نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هافبکی که دل کی‌روش را برد/ این بازیکن بالاخره به آرزویش رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش از عملکرد سامان در دو بازی سپری شده رضایت کامل دارد و تصمیم گرفته است در جلوی سعید عزت الهی روی سامان قدوس به عنوان یکی از دو هافبک میانی حساب باز کند.

سامان قدوس در خط هافبک تیم ملی هم در بازی با اروگوئه بازی کرد و هم در بازی با سنگال. او در بازی اول در برابر اروگوئه در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و در دقیقه ۸۴ جای خود را به وحید امیری داد و در بازی دوم کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت به میلاد سرلک و احمد نورالهی در جلوی سعید عزت الهی بازی دهد اما در شروع نیمه دوم بار دیگر سامان قدوس به ترکیب تیم ملی استفاده شد و میلاد سرلک از ترکیب ثابت تیم ملی بیرون کشیده شد.

سامان قدوس مدت‌هاست به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و در جام جهانی قبلی هم همراه تیم ملی بود اما هیچ گاه تبدیل به بازیکن ثابت تیم ملی تبدیل نشده بود اما به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش از عملکرد سامان در دو بازی سپری شده رضایت کامل دارد و تصمیم گرفته است در جلوی سعید عزت الهی روی سامان قدوس به عنوان یکی از دو هافبک میانی حساب باز کند. به نظر می‌رسد هافبک بعدی که در جلوی سعید عزت الهی بازی خواهد کرد احمد نورالهی خواهد بود.

با بازی احسان حاج صفی در جناح چپ خط دفاعی احمد نورالهی و سامان قدوس در میانه میدان تیم ملی به میدان خواهند آمد و سعید عزت الهی هم یک گام عقب تر در جلوی خط دفاعی بازی خواهد کرد.

حضور در ترکیب ثابت تیم ملی یکی از آرزوهای سامان قدوس بود که به نظر می‌رسد محقق شده است و او مهیا می‌شود که تجربه بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را هم به کارنامه‌اش اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    خوشفکر، خوش تکنیک و موثر در خدمت تیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی