ستاره پرسپولیس به بازی با سنگال می‌رسد؟/ آخرین وضعیت دروازه‌بان مصدوم تیم ملی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان بازی با اروگوئه باز هم دچار مصدومیت شد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار شب گذشته با اروگوئه گه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به اتمام رسید، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

با این وجود وی در دقیقه ۶۳ این مسابقه به دلیل مصدومیت جای خود را به امیر عابدزاده داد. ظاهرا بیرانوند که در جریان آخرین تمرین تیم ملی در تهران از ناحیه کمر دچار گرفتگی شده در بازی شب گذشته نیز دچار این مصدومیت شد.

قرار است بیرانوند در روزهای آتی زیر نظر فیزیوتراپیست‌های تیم ملی کار کند اما وضعیت او برای دیدار روز سه شنبه با سنگال مبهم است‌.

البته نکته مهم این است بیرانوند از ابتدای فصل با وجود همین آسیب دیدگی برای پرسپولیس نیز به زمین رفته و در شش بازی فقط دو گل دریافت کرده است. ظاهرا یحیی گل محمدی و کادر پزشکی پرسپولیس هم از این موضوع اطلاع دارند.

ملی پوش پرسپولیس قرار است پس از بازگشت تیم ملی به تهران از کمر خود عکسبرداری کند تا به صورت دقیق‌تر به درمان خود بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Wien AT ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بدور از مسائل رنگی، بیرانوند فعلا در شرایط خوبی است و منطقا باید دروازه بان اول تیم ملی باشه،همانطور که عابدزاده فعلا شرایط خوبی نداره و حسینی منطقا باید دروازه بان دوم باشه،شاید بهتر باشه،حسینی در بازی سنگال امتحان بشه،هرچند من به کیروش اطمینان کامل دارم و هر بازیکنی که بازی کنه،باید حمایت بشه.
    • یه نفر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      کاملا درسته وقتی که عابدزاده بهتره عابدزاده باید گلر باشه وقتی بیرو بهتره بیرو باشه و وقتی حسینی خوبه حسینی باشه . هیچ نامی بالاتر از ایران نیست
  • جمشید IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    نیازمند توی اردوی تیم ملیه..؟؟؟؟ دارین دشمنی تون با سید حسین حسینی رو نشون میدین
  • کوروش کبیر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بیرو یکی از سه دروازه بان برتر تاریخ ایرانه تا داخل دروازه ست از مسی و رونالدو هم ترسی نداریم چه برسه به استرلینگ و هری کین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی