نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لوئیس انریکه؛ پرتغال - اسپانیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه پس از برتری اسپانیا مقابل پرتغال هیجان‌زده بود و این ورزش را بهترین درمان برای افسردگی دانست!

تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف پرتغال رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

لوئیس انریکه، پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «فوتبال ورزشی فوق‌العاده است و پیروزی در این ورزش بهترین درمان برای افسردگی و ناراحتی است. به همین دلیل است که من از برد تیمم بسیار خوشحالم.»

او درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت: «من باید تاکید کنم که ما در نیمه اول هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و توپ را در اختیار داشتیم. ما ۴۰۰ پاس ارسال کردیم اما بیشتر در نیمه زمین خودمان بود. ما در نیمه دوم کمی نگران بودیم اما نیاز داشتیم نشان دهیم که توپ مال ماست. من اطمینان داشتم که این گل به ثمر خواهد رسید. ما بار دیگر در جمع چهار تیم برتر هستیم و از این موضوع لذت خواهیم برد.»

سرمربی اسپانیا درباره فهرست تیمش برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد: «مسئله این است که نمی‌توان لیستی ۲۶ نفره اعلام کرد چون باید حداقل ۴۰ تا ۵۰ نفر باشند. هدایت چنین بازیکنان با کیفیتی باعث افتخار من است. متاسفانه بعضی از بازیکنان که شایسته بازی در جام جهانی هستند باید بیرون بمانند و این باعث ناراحتی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی