نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
۲ |
۵
پیراهن سادیو مانه به مهدی طارمی رسید؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم در پایان دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و سنگال، مهدی طارمی و سادیو مانه پیراهن‌های خود را با یکدیگر تعویض کرده‌اند.

معمولا رسم بر این است که بازیکنان فوتبال پس از پایان یک مسابقه پیراهن خود با بازیکن حریف (اغلب سرشناس) را به رسم یادگاری تعویض می‌کنند.

به طور مثال می توان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اشاره کرد که جواد نکونام هنگام مراسم آغازین بازی با آرژانتین از لیونل مسی خواست تا پیراهن‌های خود را با یکدیگر تعویض کنند و همین اتفاق هم افتاد.

در همین راستا شنیدیم مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان پس از اتمام دیدار دوستانه با سنگال که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پیراهن خود را با سادیو مانه ستاره خط حمله بایرن مونیخ تعویض کرده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    مگه دو سه بار ننوشتین که کنعانی پیرهن مانه رو گرفت؟
  • ابوالعجائب IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    عجببببب ! اخبار رو مثل این که بهتره با یک روز تاخیر بخونیم. 😄😄 دیروز نوشتید که کنعانی زادگان دنبال سادیو مانه دوید که پیراهنشو بگیره که این خبر نگران کننده و در شان و شئونات تیم ملی نبود. اما امروز نوشتید تعویض پیراهن شد که مایه خوشحالی و رفع نگرانیه. ضمنا، لزوما فقط با بازیکن سرشناس تعویض نمیشه، و مواردی بوده که کل بازیکنان دو تیم و حتی نیمکت نشینان پیراهن های خود را به نشانه دوستی تعویض کردند. البته این احتمال هم هست که یکی به دنبال نگه داشتن و حتی فروش پیراهن یک بازیکن سرشناس باشه، اما بازیکنان بزرگ مثل طارمی با این قصد تعویض پیراهن نمی کنند، و بعدش ممکنه همینطوری به دیگران بخصوص به کودکان علاقمند هدیه کنند، و یا اصلا قاطی رخت کهنه هاشون گم بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی