سردار آزمون ستاره بزرگ تیم ملی ایران است/ تیمی که مقابل اروگوئه بازی کرد کجا رفت؟/ انگار یک تیم دیگر مقابل سنگال بازی کرد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عملکرد تیم ملی ایران برابر تیم سنگال برخلاف اروگوئه نتوانست نظر مثبت هواداران و پیشکسوتان تیم کشورمان را جلب کند.

مرتضی کرمانی مقدم یکی از پیشکسوتانی است که اعتقاد دارد تیم ایران برای نباختن جلوی قهرمان آفریقا صف آرایی کرده است. ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی و پرسپولیس با بیان این حرف گفت: من متوجه نشدم تیمی که به آن شکل کوبنده و امیدوارکننده مقابل اروگوئه بازی کرد چه شد؟ انگار یک تیم دیگری مقابل سنگال بازی کرد و اصلا خوب نبودیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسید تیم کشورمان برای نباختن برابر سنگال ایستاد و این شاید خیلی خوب نباشد. ما با این شیوه شاید در جام جهانی قطر بد نبازیم یا زیاد گل نخوریم اما شانس پیروزی و صعودمان هم بسیار کم خواهد بود. تیمی که می‌خواهد به دور دوم جام جهانی صعود کند باید مثل ایران مقابل اروگوئه شجاع تر و با شهامت بازی کند.

پیشکسوت تیم ملی ایران افزود: شاید اگر سردار آزمون را نداشتیم به سنگال می‌باختیم. به نظر من سردار آزمون از جمیع جهات در حال حاضر ستاره تیم ایران است. او در دوره قبلی جام جهانی هم حاضر بوده و حالا با انگیزه‌هایی متفاوت می‌تواند در قطر خوش بدرخشد. همه ما منتظر نمایش فوق العاده این ستاره بزرگ در جام جهانی قطر هستیم.

سردار آزمون ستاره بزرگ تیم ملی ایران است/ تیمی که مقابل اروگوئه بازی کرد کجا رفت؟/ انگار یک تیم دیگر مقابل سنگال بازی کرد!

وی در خصوص نمایش نسبتا ضعیف مهدی طارمی‌نیز خاطرنشان کرد: شاید تغییر پست مهدی طارمی‌باعث شد او نتواند آن طور که باید و شاید خوش بدرخشد. مهدی طارمی‌در پورتو یک مهاجم نوک یا مکمل است و عقب بازی نمی‌کند. ما وینگرهای خوبی در تیم ملی داریم و بهتر است در خط حمله از زوج سردار آزمون و مهدی طارمی‌استفاده کنیم. در دو بازی گذشته این دو فرصت بازی کنار هم پیدا نکردند درحالی که می‌توانند بهترین زوج خط حمله آسیا باشند.

کرمانی مقدم ضمن تعریف از مهدی ترابی یادآور شد: مهدی ترابی جلوی اروگوئه ثابت کرد می‌تواند بیشتر از این حرف‌ها به تیم ملی کمک کند. البته او فرصت بازی برابر سنگال را پیدا نکرد اما ما در فوتبال ایران وینگرهای خوب دیگری هم داریم. به طور مثال سعید صادقی از پرسپولیس هم می‌تواند یک بازیکن موثر حتی برای تیم ملی باشد. هرچند مسئولیت نتایج تیم ملی با کارلوس کی‌روش است و باید به تصمیمات او احترام گذاشت.

وی درمورد غیبت شجاع خلیل زاده نیز گفت: شجاع هم یکی از بهترین‌های ایران در بازی با اروگوئه بود که نمایش خیلی خوبی ارائه داد. البته ما مرتضی پورعلی گنجی را هم داریم که یک سال به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی بازی نکرده بود اما تجربه بسیار زیادی دارد. مرتضی پورعلی گنجی در جام جهانی گذشته بهترین مدافع ما بود و نباید خیلی به گل به خودی او پرداخت. این یک اشتباه سهوی بود که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید ولی تیم ملی به تجربه این مدافع خوب نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    سردار فقط یه ضربه سر جلو دروازه خالی زد عملا تحرکی تو زمین نداره تا بازی قبل ملت میگفتن در حد تیم ملی نیست حالا شد بهترین ستاره ؟ طارمی گل مقابل اروگوئه رو خودش ساخت و خودشم زد
  • دوچرخه سواران کیسه پوش IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    تیمی که مقابل اروگوئه بازی کرد هنوز رای از آثار اسکوچیچ بود با بهم ریختگی همانند تیمی که اثر کیروش هست هم خوب معلومه، گند میزنه
    • رضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      کلا تو کار چرت و پرت گفتنیدا.یکدونه نظر درست و حسابی و بدون جهت و کینه ازت ندیدیم.چقدرم اصرار داری تو هر موردی ی چیز بیربط بگی
  • کیروش IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اگ اسکوچیچ مربی بود چندگل‌ازاین‌تیمهاخورده‌بودیم‌میگفت‌‌دوستانه‌بوده‌ دستم‌رو‌نکردم‌ ولی‌ تیم کی‌روش خعلی محکم و بزرگ هست توقوعات بالا برده اینجورمیگی‌ حالا فهمیدی‌ مصر چقد ضعیفتراز‌ ایران‌ هست فقط مشکل ایران برخلاف ژاپن کره هیچوقت نمیتونه با تیم‌های بزرگ بازی کنه تا عتمادبتفس بگیره عیار خودش بفهمه و مشکل بزرگ تیم ملی باعث ضعفش جلو ژاپن کره جام‌جهانی همین بازی نکردن با تیم‌های بزرگه تا دربازیهای بزرگ به خودباوری‌ برسه
  • eeman IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    تیمی که مقابل سنگال بازی کرد ترکیب اولیه اش هفت تغییر نسبت به بازی اروگوئه داشت که اگه رضائیان و نورافکن بودن احتمالا تغییرات بیشتر هم میشدee،بازی تدارکاتی برای آزمایش بازیکنان در پستهای مختلفه،یعنی فهمیدن این موضوع انقدر سخته؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی