ملی پوش ایران: به فدراسیون امضا دادم مسئول هر اتفاقی خودم هستم!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی‌پوش تکواندو گفت: به فدراسیون امضا دادم که هر اتفاقی بیفتد مقصر خودم هستم و حالا هم بعد از سه عمل جراحی به امید المپیک آمدم.

آرمین هادی‌پور، عضو تیم‌ ملی تکواندو، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در رقابت‌های گرندپری منچستر ظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی های المپیک توکیو به دلیل آسیب دیدگی که داشتم مجبور شدم جراحی کنم و برای مدتی از تمرینات گروهی و حضور در هر مسابقه‌ای دور بودم اما خوشبختانه فعلا شرایط خوبی دارم و تمریناتم را آغاز کردم. امیدوارم بتوانم با شرکت در دو رقابت‌ پیش‌رو دوباره به آمادگی مطلوبم دست پیدا کنم.

دارنده مدال نقره جهان در ادامه تصریح کرد: پیش از حضور در مسابقات گرندپری در تورنمنت لبنان شرکت خواهیم کرد. حضور در تورنمنت‌ها آزاد است و هر کشوری می‌تواند شرکت کند اما همانطور که در جریان هستید رقابت‌های گرندپری بسیار مهم است و ۳۲ تیم برتر جهان حضور دارند. خوشبختانه این شانس را داشتم که بتوانم در این دو رویداد شرکت کنم، بسیار امیدوارم و تلاش خواهم کرد که در مسابقات منچستر صاحب مدال شوم تا به این صورت رنک خودم را بهبود ببخشم.

تکواندوکار المپین ایران درباره شانس حضورش در مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی به فاصله‌ای کوتاه بعد از مسابقات گرندپری برگزار خواهد شد و به همین منظور کادر فنی هم برای رسیدن به ترکیب اعزامی رقابت‌های انتخابی را برگزار کرد. البته من دلیل اینکه یک ماه جراحی داشتم نتوانستم در این انتخابی حاضر شوم اما مقانلو این فرصت را به من داده است که بتوانم بعد از اینکه به آمادگی بهتری رسیدم در انتخابی وزن‌ام شرکت کنم تا به امید خدا اگر شرایط فراهم بود جزو نفرات اعزامی به جهانی باشم.

هادی‌پور با یادآوری اینکه در المپیک توکیو شرایط خوبی نداشت، بیان کرد: من با آسیب دیدگی و البته رضایت کامل خودم در المپیک قبلی شرکت کردم و حتی امضا کردم که هر اتفاقی برایم بیفتد با رضایت خودم بوده و مقصر خودم هستم. مطمئن باشید اگر حالا هم بعد از سه جراحی که کردم اینجا حضور دارم برای این است که بتوانم دوباره در المپیک مسابقه بدهم. من همان آدم قبلی هستم و تا روزی که بتوانم تلاش خواهم کرد بهترین خودم باشم و برای ایران افتخار آفرین باشم.

عضو تیم ‌ملی در پایان در پاسخ به این پرسش که بعد از مدت‌ها قرار است در یک رویداد با هدایت کادر فنی جدید شرکت کنید، ابن تغییرات را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: من یک ورزشکار هستم و خدمت تیم‌ ملی و برایم فرقی ندارد همه استاید استاد من هستند و همیشه سعی کردم در کنار هر کدام که بودم از آنها یاد بگیرم. مدت‌ها در کنار استاد عسگری در مسابقات مختلف شرکت کردم و یاد گرفتم و حالا هم استاد مقانلو این فرصت را به من دادند که دوباره بتوانم در تیم ‌ملی باشم و خودم را به شرایط ایده‌آلم نزدیک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    مجبورم در اینجا کامنت بگذارم. اخیرا نظرات عادل فردوسی پور در مورد شرایط اخیر در سایت خبرورزشی منتشر شده بود. همان روز کامنت های کاربران و بخش کامنت گذاری را حذف کردند. در ادامه در مورد پلمپ خانه علی کریمی در لواسان در سایت خبرورزشی مطالبی گذاشته شده که باز هم نظرات کاربران در این مورد و بخش کامنت گذاری آن حذف گردید. سانسور تا چه آخه ؟؟ هیچ اظهار نظری نباید بشود ؟؟
    • بهرام IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      کامنت گذاشتن فایده ای نداره بعدش الان خبرگزاری ها نظرات رو منتشر نمی کنند خود من میرم سایت خبرگزاری ف..س هرچی نظر عادی میزارم منتشر نمیشه اصلا ربطی هم به اعتراضات یا اعتراض یا هرچیز دیگه نداره. توی توضیحاتشون هم نوشته که نظراتت یک معیاری رو داشته باشه منتشر نمی کنیم و نظرات من هم که مشکلی نداره بازم منتشر نمی کنن. در صورتیکه میری میبینی کامنت زیاد دارند. فکر می کنم تمام کامنت ها رو اعضای خود اون خبرگزاری گذاشتن چون همه نظرات بشدت شبیه همه در کل از علی کریمی حمایت کنید یکسری افراد فیک میان که فضاسازی کنند مثل همون خبرگزاری دو ریالی. پس حواستون جمع باشه. تحلیل محلیل هم نگاه نکنید همش جوسازیه من یک مدت تو جوّش بودم آخر متوجه شدم اینا همش چاخان و براساس تئوری توطئه هست. یک عده سخنران داخلی و خارجی هستند که همشون باهم هماهنگن. گول پشت پرده سازی و رمز گردانی و ... رو نخورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی