نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تحلیل عجیب جلال چراغپور از بازی ایران و اروگوئه و حمله به کی‌روش/ هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشتیم؛ ماله‌کشی نکنیم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی‌روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل اروگوئه در دیداری تدارکاتی بار دیگر بازگشت کارلوس کی‌روش را بابت نتیجه‌ای که حاصل شد پر رنگ جلوه داد تا هواداران این تیم را امیدوار به گرفتن نتیجه در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل انگلیس، آمریکا و ولز کند. جلال چراغپور پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان را تحلیل کرد تا نحوه بازگشت کارلوس کی‌روش و استراتژی‌های مختلف این تیم برای رسیدن به این پیروزی را تشریح کند. چراغپور به بررسی بازی‌های دوستانه رقیبان ایران نیز پرداخت و روند آماده سازی ملی‌پوشان را مورد ارزیابی قرار داد.

باید اساسی تحلیل کرد نه گزارشگری!

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بررسی برد یک بر صفر مقابل اروگوئه را بسیار پیچیده توصیف کرد که نیاز به نگاه همه جانبه با استراتژی فردی کارلوس کی‌روش و سپس تیم ملی ایران و در نهایت فدراسیون فوتبال و هواداران فوتبال دارد. او در این باره گفت: دو شکل متفاوت درباره این موضوع می‌توان را نظاره کرد. نگاه اول بنیادین و اساسی است. نگاه دوم نیز اتفاقات درون هر مسابقه هست؛ یعنی حوادث هر بازی نتیجه آن را تعیین می‌کند. قصد دوباره گویی درباره نحوه برگزاری دیدار را ندارم و نمی‌خواهم گزارش مسابقه بدهم بلکه بخش بسیار تأثیرگذار این دیدار مربوط به اساس و بنیان ماجراست.

ماله کشی نکنیم!

کارشناس فوتبال ایران افزود: در شبی که بازی‌های بزرگی در سراسر جهان برگزار شد تیم ملی توانست نتیجه قابل توجهی بگیرد. من فکر می‌کنم تیم ملی ایران نه تنها باید بازی خودش را تحلیل کند بلکه باید باخت انگلیس مقابل ایتالیایی که به جام جهانی ۲۰۲۲ نرسیده است را نیز آنالیز کند.

وی درباره تأثیر این نتیجه در افزایش توجه هواداران تیم ملی ایران تاکید کرد: سوال اصلی اینجاست ما می‌خواهیم برای جام جهانی قطر بازی تدارکاتی برگزار کنیم تا از فضای نتیجه‌گیری آن بهره‌وری فردی کنیم و ماله کشی بابت تمام اتفاقات گذشته انجام دهیم یا دوای درد تیم ملی را پیدا کنیم. مهم این است در جام جهانی قطر موفق شویم. اینکه ببریم یا ببازیم اصلا اهمیت ندارد. باید پیشرفت تیم را در نظر گرفت.

تحلیل عجیب جلال چراغپور از بازی ایران و اروگوئه و حمله به کی روش/ هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشتیم؛ ماله کشی نکنیم!

باشگاه‌ها هیچ کاره‌اند

چراغپور درباره عدم نتیجه‌گیری این تیم او سه سال در تیم ملی نیست آن وقت چطور پس از بازگشت او تنها پس از ۱۳ روز او را صاحب و مالک تیم ملی ایران می‌دانیم. ما اصلا دنبال استراتژی برای آماده سازی تیم ملی ایران نیستیم.

او تصریح کرد: وقتی می‌بینیم تیم ملی ایران در نبود سه ساله کی‌روش هیچ تغییر تاکتیکی ندارد یعنی باشگاه‌های ما در تولید علم فوتبالی بر اساس فیزیک بازیکنان و توانایی‌های فردی در غالب یک تیم کاملا بیکار بوده‌اند. دلیلش هم واضح است چون تیم ملی بدون هیچ گونه تغییری بازی کرد. سوال بسیار مهم این است آیا تمام اسلحه و گلوله‌های تیم ملی ایران در همین بازی با اروگوئه شلیک شد یا او هم کمی چشم‌پوشی فارغ از نتیجه کرده بود تا دست خودش را رو نکند.

سه پلان با کی‌روش

چراغپور از تغییر ماهیت فوتبال با مجوز پنج تعویض در هر بازی صحبت کرد و در این باره گفت: تیم‌ها با پنج تعویض نه تنها به دو پلان بلکه باید سه استراتژی متفاوت برای دقایق مختلف زمین داشته باشند. وقتی دو تا سه تعویض همزمان انجام شود نشان دهنده تغییر تاکتیک و استراتژی یک تیم برای بازی بهتر است. کی‌روش هم نشان داد می‌خواهد از انواع مختلف پلان‌های فوتبالی با ابزاری که دارد استفاده کند. ما هر سه پلان را داشتیم. تغییر ریتم بازی زمانی اتفاق افتاد که انصاریفرد و طارمی و قلی‌زاده با هم وارد زمین شدند. این نشانه خوبی است اما فلسفه کی‌روش نکته مهم ماجرا هم هست.

تفکر کاملا قدیمی کی‌روش!

وی به انتقاد از عدم تغییر دیدگاه فنی سرمربی پرتغالی ملی‌پوشان پرداخت. او در این باره اظهار نظر کرد: شباهت، شکل، استراتژی، نقشه و پویایی بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم. اگر کسی سه سال تلویزیون را روشن نکرده بود و فقط بازی دیشب را می‌دید متوجه نمی‌شد که چه فعل و انفعالاتی رخ داده است. تفکر کی‌روش کاملا همان روش قدیمی بود. تیمی که دفاع قوی با کشیدن بازی به عقب دارد و در حمله نیز ضد حمله و حمله سریع را در برنامه‌ریزی خودش دارد.

تحلیل عجیب جلال چراغپور از بازی ایران و اروگوئه و حمله به کی روش/ هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشتیم؛ ماله کشی نکنیم!

گل زدن‌های پنج ثانیه‌ای!

چراغپور افزود: تیم ملی همیشه با کی‌روش حملات پنج ثانیه‌ای انجام می‌دهد و سپس عقب نشینی می‌کند. این فلسفه برای تیم‌هایی که خودشان هم نمی‌گذارند حریف حمله سرعتی داشته باشد جالب نیست و احتمالا ما را به بن بست بکشاند.

مربی فوتبال باشگاهی کشور به انتقاد از تصمیمات فنی کی‌روش پرداخت و گفت: از روشی که ۱۰ سال پیش اجرا می‌کرد همچنان استفاده می‌کند. این روش در فوتبال روز دنیا که بازی در عقب است فاجعه است.

انگلیس سخت گل زد

چراغپور سپس به ۸ آنالیز بازی حریف قدرتمند ایران در گروه B جام جهانی قطر که انگلیس است و دیشب مقابل ایتالیا بازی کرد پرداخت و این تیم را بسیار توانمند دانست و گفت: من بازی انگلیس و ایتالیا را دیدم. آنها خیلی سخت گل می‌زنند. انگلیس بر عکس برزیل بازی می‌کند که راحت گلزنی می‌کنند. البته همین تیمی که سخت گل می‌زند سه بار دروازه‌بان ایتالیا را وادار به مهارهای نجات بخش کرد. آنها در باز پس‌گیری توپ مقابل ایتالیا هم مشکل داشتند اما فراموش نکنیم ایتالیا با ایران قابل مقایسه نیست.

شبیه سازی آمریکا اشتباه بود

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی تدارکاتی آمریکا و ژاپن نیز اظهار نظر کرد و گفت: بازی آمریکا و ژاپن در دو نیمه متفاوت قابلیت بررسی دارد. آمریکا در نیمه اول حفره بزرگی در مرکز دفاعی داشت تیم ملی ایران با اینها می‌تواند بازی کند اما با بازیکنان ریز نقش مشکل خواهد داشت. بازیکنان سرعتی ژاپن مشکلاتی را برای آمریکا ایجاد کردند. دفاع ژاپن نیز خیلی کم به کناره‌ها می‌رفت و اجازه فرصت نمایی به مهاجمان آمریکا نمی‌دادند. من نمی‌دانم چرا آنها با آمریکا بازی کردند چون هیچ چیز فنی و آیتم‌های فیزیکی فوتبال آنها به ما نمی‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • اشکان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اتفاقاً سیستم خوبیه چون به هر حال فلسفه داره و مقابل تیمهای بزرگ یا کم گل میخوره یا مثل دیشب می‌بره ولی مشکل خیلی بزرگی داره تیم همیشه دفاع میکنه و این مقابل تیمهای ضعیفتر خوب نیس و منجر به نتیجه دلخواه نمیشه
    • حنیف IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      انشاءالله خداوند همه مریض ها رو شفا بده... جناب چراغ خاموش!!! تیم ملی باید چکار دیگری جلوی این تیم پرستاره انجام میداد که شما خوشحال باشی و انتقاد نکنی من در عجب چرا تیم های بزرگ دنیا در کادر خودشون از شما دعوت نمیکنن!؟
    • ابرام US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      حا ل و روز خوشی ندارنداین چراغعلی پور های وطنی تنگ نظر و بی دست و پا که حتی یک تیم دسته سومی را هم در عمل قادر به اداره کردنش نیستند اما : افاده ها طبق طبق ....سگ ها به دورش وق و وق ================================================================================================= (خاقانی) آن کسان که طریق تو می‌روند.... زاغند و زاغ را روش کبک آرزوست ================================================================================================= گیرم که مارچوبه کند تن به شکل مار....کو زهر بهر دشمن و کو مهره بهر دوست
  • علی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تو بازی با اروگوئه، تیم ملی خیلی شانس آورد که حداقل 3 تا 4 تا گل نخورد. اگر مهاجم های اروگوئه کمی دقت می کردن می تونستن چندتا از اون تک به تک ها رو گل کنن. خودمون رو گول نزنیم. سیستم دفاعی تیم فاجعه بود.
  • فرهنگ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آقای چراغپور، این دفعه خراب کردی. چطور هیچ تغییری ندیدی!؟۳
  • سعیدمیر IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    خخخ خداوکیلی اگه ایناکارشناس فوتبال هستن من پرفسورودانمشندفوتبال بایدباشم ببین چقدفوتبال لیگ مابدبخت وزلیل شده که کسی مثل این بایدبشه کارشناس فوتبال وتعجب دومم ازرسانه های پرزحمت وپرتلاش ورزشی هست که چرامیرن سراغ هرکسی واسم کارشناس رومیزارن روشون برام عجیبه نمیدونم واقعاشایدم این فکرمیکنه که مردم توچندقرن قبلی هستن زمان ساده لوحی یعنی ازاول حرفاش تااخرش هرکاری کردم که یه کلمه ازش روخوشبینانه ترین حالت قراربدم که یه کلمه حداقل درست ومفیدباشه بخدانشدوببین لعنت برکسی که براساس وجدانش حرفش رونزنه یابراساس کینه یامخالف اون طرف مقابل باشه چه هردلیلی باشه واسه همین بیای حرف الکی بزنی کیروش چندهفته هم نیست دوباره هدایت تیم ملی روگرفته بعدباتیمی قدرتمندی مثل اروگوئه بازی کرده که اززمیین تااسمون فرق داره وقابل مقایسه نیست بعدبیای انتقادکنی مثلاانتظاری بیشترازاین روداری چکارکنه مثل بازی کارتونی سوباسا باشه به قران سی سالمه درطول این ۱۸سالش که پای فوتبال وبحثش بودم بدترین حرفای بی اساس وبی ربطی که صفرتاصددیدم وشنیدم این مصاحبه بوده بااین واقعابایدتاسف خوردبخدااونم چی بازی خوبی روهم ارائه داد
    • ناصر طرقی AU ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      آخه چه کسی به حرفای چراغپور گوش میکنه اینها از غصه دارند دق میکنند همانند میثاقی و احمدی حداقل از خیابانی یاد بگیرید مردانه حرفشو زد.
  • امیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    ماله کش حقیر در برابر کیروش کبیر
  • کاف IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    فرگوسن های وطنی متوهم
  • Mohammad IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    برو دنبال به کار آبرومند بنده خدا آخه تو چطور میخوای از کی‌روش ایراد بگیری ؟؟!! تیمی مثل اروگوئه رو برده چی میگی تو ؟؟!!!
  • Wien AT ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تحلیل آبدوغ خیاری ،یعنی همین،جالبه منتقدین کیروش را که نگاه میکنی،میفهمی که طرف یک تیم دسته سومی را بدستش نمیدن،از انتقاد کردن را هم فقط اینرا یاد گرفتن که حرکات تاکتیکی و تواناییهای تیم ایران را نمیبینند یا آنها را شانسی میدونند،اما تیمهای خارجی و اروپایی را در حد کهکشانی بالا میبرند، هر وقت هم تیم ملی جلو یک تیم خوب دنیا،نتیجه خوبی میگیره،میگن فلان تیم، مثل سابق نیست و الان در وضعیت بدی قرار داره یا اینکه بازیکنهای اصلی خودش را،نداشته، نمیخواهند قبول کنند،کیروش تیم را بهتر کرده،حضورش روی خود بازیکنها تاثیر مثبت داشته، قول میدم اگه تیم ملی از گروهش صعود هم کنه،بازهم این منتقدین ایراد میگیرند و مثلا میگن چرا نتوستیم بین چهار تیم اول باشیم، چرا فقط با یک گل، فلان تیم را شکست دادیم؟چرا دروازه تیم انگلیس را سوراخ سوراخ نکردیم،خلاصه اینکه اینجور افراد عوض نمیشن و فقط دشمنی با کیروش و تیم ملی را ملاک خودشون قرار میدن.
  • حسن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    این آقا اول سعی میکنه بگه من خیلی کارشناسم و هر کس حرفهای من رو قبول نمی کنه سواد فوتبال نداره و بعدش شروع به غرض ورزی در خصوص سرمربی تیم ملی میکنه! آقای چراغ پور شما کارشناسی نکردید و اصلا تحلیلی انجام ندادید، تنها سعی کردید با کلی گویی بازی تیم ملی رو زیر سوال ببرید! امثال شما و ذوالفقارنسب و حاج رضایی و ... تنها زمانی که پای تخریب کیروش و اصولا هر سرمربی که از بالا بهتون دستور حذفش داده میشه در قامت کارشناس در رسانه ها ظاهر میشود و بعد از اینکه به نتیجه ی مد نظرتون رسیدید محو می شوید تا فراخوان دوباره برای تخریب و ترور شخصیت نفر بعدی با توجیه نقد کارشناسی! الان ملت همه بهتر از شما میتونن فوتبال رو تحلیل و کارشناسی کنند و فریب این خزعبلات شما رو نمی خورند!
    • محمد DE ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      دمت گرم داداش دقیقاً همین جوریه که میگی👍
  • داریوش IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    شما که اینقدر بلدی، میشه یکی از افتخارات فوتبالی خودت رو بگی؟ از حرف تا عمل فاصله بسیار است، انتظار داری با این فوتبال بدون امکانات و نیمبند داخلی کیروش معجزه کنه و مثل برزیل بازی کنه؟ شما خودت 50 ساله داری تحلیل میکنی به کجا رسیدی؟
    • ایران قهرمان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      قدیما فقط موقع شکست های تیم ملی پیداش میشد تا ایراد بگیره حالا جالبه اینقدر پر روشده که توی یه برد با این مهمی هم میاد چرت و پرت میگه. خاک تو سر فوتبالی که شماها کارشناساشین یه عمره مردمو فریب میدادین دیگه بسه تحلیل های ‌شماها دیگه گوش شنوایی نداره.
  • M IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    نسبت به جام جهانی قبلی نه ولی نسبت به دوران اسکوچیچ تغییرات محسوس ولی سبک بازی خیلی محسوس نبود ، اینم دیگه بخاطر ابزاری هست که دارن ، ضمنا خیلی احساسی نشیم ، قبل جام جهانی 2018 هم با شیلی بازی کردیم که دقیقا مثل اروگوعه فعلی با بهترین بازیکنانش اومده بود و دو هیچ باخت ، اما بعد از بیست دقیقه از اولین بازی جام جهانی حاضر بودیم برگردیم ، اما خب خیلی بهتر از قبل شدیم ، اما فوتبال پنجاه درصد شانص هست ، اگر اروگوعه یکی از اونهمه توپش گل میشد شاید کار به گلهای بیشتری هم میرسید ، دوندگی بازیکنانمون کمه و این بسیار مشهوده ، اگه دوندگیمون زیاد بود اونها اصلا نمیتونستن به دروازه ایران نزدیک بشن
    • ع م IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      از زمان بازی با شیلی تا جام جهانی خیلی فاصله بود. فکر نکنم به نزدیکی الان بوده باشه. یادمه بازی در فروردین 94 برگزار شده بود چند روز بعدشم با سوئد بازی داشتیم ولی جام جهانی خرداد 97 شروع شد. کلاً تیم تا جام جهانی عوض شد.
  • محسن IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به نظرم تنها ایرادی که به کار کارلوس کی روش گرفت، فلسفه بازی تیم بود نه بیشتر. این چیزها هم به نظر من نسبی و سلیقه ها در این موارد تفاوت داره. جلال چراغپور حتی سعی نمیکنه که یک راه حل جدید ارائه کنه و این یعنی با توجه به شناختی که از ظرفیتهای فوتبال ما داره به بن بست فکری در این مسئله رسیده. آیا حمله پنج ثانیه ای بده؟ یعنی حتی تیم های که تهاجمی بازی میکنن نباید بتونن ضد حمله بزنن؟
  • تاج IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    من موندم تو اگه خودت انقد بلدی و فوتبال سرت میشه چرا همیشه خونه نشینی و هیچ موقع به درد یه تیم نخوردی!انقد عورد ناشتا ندیدم بابا!!!ایا کیروش هم ۱۱ بازیکنش توو رئال و منچستر و تیم های درجه یک بازی میکنن!ما ایرانیا دیگه واقعا سرمون گیج رفته با چهار تا بازیکن درجه دو که توو تیم های درجه دو بازی میکنن
  • پرسپولیس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آقای چراغپور اتفاقا نتیجه بازی دوستانه مهمه. چون تو بازی رسمی که ما نمی بریم بزار حداقل با این نتایج خوش باشن. طرف با سریعترین صعود به جام جهانی فقط به خاطر یک باخت خفیف در بازی دوستانه تازه اونم با توطئه بازیکنان برکنار شد. تازه شما میگه برد در بازی دوستانه ماله کشی ننه استاد برای فدراسیون اصل جنسه.
    • حسین IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      لنگی تو برو بچسب به تیم خودت
  • مانچینی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بین المللی ترین بازیکن های تاریخ ما زیر فشار چهار تا پاس صحیح نمیتونن بدن چطور انتظار دارید تغیر سبک بدیم و از عقب بازیسازی کنیم!!!
  • Omid IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آقای چراغپور اگر …
  • لنگی حقیر US ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    خیلیا سوختن
    • کیسه سوز IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      آره کیسه کشاواقعاسوختن بابازی ده تاپرسپولیسی ویه نصفه کیسه ای
  • ایرانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    با سلام و احترام بسیار متاسفم که نمی‌توانید یک درصد از نگاه درست سرمربی به بازی مقابل تیم پرستاره اروگوئه داشته باشید این تیم پرستاره ادعای قهرمانی جهان را دارد و باید قبول کنیم تیم انرژی گرفته و این هیجان بالا ما را برای صعود امیدوار کرده است کارلوس کی‌روش را فقط در یک جمله مورینیو خلاصه میکنم کی‌روش فقط یک مربی نیست بلکه یک معلم بزرگ است آقای چراغپور لطف کنین هر چی دانش دارین بزارین کنار از ایشان یاد بگیرید خیلی ممنونم
  • حسین IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    چراغپور فکر میکنه داره بازی روی کاغذ انجام میده .بقول پروین وقتی سوت بازی میخوره همه بازیکنها توی هم میرن . اینکه بازیکن یک توپ توی ۱۸ گیر میاد گل میزنه شاید چند تا هم بهتر موقعیت باشه گل نزنه . خیلی بازیها طرف از وسط زمین یک شوت میکنه به پاش می چسبه میره توی گل یا بازیکن از زاویه بسته میزنه توی گل . مثلا اسم این تاکتیک چیه ؟ چراغپور جالبه یک تیم مربیگری کرده که تا اخر فصل بمونه طرف روی کاغذ حرفهای قشنگ میزته ولی بازی فوتبال فرق داره توی زمین
  • زلاتان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آقای چراغپور یک هفته استراحت کن
  • مهدی سرمدی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    ببخشید ما ایران هستیم.توقع داشتید نود دقیقه اروگوئه را تحت فشار بزاریم و چهار تا گل بزنیم؟ تیم خیلی پویا و روان بازی میکرد.اشتباهاتی در خطدفاع داشت ولی پیشرفت محسوس بود.
  • مهدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    وای به حال فوتبالی که جلال چراغپور تحلیگر و مفسرش باشه
    • رومینا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      خیلیم حق گفت،وقتی کورکورانه فقط نتیجه بازی میبینن ذوق میکنن یکم به بازی رقبا و علل نتایجش باید توجه کنن،
  • ع م IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    حداقلش این بود که برگشتیم به وضعیت 4 سال پیش ولی شخصاً فکر نمیکنم مثل 4 سال پیش باشیم. الان طارمی خیلی حرفه ای شده. کاش آزمون هم توی این مدت بهتر بشه. انصاری فرد و قلیزاده هم همون همیشگی هستن باقی بازیکنان هم تجربه شون بیشتر شده. چند تا چهره جدید هم اومدن. من در مدتی که محرمی در ترکیب اسکوچیچ بود بازی خاصی ازش ندیدم و همیشه حس میکردم بازیکنیه که با حمایت بی قید و شرط اسکوچیچ به ترکیب رسیده ولی تو این بازی متحول شده بود. اینا رو کنار هم میذارم حس میکنم تیمی قویتر از 2018 خواهیم داشت. زمان کمی برای آماده سازی داریم. به نظر من نباید بی انصاف بود برای اولین بازی بهترین حالت اتفاق افتاد و کی روش تونست تیمو به شرایط مسابقه برگردونه و روحیه جدیدی بر کالبد نیمه جان تیم ملی بدمه. حالا دوباره به جام جهانی امیدوار شدیم. جناب چراغپور شاید در مدت زمان طولانی تر انتظار شما بیجا نبود اما اینجایی که الان هستیم خودش کلی منفعته.
  • سید علی پسند IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    آخه تو که اینقدر بلدی چرا تو ۳۰ سال گذشته یه تیم تک دسته ۴ و لیگ محلات بهت ندادن
  • پویا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    حسادت نکن برادر من .. در دوره قبل هم خیلی ها هز حسادت انتقادات شدیدی از کی روش میکرون حالا جالبه طرفدارش شدن .. بابا سواد ندارین لااقل حرف نزنید
  • گل زاده IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    والا من کارشناسی نمیکنم اما خلاصه بازی رو دیدم ایران واقعا شانس آورده البته سیوهای بهتر بیرانوند ؛ از ایران چیزی ندیدیم الا تک موقعیت گل
  • سید محمد حسینی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    یادمون نره آقای چراغپور پیشنهاد از رئال مادرید و منچستر یونایتد داشتن رد کردن
  • سید محمد حسینی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    یادمون نره آقای چراغپور پیشنهاد از رئال مادرید و منچستر داشتنو رد کردن
    • سینا IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      چرا من دقیقا یادمه که پیشنهاد اینکه مستخدم باشگاه رئال مادرید بشه و رختکن رو جارو کنه رو رد کرد فقط بخاطر اینکه در ثبت قراردادش میخواست آبدارچی هم باشه و زعفران ایرانی برای بازیکنان دم کنه،اما اونا زعفران خور نبودن و قهوه خور هستند،بخاطر همین هم قراردادش امضا نشد.
  • سینا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    خبرورزشی عزیز جوابیه آخرین کامنت منو حتما نشر بده، بسیار کمدی و فان قلم زدم. حتما نشر بده ،بعد میام نگاه میکنم. من سینا قلی بیگی از تنکابن دنبال کننده قدیمی روزنامه خبرورزشی و ارسال کننده پیام در بخش حرف دل . یادت نره ادمین جون.مررررسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی