پسر اسکوچیچ، پسر کی‌روش شد/ ورق برای ستاره تیم ملی برگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی مقابل اروگوئه نه تنها اجازه خودنمایی به نونیس و والورده را نداد بلکه در فاز تهاجمی نیز یکی از برترین‌های میدان بود.

تیم ملی ایران در یک بازی دوستانه موفق شد تیم ملی اروگوئه را با همه بزرگانش شکست دهد. هرچند تک گل این دیدار تدارکاتی را مهدی طارمی به ثمر رساند اما به گواه اغلب کارشناسان، صادق محرمی بهترین بازیکن ایران در این مصاف دوستانه بود.

پسر دراگان اسکوچیچ (لقب صادق محرمی!) در این دیدار به دلیل مشکلات ویزای رامین رضاییان برای سفر به اتریش و ... در ترکیب اصلی تیم ایران قرار گرفت و استثنایی کار کرد.

صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی نه تنها اجازه خودنمایی به نونیس و والورده را نداد بلکه در فاز تهاجمی نیز یکی از برترین‌های میدان بود.

به نظر می‌رسد با این عملکرد فوق العاده، پسر اسکوچیچ تبدیل به پسر کی‌روش هم شده  و در جام جهانی از شانس بالایی برای فیکس شدن برخوردار باشد. این در حالی است که پیش از این تصور می‌شد با حضور کی‌روش جایگاه محرمی تضعیف شده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    چقدر اسکوچیچ بیچاره رو بخاطر همین محرمی کوبیدن!!!
  • مهران IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    انصافا محرمیو با هیچکسی قیاس نکنید تو سمت راست ، قلیزاده هم تو چند دقیقه که اومد زمین عالی بود ولی ایکاش جهانبخش برگرده سمت چپ قلی زاده از اول سمت راست باشه چون اونم با اینکه به چشم نیومد ولی دو سه تا حرکت تکنیکی عالی داشت ترابی با اینکه خوب بود ولی موقعیت گلو خراب کرد
  • امیر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    کیروش مربی حرفه ای هست بازیکنی که توی یکی از تیم های خوب اروپا(دینامو زاگرب) بازی می کنه رو نیمکت نشین بازیکنی که دوران حرفه ای فوتبالش رو قطر بوده نمی کنه
  • حسن CA ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    اگر از این به بعد یک نفر اسم اسکوچیچ ا بیاره باید بهش فحش داد انگا رااسکوچیچ امام بوده
    • آرمین. IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      ببخشید حواسمون نبود باید از جنابعالی اجازه بگیریم واسه اظهار نظر !! چشم دیگه اسمشو نمیاریم که قهر نکنی و مشقاتو بنویسی بچه سال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی