حتی اگر می‌باختیم هم از کی‌روش گلایه‌ای نداشتیم/ تیم ملی با حضور کارلوس صاحب نظم و انضباط شد/ وقتی اروگوئه را می‌بریم یعنی تیم قدرتمندی داریم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ وقتی تیم قدرتمند و ریشه داری مانند اروگوئه را شکست می‌دهیم یعنی تیم قدرتمندی داریم.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق استقلال و تیم ملی ایران، پس از بازگشت کی‌روش به فوتبال ما، نگاهی امیدوارانه تر به وضعیت تیم ملی در جام جهانی دارد. بخش‌هایی از مصاحبه تازه پاشازاده را در ادامه می‌خوانید:

*بازی خوب و قابل قبولی را از تیم ملی شاهد بودیم و برد دلسچب و امیدوار کننده‌ای بود. امیدوارم این روند و روحیه خوب تا جام جهانی حفظ شود.

*اروگوئه از تیم‌های قدیمی و ریشه دار با سابقه قهرمانی جهان است که بازیکنانش هم در بزرگترین تیم های دنیا بازی می‌کنند. وقتی چنین تیمی را شکست دهیم یعنی تیم قدرتمندی داریم که می‌توان به موفقیت آن امیدوار باشیم.

*هر چند اگر بازی را نمی‌بردیم هم نمی‌شد گلایه‌ای داشت چرا که کی‌روش تنها چند روز است کارش را در تیم ملی آغاز کرده اما نشان داد که در همین زمان اندک تاثیرش را روی تیم ملی گذاشته و شرایط را بهبود بخشیده است.

حتی اگر می باختیم هم از کی‌روش گلایه ای نداشتیم/ از وقتی برگشت تیم ملی صاحب نظم و انضباط شد/ وقتی اروگوئه را می بریم یعنی تیم قدرتمندی داریم

*به نظر من تنها کی‌روش بود که می‌توانست دراین شرایط و در این زمان کم تاثیر حضورش را در تیم ملی داشته چرا که او هم شناخت کافی را از بازیکنان دارد و هم نظم و انضباط را به تیم بازگردانده است. از طرفی تیم از نظر فنی اوضاع خوبی دارد و امیدوارم این شرایط خوب تا جام جهانی هم حفظ شود.

*باید کمی منسجم تر عمل کنیم. در بازی با اروگوئه موقعیت‌ها و فرصت‌های شوتزنی خوبی به حریف دادیم که نباید این اتفاق رخ دهد. باید روی این موضوع بیشتر از قبل کار شود.

*تیم خوب و قدرتمندی داریم که می توان به آن امیدوار باشیم اما باید بازی به بازی پیش رویم. در مجموع من به تیم ملی امیدوار هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی