بگم دم بچه ها گرم آقای کی‌روش موفق باشی و آقای تاج وای به حالت فقط
  • ارش NL ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    برام خیلی جالبه تیمی که از سر شانس توی یه بازی تدارکاتی حداقل باید هشت گل میخورد یک به هیچ برنده میشه و متاسفانه عده ای میان این وسط به به و چه چه راه میندازن و از کی‌روش تعریف و تمجید میکنن در حالی ضعف تیم رو ندیدن و متوجه نشدن همین مربی چندین بازیکن رو که واقعا دلیل بودنشون توی تیم ملی رو نمیشه فهمید حاج صفی که باور کنید باید در لیگ دسته دو بازی کنه میاد تقریبا فیکس بازی میکنه بازیکنان اروگوئه از سر اشتباه توپ ها رو خراب میکنن و روز خوب بیرانوند باعث شد تیم ایران حداقل چهار گل نخوره و تنها تو نیمه اول یه حرکت خوب داشتن اونم نصفه نیمه دوم هم همون یه حرکت که تبدیل به گل شد به هر حال به رسم ادب و از سر تعصب فقط میتونم بگم دم بچه ها گرم آقای کی‌روش موفق باشی و آقای تاج وای به حالت فقط
  • دریا دار DE ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بعد از سه سال از تیم ملی فوتبال و شخصیت دیدیم. تسلیت به دلالان بی غیرت وطن.
  • عیسی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    سردار آزمون نباید تو ترکیب باشه ، فقط طارمی و انصاری فرد
  • فربد US ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تا حالا سابقه نداشته که طارمی یک موقعیت گل در کل بازی داشته باشه و همون و تبدیل به گل کنه، در ضمن انصاری‌فرد تو افساید بود. شانس آوردیم اما جلو انگلیسی از این خبرا نیست، ایران کمتر از سه گل تو بازی اول نمیخوره!
  • ... IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    سی و شش در صد مالکیت در مقابل شصت و چهار درصد ، بیست موقعیت صد درصد در مقابل دو موقعیت ، این دیگه نهایت زور تیم ملی بود فقط ببینید تفاوتو ، اگه سه تا دروازه خالی یا دو سه تا از تک به تکهاشون یا ضربه سر بازیکن اروگوعه یا اینهمه موقعیت گل میشد الان باید با خفت اتریشو ترک میکردیم، البته از قبل بهتر و نترس تر بودن و هرزگاهی واسه پرس میرفتن ولی دوندگی پایین بود ، البته ربطی به کیروش و اسکوچیچ نداره ، با اینهمه لژیونر و بازیکنان خوب در بالاترین سطح ملی اینهمه تفاوت هست ، خدا کنه انگلیس هم همینطور توپهاش گل نشه ، البته مجددا میگم اینها ربطی به مربی نداره بلکه ساختار فوتبالمون اینه
  • علی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تو که اطلاعی از قوانین ورزش و اتفاقات قبل و حین بازی نداری درست نیست این بی ادبی رو بکنی. اولا مثلا دنبال این بودی تیم ملی مچ بند سیاه بپوشه!؟ تو نمی دونی اجازش رو ندادن دوما طارمی که گل زد خوشحالی نکرد با اینکه گلی بسیار مهم در تاریخ فوتبال ایران بود.و حتی بچه هام خوشحالی نکردن همگی حلقه زدن در کنار سر مربی شون.ولی صداسیما نشون نداد (دیگه گلی به این مهمی رو انگار به بوتان زده باشن نشون دادن اروگوئه ای ها فکر کرد دارن ایرانیا تحقیرشون می کنن! برای همین بعدش خیلی عصبی بودن و هی خطا از عمد می کردن) لباس کندن یا بالا اوردن مثلا زیر عکس مهساامینی بود فقط باعث می شد مشکل انظباتی برای بازیکن پیش بیاد و چون فیفا دی ها هم معمولا خود کمیته انظباتی فیفا هم بررسی می کنه ممکن بود اون بازیکن سه جلسه محروم بکنه یعنی بازی سنگالی, روسیه اگر قبول کنه زودتر با ایران بازی کنه یا یه تیم دیگه احتمالا اماراته یا عمان و بازی با انگلیس در جام جهانی رو از دست می داد! سال56 در بهبوهه ی اعتراضات, تیم ملی رفت جام جهانی, زمان شاه بود ولی الان کسی به تیم ملی می گه چه عوضیایی بودن تیم شاه رفت جام جهانی!؟
  • ایران سر بلند IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    خواهشن تیم ملی رنگی نکینید این بهتر بود اون بهتر بود زمان اسکویچ رنگی بود تیم خوب بازی نمی کرد تیم ملی دیروز خوب بازی کرد تمام نفرات خوبون بودن کری خوانی برای بازی لیگ نه تیم ملی جانم فدای ایران
  • . IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    من هنوز موندم چرا طارمی نیمکت نشین بود یعنی کیروش فک میکرد ازمون و جهان بخش بهتر از طارمین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی