نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تحسین غیرمنتظره یک استقلالی؛ مهدی طارمی جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق استقلال روند تیم ملی را امیدوار کننده می بیند و اعتقاد دارد با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت جهان آبرومندانه کار کرد.

کیانوش رحمتی در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه به خبرنگار ما گفت: نکاتی که از قبل در مورد تیم ملی با حضور آقای کی روش گفته بودم درست از آب در آمد؛ البته این را بگویم ما شاهد دفاع مطلق نبودیم و بازی با برنامه انجام شد و علاوه بر اینکه دروازه تیم ملی بسته ماند توانستیم به گل برسیم. این بازی و این پیروزی باعث شد امیدها به اردو تیم ملی برگردد و ما بتوانیم به این فکر کنیم که در جام جهانی بتوانیم رقبایمان را شکست دهیم و صعود کنیم. در تیم اروگوئه هم بازیکنانی مثل سوارز و نونیز حضور داشتند که بازیکنان کمی‌نیستند.

او در مورد عملکرد مهدی طارمی و گلزنی@اش ادامه داد: باید بدون اغراق بگویم طارمی‌جزو ۱۰ بازیکن برتر دنیا از لحاظ جایگیری است. مشاهده کردید که جایگیری‌اش فوق العاده بود و سر جایگیری مناسب توانست تیم ملی ما را به گل برساند. او یک بازیکن با کلاس فنی بسیار بالا است و جای تحسین دارد.

پیشکوت فوتبال همچنین در مورد عملکرد ابوالفضل جلالی که اولین بازی ملی‌اش را انجام داد عنوان کرد: ابوالفضل جلالی در چپ و صادق محرمی در راست هر دو جوان و دونده هستند که انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و همیشه این انگیزه‌ها باعث می‌شود بازیکن بیشتر خودش را نشان دهد؛ عملکرد مدافعان ما خوب بود.

رحمتی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: روند رو به رشد است و امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایط را در این یک ماه به نحو احسن فراهم کند تا ما بتوانیم در بزرگ ترین رویداد فوتبالی موفق و سربلند باشیم و به عنوان یک تیم خیلی خوب بتوان از ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  یاد کرد.

رحمتی یادآور شد: بازی‌های فیفادی یک پرده از بازی‌های دوستانه بالاتر است چون در رنکینگ نقش دارد و تیم‌ها با صد در صد بازیکنانشان می‌آیند. ما می‌توانیم بگوییم در ترکیب فیکس ایران در بازی با اروگوئه ۸۰ درصد را در اختیار داشتیم ولی در جام جهانی بازیکنان با انگیزه صد در صدی وارد زمین می‌شوند و هیچ حریفی، حریف دیگرش را دست کم نمی‌گیرد و همه تیم‌ها با تمام قدرت وارد زمین می‌شوند؛ این چیزی که از اروگوئه دیدیم آن چیزی نیست که در جام جهانی می‌بینیم ولی روندی که داشتیم می‌تواند ما را یک مقدار امیدوار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادارفوتبال IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    آفرین به تو پسرخوب وسربه زیر ونجیب استقلال ...چون مااستقلالی هستیم وایشان زمانی برای باشگاه محترم پرسپولیس بازی کردن نباید بخاطر رنگی نگاه کردن وتعصب الکی واقعیت هارو ندید ونگفت طارمی نه فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس یک افتخارهستن بلکه افتخار ملی به حساب میان وبسیار بازیکن خوب وباهوشی هستن به امید موفقیت برای تک تک ورزشکاران ایرانی
    • باحقارت لُنگی ام IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      چرت نگو...ما استقلالی ها اصلا این حرف های تو رو قبول نداریم..چطور میشه بازیکنان فنی و خوبی مثل آندو تیموریان و جواد نکونام پاشازاده دین محمدی و حسینی و مجتبی جباری مهدی قایدی و ...در تیم های مطرح بازی کردن هیچ لنگ حمومی اصلا اینها رو به لحاط فنی قبول نداشت ..ولی امثال طارمی مهدوی کیا علی کریمی و که با پول های میلیاردی بانک های دولتی شرکت فولاد (اسپانسر سابق لنگ)و از سوی مافیای لنگ در باشگاه جذب میشه و بعد ترانسفر میشه اروپا به عنوان بازیکن فنی و خوب به حساب میاد..! چرا ؟؟ چون لنگی است..!!
    • رومینا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      سطح کیفی بازیکنای استقلال تنها در حد تیم های عربیه اگه خوب بودن ی تیم اروپایی میرفتن طرفداراشونم میان نظر غیر عاقلانه میدن زیر پست آقا همینید تامام
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    جز 10 بازیکن برتر جهان از نظر جایگیری خخخ بابا بزار عرقت خشک بشه بعد بشین ژست بزرگان را بگیر
    • محمد حسین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      از لحاظ جایگیری گفتن ،فشار نخور
  • حمیدرضا خمسه IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    مساوی تمام می شود.
  • شاهین IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    خدایش حال میکنید پرسپولیسیا همیشه تو فوتبال بهترین میشین شما استقلالیا پزشو میدین خخخخخخخخخخخخ
    • استقلال IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      تجربه بین المللی ثابت کرده هر وقت استقلالی ها در تیم ملی بیشتر بود قهرمان آسیا شدیم ولی هر وقت تعداد پرسپولیس ها نتیجه عکس هنوز در حسرت قهرمانی آسیایم و فقط به سیستم علی اصغری معروف بزن زیرش و دفاع اتوبوسی دیده میشه. حالا شما حال کنید
  • ناصر زغلوچیان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین. اگر ایشان جزو ده بازیکن برتر جهان است، مهدی قایدی بهترین بازیکن منظومه شمسی است. والسلام علی من التبع الهدی.
    • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      بیا پایین بابا سرمون درد گرفت
    • با افتخار دهه ۸۰ IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      داداش قایدی که خوب بود الان تو تیمای اروپایی بود😂😂
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    بازیکن بین المللی همیشه از باشگاه پرسپولیس بوده و استقلال در این خصوص حرفی برای گفتن نداشته است.
  • غضنفر ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    انشاءالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی