نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کریستیانو رونالدو - جورجینا رودریگس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جورجینا رودریگس در سری دوم مستند زندگینامه خودش به هواداران خواهد گفت که خانواده‌اش چطور او را از بحران افسردگی و ناامیدی پس از مرگ یکی از دوقلوهایش نجات دادند و او را به زندگی برگرداندند.

گفته می‌شود که نامزد کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگس، در اوایل امسال قراردادی هنگفت امضا کرد تا در ادامه مستند نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. و پس از اینکه نتفلیکس تایید کرد که مستند «من جورجینا هستم» مجددا برمی‌گردد، توضیح داد که جزئیات آشفتگی روحی و روانی جورجینا به علت مرگ فرزندش در این سری آشکار خواهد شد. آلوارو دیاس، مدیر بخش سرگرمی نتفلیکس اسپانیا، فاش کرد که فاجعه‌ای که جورجینا و رونالدو متحمل شدند بخش کلیدی سری دوم مستند را تشکیل می‌دهد.

در پیش‌نمایشی که از مستند پخش شد، جورجینا می‌گوید: «زندگی در این مدت کوتاه به من موهبتی بزرگ بخشید. امسال بهترین و بدترین لحظه زندگی‌ام را تجربه کردم. تکه بزرگی از قلبم شکست و از خود پرسیدم چطور می‌توانم ادامه بدهم. زودتر از آنچه تصور می‌کردم پاسخ را پیدا کردم. به چشمان فرزندانم نگاه کردم و تنها راه نجاتم را دیدم؛ با هم بودن.»

انتشار دومین سری از مستند «من جورجینا هستم»/ بدترین لحظه زندگی جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو

جورجینا از تاریخ ۱۸ آوریل که یکی از فرزندانش را از دست داد چندان در این مورد صحبت نکرده بود. او و رونالدو در بیانیه‌ای عنوان کرده بودند که: «با اندوه فراوان اعلام می‌کنیم که پسرمان درگذشت. این بزرگترین دردی است که یک خانواده می‌تواند احساس کند! تنها تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد تا با شادی و امید ادامه بدهیم. ما از این فقدان خیلی غمگین هستیم و در این زمان تقاضا داریم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. پسر عزیزمان، تو فرشته ما هستی. همیشه دوستت داریم.»

انتشار دومین سری از مستند «من جورجینا هستم»/ بدترین لحظه زندگی جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو

جورجینا دختر تازه به دنیا آمده خود «بلا اسمرالدا» را «موهبت بزرگ کوچولو» نامید. بلا اسمرالدا دومین فرزندی است که جورجینا از رونالدو دارد. او برای سه فرزند دیگر رونالدو هم مادری می‌کند.

آلوارو دیاس با تایید اینکه نتفلیکس خوش‌شانس بوده که توانست جورجینا را به جلوی دوربین برگرداند گفت: «بعد از دیدن سری اول مستند، هیچ شکی برای ساخت سری دوم نداشتیم، زیرا پیدا کردن کسی مانند جورجینا که به راحتی از جزئیات زندگی و گذشته خود حرف بزند دشوار است.»

او در ادامه اضافه کرد: «جورجینا و عزیزانش اتفاق پیچیده‌ای را از سر گذراندند و طرفداران خواهند دید که او چطور با سخاوت و واقع‌بینی با این موضوع کنار آمده است. سری جدید لحظاتی از غم و ناراحتی شدید ناشی از داغ دیدن جورجینا را به تصویر می‌کشد، اتفاقی که می‌تواند هم برای هرکسی مانند او که همه چیز در زندگی دارد اتفاق بیافتد، هم برای کسی که هیچ ندارد. اما همانند سری نخست قرار است باز هم بخندیم و لحظات فرح‌بخشی را هم مشاهده کنیم.»

اولین سری مستند «من جورجینا هستم» در تاریخ ۲۷ ژانویه در ۱۹۰ کشور پخش شد و بلافاصله در فهرست ۱۰ برنامه پربیننده قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی