نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قول و قرار پنهانی کی‌روش و فدراسیون فوتبال؛ حرف‌هایی که سانسور شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراتژی کی‌روش در جام جهانی صعود به دور دوم جام جهانی است و او در این باره با بازیکنان تیم ملی صحبت کرده است.

کارلوس کی‌روش در اتریش و بعد از اولین جلسه تمرین تیم ملی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها در مورد اهدافش در جام جهانی صحبت کرد. صحبت های کارلوس کی‌روش در سایت فدراسیون فوتبال نقل نشد چون این استراتژی است که کی‌روش برای بازیکنان تیم ملی تعیین کرده است و گفت این هدف نباید رسانه‌ای شود و باید به دنبال اجرای آن باشیم و بعد از اجرا در مورد آن صحبت کنیم.

اما دی سا دستیار کارلوس کی‌روش این هدف و استراتژی را در یک مصاحبه فاش کرده و گفته است: «ما در مورد رسیدن به مرحله حذفی مطمئن هستیم. این اتفاقی تاریخی خواهد بود، این برای اولین بار است که ایران به آن دست می‌یابد. در دو جام جهانی گذشته خیلی به صعود نزدیک شدند. ما فقط می‌توانیم دوباره تلاش کنیم.»

صعود به دور دوم جام جهانی از سوی اسکوچیچ هم برای تیم ملی طراحی شده بود اما سرمربی کروات هم در مصاحبه با رسانه ها به این موضوع اشاره نکرد و تنها در گفتگو با اعضای هیئت رئیسه تاکید کرد او به دنبال رهنمون کردن تیم ملی به دور دوم جام جهانی است.

سانسور حرف های کارلوس کی‌روش در گفتگو با بازیکنان تیم ملی خواست سرمربی تیم ملی بوده است.

البته جالب است بدانید رهنمون کردن تیم ملی به دور دوم جام جهانی یکی از شروط تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است. کارلوس کی‌روش در دو دوره هدایت گر تیم ملی در جام جهانی بوده و اگر قرار باشد این بار هم نتواند تیم ملی را به دور دوم ببرد دیگر بهانه‌ای برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال باقی نمی‌ماند. در صورت صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت ها تمدید می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یکی مرد جنگی به از صد هزار IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    بعد از جام جهانی فارغ از هر نتیجه ای با یک قرارداد بلند مدت (حداقل ۴ ساله ) مدیریت و ساختار فوتبال ملی را به او بسپارید از نوجوانان تا بزرگسالان چه در زمینه تربیت بازیکنان برای آینده و چه در پرورش و ساختن مربیان جوان و چه در زمینه پایه گذاری بنیانهای سخت افزاری و نرم افزاری فوتبال بقول آن مثال کلیشه ای با او مدتها دنبال ماهی خوردن بودیم بعد از این ماهیگیری هم یاد بگیریم
  • حسن IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    کیروش با گرفتن دو امتیاز در جام جهانی قراردادش بصورت اتوماتیک تمدید میشه تا جام ملتها و این صحبتها فقط برای جو سازی علیه کیروش و فشار به فدراسیون برای برکناری کیروش بعد از جام جهانی هست وگرنه همه میدونن آوردن کیروش نه بخاطر صعود که برای جلوگیری از فاجعه احتمالی تیم ملی با اسکوچیچ بوده ولاغیر!
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    باتوجه به کیفیت فنی و رویکرد مثبت کی‌روش بنظر نیازی نیست که شرط تمدید قرارداد سرمربیه تیم‌ملی عبور از مرحله گروهیه ج‌ج گذاشته بشه شایستگیه کی‌روش اظهرمن‌الشمسه،،خییلی عوامل می تونه مانع صعود یا باعث صعود بشه مهم کیفیت ورویکرد سرمربی هست که ازین لحاظ کی‌روش واجد شرایطه
  • اکبر IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    غیرممکن هم ممکن است.امیدوارم که این عمل اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت ودشواراست.
  • مجتبی خیرخواهان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    سلام به رئیس فدراسیون فوتبال و هئات رئیسه و الگلوها و بزرگان فوتبال داخل کشور من جمله امیر قله نوئی و مردبزگ فوتبال ایران،تحصیل کرده و دانا به ورزش فوتبال جهان کنونی، علی دایی. از پول بیت المال می گیرید ومجدد صحبت به کارلوس کیروش و یا برانکو ختم می شود چرااز یه سوراخ دوبار باید گزیده شویم این دو سرمربی سالها درایران بوده اندو خود شاهد هستید که هیچ عنوان قهرمانی برای ما کسب نکرده اند مگر در جهان دیگر ،سرمربی کارآمد و دانا و بافکر نوین و کسی که بتواند فوتبال ما را متحول کند و با سیستم های گوناگون با نسل جوان ما کار کند به نحوی که بازیکنان ما توانایی پیدا کنند که نه فقط بازی تیم ملی ایران کاملا تدافعی، وچشم به ضد حمله داشته باشند که همواره ضعیف ظاهر شده ایم.مگر این دو سرمربی مفت برای تیم ملی همکاری می کنند!!!؟ ایرانیان دوست دارند تیم ملی فوتبال کشور زیر نظر بهترین سرمربی تجربه کسب کنندو در آسیا وصد البته درجهان بدرخشند( تیم ملی مغرب) .الحمدالله کشوری داریم ثروتمند و سرشار از معادن مختلف درخاور میانه.ازمربیان بنام،مطرح جهان بکارگیری،تادر ازای پول پرداختی،سربلندی ایران رارسانه ها جار...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی