در قهرمانی پرسپولیس و آقای گلی لوکادیا شک نکنید/ سرخپوشان با گل مهاجم هلندی تراکتور را شکست می‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم اسدی هافبک پیشین سرخپوشان گفت: پرسپولیس در این فصل مدعی اول قهرمانی است و رقیبی برای سرخپوشان در این فصل نمی‌بینم.  

ابراهیم اسدی  در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره عملکرد پرسپولیس در ۶ هفته این فصل لیگ برتر اظهار داشت: گرچه پرسپولیس فصل را  خوب شروع نکرد ولی بعد از ملحق شدن مهاجم هلندی به تیم، سرخپوشان منظم تر و زیباتر بازی کردند.  فکر میکنم این فصل  یکی از بهترین فصل‌های پرسپولیس باشد چراکه مهره‌های خوبی در پست‌های مختلف جذب شده اند و تیم بصورت کامل هماهنگ شده است.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس این فصل ابراز کامل قهرمانی را دارد و در تمام پست‌ها تقویت شده است. سرخپوشان روان و زیبا بازی می‌کنند و نتایج دلخواه هم کسب می‌کنند به همین دلیل هواداران در این فصل به تیم امیدوار  به کسب مقام قهرمانی در این فصل شدند.

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی تیم گفت: لوکادیا واقعا بی نظیر است و نشان داده یک مهاجم شش دانگ و گلزن است. این مهاجم هلندی   مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کرده است و باید گفت پرسپولیس گمشده اش را پیدا کرده است. شک نکنید  با این روند لوکادیا آقای گل خواهد شد و بعید است در  آقای گلی  رقیبی داشته باشد.

اسدی  درباره قهرمانی پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد: علاوه بر پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان و حتی گل گهر در این فصل مدعی هستند، ولی فکر نمی‌کنم این تیم‌ها برای پرسپولیس رقیب باشند  و پرسپولیس در این فصل با اقتدار قهرمان خواهد شد. دیگر رقبا باید به فکر رده‌های بالای جدول مثل دومی و سومی و چهارمی  باشند ولی برای قهرمانی فقط سرخپوشان شایسته این مقام هستند و شک نکنید که این فصل فصل پرسپولیس است.

وی در پایان به بازی پرسپولیس با تراکتور در هفته هفتم اشاره کرد و گفت: بازی راحتی برای دو تیم نیست. بعد از هر وقفه ای در لیگ برتر همیشه تیم ها با احتیاط به میدان می‌روند. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف تبریزی دارد. در این بازی باز هم لوکادیا حرف اول را می‌زند حتما در این بازی گلزنی می‌کند تا پرسپولیس برنده این بازی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرهام IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    از حالا زوده در مورد قهرمانی حرف زد . باید یک سوم لیگ بگذره
  • احمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    خیلی خوش خیالی . بزار حداقل نیم فصل بگذره ببین تیمت در چه وضعیه بعد بیا کری بخون
  • امیر محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    درسته پرسپولیس قهرمان میشه
  • ناهید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    در قهرمانی پرسپولیس شک نکنید
  • ناهید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    در قهرمانی پرسپولیس شک نکنید
  • ناهید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    در قهرمانی پرسپولیس شک نکنید
  • غلامی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    پرسپولیس مدعی اول قهرمانیه و قهرمان هم میشه
  • شمسعلی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    البته یادت رفت درمورد درخشش ازداور وحمایت فدراسیون جهت برد لنگ یاد بکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی