نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
۷ |
۴
از آل‌کثیر لجباز تا آل‌کثیر مطیع!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که عیسی آل کثیر با گذشته خود تفاوت بسیاری کرده و کاملا تابع و مطیع کادرپزشکی این تیم است.

این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد. در ادامه پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز شخصی او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است!

عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس که مدتها از زمان آسیب دیدگی‌اش می‌گذشت همچنان راضی به جراحی نبود و اعتقاد داشت رباط صلیبی‌اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری داشتند!

به رغم اصرار کادرفنی و پزشکی پرسپولیس، عیسی آل کثیر زیر بار عمل جراحی نرفت تا هم بازگشت خود به میادین فوتبال را به تأخیر بیندازد و هم باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شود.

حالا آل کثیر دوباره به تمرینات برگشته و قصد دارد به عنوان بازیکنی مسئولیت پذیر و مطیع زیر نظر کادرفنی و پزشکی تمرین و هر چه زودتر آماده بازی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    عیسی متعصب ترین پرسپولیسی این چند سال اخیر هست.خیلی دوسش داریم...
  • گرگانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    خبر بسیار خوبی بود ما ال کثیر رو هنیشه دوست داریم امثال جام قهرمانی رو میبریم
  • سام IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    آل کثیر بازیکنی متعصب و دوست داشتنی ‌پرسپولیس هست .‌‌برخی سایتها و صفحات جعلی بارها از قول او حرفهای غیر واقعی زده و میزنند خواستند برایش حاشیه بسازند که مشخص شد هیچ کدام حقیقت نداشت.‌ او هیچ وقت لجبازی نکرده و‌‌ رابطه دوستانه با کادر فنی دارد.
  • عیسی آل کثیر عشقه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    عیسی متعصب ترین بازیکن پرسپولیس هست در چند سال اخیر هم دم آقا یحیی ، آقا افشین ، آقا کریم ، کادر فنی ، باشگاه و بازیکنان پرسپولیس دم همشون گرم ک باعث شدن عیسی برگرده و توی این چند مدت درباره ی عیسی بالاخره یک خبر خوب شنیدیم دمتون گرم ❤❤❤❤❤⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️❤❤❤❤❤❤🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • لطفی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    چنین تیترهائی ممکن است باعث سو استفاده برخی افراد شود. خواهشاً جمله آل کثیر لجبازی را اصلاح کنید! مگر آل کثیر لجبازی کرده یا با کادر فنی وارد لجبازی شده که به او چنین لقبی میدهید. یک اختلاف نظر بین پزشک تیم و‌پزشک دیگری بوده که تشخیص داده بود نیازی به جراحی نیست و میتواند با ارتوپدی و نرمش‌های خاص معالجه شود و در نهایت هم به لطف خدا و تلاش کادر پزشکی تیم بهبود یافته و بزودی با همت و انگیزه بالا مجددا شاهد بازیهای درخشان و گلزنی‌هایش خواهیم بود. هواداران بشدت به عیسی علاقه دارند و برای برگشتن او‌ لحظه شماری میکنند.
  • ادریس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    من واقعا دلم برا بازیهای خوب عیسی تنگ شده دوست دارم یکبار دیگر گل های خوشگل اون روببینم
  • پرسپولیس IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    دوستان علی کریمی رو فراموش نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی